loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 3458 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)

دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:رمان از زندگی دختری به نام آنیتسا …یه دختر ۱۴ ساله شروع میشه که زیاد غم و شادی روزگار رو نچشیده توی خانواده مرفه بزرگ شده مادری دیندار و پدری با طرز فکر متفاوت و درگیر تعصب خ و نواده میشه که به زور و اجبار می خوان آنیتسا ازدواج کنه حالا دلائلش بماند که واسه خود این دختر هم واضح نیست ولی در ادامه داستان کاملا بروز پیدا می کنهآنی از خ و نه فرار می کنه ولی از اونجائی که به سختی عادت نداره چند روزی نمی گذره که …

.

رمان هر اشتباهی عشق نیست

رمان هر اشتباهی عشق نیست

 

قسمتی از رمان:

چشام و بزور باز کردم …هنوز توی جنگل بودم …سرد بود اما صدای جیغ و که شنیدم دلم گرم شد…

به زور دستام ، از تخت برگی خودم پا شدم … رفتم بیرون کلبه یه نگاهی به جیغ انداختم ….حالش خوب بود و مثه همیشه با اون چشای درشتش نگام کرد … یه سری تکون داد بالهاش و بهم زد …

سرم و رو به آسمون بردم…وای چه نور قشنگی بود …نه می سوزوند نه سرد بود… متعادل همونطور که می خواستم با ناله قدم برمی داشتم…

این روز چهارم بود که ذره ای غذا نخورده بودم… تمام کنسروائی که از خ و نه اورده بودم دخلش اومده بود…

بابام کارتام رو مسدود کرده بود …

گوشی بیتا هم خاموش بود …الانم که کلا گوشیم شارژ تموم کرده بود …روی اینکه از کسی پول قرض کنم و نداشتم… باید قوی می بودم …
باید بهشون ثابت می کردم اما دیگه …

خودم و با خوردن توتای درختی و آب سراپا نگه داشتم …صدای واغ و ووغ شکمم واسم عادی شده بود… اما ضعف بدنم اصلا عادی نبود هر ثانیه که می گذشت احساس می کردم دارم به مرگ نزدیکتر میشم …

 

.

لینک دانلود رمان :

.


دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.


دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.


دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 164,238
  • بازدید کلی : 2,547,817