loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 131 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

AutoCAD Mechanical شاخه ای از سری نرم افزار های AutoCAD کمپانی AutoDesk می باشد که به مهندسین مکانیک و رشته های وابسته به آن متعلق است. در این نرم افزار شما می توانید با استفاده از المان های از پیش طراحی شده ای که مختص طراحی های مکانیکی است، در طراحی های خود سرعت بیشتر و هم چنین دقت بیشتری را داشته باشید. این نسخه از نرم افزار نسبت به نسخه اصلی اتوکد، امکانات بیشتر و منحصر به فردی را در خود جای داده است. فهرست قطعات از پیش آماده این نرم افزار به طوری است که می توانید زمان طراحی خود را به طور چشمگیری کاهش داده و ابزارهای گزارش گیری و ارائه ی آمارهای دقیق این نرم افزار باعث می شود تا لیست کاملی از اسناد ساختاری خود داشته باشید. این نرم افزار را هم اکنون می توانید AutoDesk AutoCAD Mechanical 2017 به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Autocad Mechanical 2017 cover طراحی اجزای مکانیکی در اتوکد با Autodesk AutoCAD Mechanical v2017

 

 

Built for manufacturing, AutoCAD® Mechanical design software includes all the functionality of AutoCAD, plus libraries of standards-based parts and tools to help accelerate mechanical CAD.
See how AutoCAD® Mechanical software includes all the functionality of AutoCAD, plus comprehensive libraries of standards-based parts and tools for automating common mechanical drawing tasks.
Desktop Subscription gives you access to the latest updates and releases, 1-on-1 web support, priority support in the forums, flexible licensing, and more.

سیستم مورد نیاز:

Operating System:
Microsoft® Windows® 10
Microsoft Windows 8/8.1
Microsoft Windows 7

CPU Type: Minimum Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon™ 64 processor
Memory For 32-bit: 2 GB (3 GB recommended)

For 64-bit: 4 GB (8 GB recommended)

Display Resolution: 1024×768 with True Color
Display Card: Windows display adapter capable of 1024×768 with True Color capabilities and DirectX® 9. DirectX 11 compliant card recommended.
Disk Space: Installation 4.0 GB
Pointing Device: MS-Mouse compliant device
Media (DVD): Download and installation from DVD
Browser: Windows Internet Explorer® 9.0 (or later)
.NET Framework: .NET Framework Version 4.5
Additional Requirements for Large Datasets: 64-bit Operating Systems are recommended if you are working with Large Datasets, Point Clouds and 3D Modeling.

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

پیش از هر عملی، دقت داشته باشید که فایل Keygen را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. فایل Keygen، در فایل ISO شما در پوشه Crack قرار دارد.
۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد کرده و از کپی کردن خودداری نمایید):
۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹
۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸
۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵
۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

 

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد کرده و از کپی کردن خودداری نمایید):
206I1

 

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.
۴) حال گزینه “I have an activation code from Autodesk” را انتخاب نمایید.
۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.
۶) بر روی گزینه “Patch” کلیک کنید تا پیغام “successfully patched” برای شما ظاهر شود.
۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک “Request Code” داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت “Request” کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.
روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

لینک دانلود:

دانلود نسخه 64بیتی به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

 

  – دانلود فعال ساز Autodesk AutoCAD Mechanical v2017-XFORCE به صورت جداگانه

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 9,937
  • بازدید سال : 115,207
  • بازدید کلی : 2,498,786