loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 55 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Dreamweaver CC طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2

 

 

Adobe Dreamweaver s طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 Adobe Dreamweaver s1 طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 Adobe Dreamweaver s2 طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2

Visually design and develop modern, responsive websites. The world’s most complete toolset for web designers and front-end developers lets you create, code and manage websites that look amazing on any size screen.

See how you can quickly create responsive sites, preview them on actual mobile devices and even extract assets and styles from Photoshop comps directly into your projects.

Browse and access colors, graphics and other creative assets in Libraries that are available in Dreamweaver and other Creative Cloud apps. Assets can be linked so that when one is changed, you and your team can choose to update it across any projects where it’s used. Libraries make it easier than ever to organize and manage your projects.

Now you can find, license and manage royalty-free images and vector graphics from directly within Dreamweaver. Choose from 45 million assets, save your selection to your Creative Cloud Libraries and then drag it into your project to use. You can also license video assets directly from the Adobe Stock marketplace.

سیستم مورد نیاز:

- Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64
- Microsoft Windows 7 or Windows 8.x
- 2 GB of RAM
- 1 GB of free hard disk space for installation; additional free space required during installation (can not install on removable flash storage devices)
- Screen resolution of 1280 x 1024 with 16-bit video card
- Java Runtime Environment 1.6 (included)
- Internet connection required for registration and compulsory activation of the software, confirm your participation in the program and access to online services

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

۱- اتصال به اینترنت را قطع کنید.

۲- فایل هاست خود را چک کنید و اگر این دو خط داخل آن بود آن هارا حذف نمایید.

۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lmlicenses.wip4.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lm.licenses.adobe.com

۳- حال اقدام به نصب نرم افزار کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

۴- مطیئن باشید که اتصال اینترنت قطع میباشد. حال از شما میخواهد که بر روی گزینه Sign In کلیک کنید.

۵- در این مرحله به شما ارور میدهد که اتصال اینترنت قطع میباشد،شما بر روی گزینه Connect Later کلیک کنید تا از این مرحله عبور کنید.

۶- در این مرحله بر روی گزینه Accept کلیک کنید.

۷- نرم افزار Adobe را اجرا کنید.

۸- گزینه “Having trouble connecting to the internet? ” را انتخاب کنید سپس بر روی “Offline Activation” کلیک کنید.

۹- بر روی گزینه “Generate a requets Code ” کلیک کرده ، کد درخواستی شما ایجاد شده است با استفاده از کد مربوطه نرم افزار Adobe خود را فعال کنید، کد را کپی کرده و بر روی گزینه Activate کلیک کنید. حال پنجره مربوطه را ببندید.

۱۰- بعد نصب نرم افزار بر روی disable_activation.cmd دوبار کلیک کنید. (برای باز کردن نرم افزار از گزینه Run as administrator استفاده کنید)

۱۱- و یا میتوانید به صورت دستی این کار را انجام دهید ، وارد آدرس (/private/etc/hosts /et/hosts) در هاست خود شوید و نوشته های زیر را به آن اضافه کنید.

۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lmlicenses.wip4.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lm.licenses.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ na1r.services.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ hlrcv.stage.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ practivate.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ activate.adobe.com

۱۲- نصب و فعال سازی نرم افزار به پایان رسید و شما میتوانید از استفاده از آن لذت ببرید.

۱۳- میتوانید با استفاده از Updater نرم افزار خود را آپدیت کنید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 737
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,172
  • بازدید ماه : 2,172
  • بازدید سال : 165,771
  • بازدید کلی : 2,549,350