loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 115 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
گلکسی تب S2، جدی ترین رقیب آیپد اپل در ماه ژوئن معرفی خواهد شد

مریم فانی - نویسنده مهمان: به تازگی خبرهایی در مورد گلکسی تب S2 سامسونگ به گوشی می رسد که حاکی از آن است که این تبلت نزدیک ترین رقیب برای iPad Air 2 اپل خواهد بود، اما متاسفانه خبر دقیقی از زمان عرضه این تبلت در دست نیست.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:3065 نظرات کاربران(0) ادامه مطلب...
وب سایت جدید جی اس ام از امروز میزبان بتا تسترها خواهد بود

جی اس ام: انتظار برای بتا تسترهای سایت جدید جی اس ام به پایان رسید و دعوتنامه بازدید از طراحی جدید سایت جی اس ام امروز برای افرادی که ثبت نام کرده بودند ارسال شد. با تشکر فراوان از افرادی که برای این تست ثبت نام کرده بودند، خواهشمندیم امروز ایمیل خود را برای دریافت این دعوتنامه چک کنند.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:3020 نظرات کاربران(0) ادامه مطلب...
آپدیت اندروید لالی پاپ برای Xperia Z هفته آینده عرضه می شود

نرگس دیاله آبادی – نویسنده مهمان: اندروید 5 بالاخره پس از گوشی های نکسوس در اختیار دیگر تولیدکنندگان قرار گرفت و حالا شرکت ها برای به روزرسانی گوشی های موجود خود به نسخه جدید سیستم عامل گوگل تلاش می کنند. در این میان برخی شرکت ها با عجله این سیستم عامل را برای گوشی های خود ارائه کردند اما برای برخی شرکت های دیگر ممکن است این کار چند ماه طول بکشد.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:1339 نظرات کاربران(0) ادامه مطلب...
یک محصول اندرویدی جدید از چین! MX و M7 از کمپانی Mlais در راه بازار هستند

مریم فانی - نویسنده مهمان: شاید شما هم تا کنون اسم Mlais به گوشتان نخورده باشد، این شرکت یکی از شرکت های چینی تولید کننده موبایل است که به دلیل تازه تاسیس بودن چندان شناخته شده نیست. شرکت Mlais در تلاش است تا با عرضه مداوم محصولات جدید، نامی برای خود در بازار موبایل دست و پا کند. با اینکه در حال حاضر تعداد محصولات شرکت Mlais انگشت شمارند اما این تعداد به طور مداوم در حال افزایش هستند.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:1493 نظرات کاربران(1) ادامه مطلب...
برای داشتن اپل واچ طلایی لازم نیست ۱۰ هزار دلار هزینه کنید

احمد هاشمی - نویسنده مهمان: احتمالاً در جریان هستید که اگر سودای خرید اپل واچ طلایی رنگ را در سر بپرورانید باید متحمل پرداخت هزینه ای به مراتب بیشتر از قیمت های معقول دو مدل واچ و واچ اسپورت شوید. اپل واچ ادیشن بخاطر به کار رفتن طلای ۱۸ عیار در ساختن بدنه آن حداقل ۱۰ هزار دلار قیمت دارد، و بسته به این که چه مدل بندی برای آن انتخاب کنید این عدد تا ۱۷ هزار دلار نیز می تواند افزایش پیدا کند.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:3145 نظرات کاربران(2) ادامه مطلب...
سهم استفاده از آخرین اندروید لالی پاپ به مرز ۱۰ درصد رسیده است

احمد هاشمی - نویسنده مهمان: اگر چه آخرین باری که آماری از اندروید و گستردگی استفاده از نسخه های مختلف آن به دست آوردیم اندروید Lollipop با سهم ۱.۶ درصدی تازه پا به عرصه گذاشته بود، اما طی چند وقت اخیر وضعیت برای این سیستم عامل به همان وضع باقی نمانده و شرایط برای آخرین نسل عرضه شده ی اندروید تا به امروز به مراتب بهتر از پیش شده است.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:1073 نظرات کاربران(1) ادامه مطلب...
مسدود شدن امکان آپدیت و ری استور به آی او اس 8.2 از سوی اپل

احمد هاشمی - نویسنده مهمان: چندین هفته پس از انتشار نسخه 8.3 سیستم عامل آی او اس، اپل ساین یا اجازه نصب نسخه 8.2 را متوقف کرد. این بدان معناست که کاربران دیگر از این پس نمی توانند با استفاده از آیتونز سیستم عامل آی دیوایس خود را به نسخه ی 8.2 ریستور یا آپدیت کنند. یکی از مراجع خوب برای اطلاع از این موضوع وب سایت ipsw.me است که در حال حاضر صحت آن را تأیید می کند.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:2243 نظرات کاربران(0) ادامه مطلب...
آیا دوستی ایجاد شده بین اپل و سامسونگ مستحکم خواهد ماند؟

مریم فانی - نویسنده مهمان: پس از سال ها مناقشه و بحث و جدل بر سر حق ثبت اختراع های قانونی و صرف میلیون ها دلاری که در این راه هزینه شده است، اکنون به نظر می رسد که شرکت های بزرگ سامسونگ و اپل دوباره راه و روش دوستانه خود را از سر گرفته اند و سامسونگ دوباره در حال تبدیل شدن به بزرگترین شریک تجاری اپل در تولید برخی از قطعات اسمارت فون ها و کامپیوترهای این شرکت است.

15 اردیبهشت 1394 بازدید:3332 نظرات کاربران(11) ادامه مطلب...
تصاویر جدید فاش شده از گوشی بدون لبه ZTE Nubia Z9

مریم فانی - نویسنده مهمان: در حالی که تنها یک روز به رونمایی رسمی از گوشی بدون لبه ZTE Nubia Z9 باقی مانده است اما باز هم افشای اخبار و تصاویر لو رفته از این گوشی متوقف نشده است. امروز نیز عکس های دیگری از پرچمدار Nubia به دست آمده است که بر ظاهر بدون لبه این گوشی مهر تایید می گذارد.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:8413 نظرات کاربران(6) ادامه مطلب...
درآمدهای اچ تی سی در سه ماهه نخست سال 2015 اعلام شد

میلاد احرامپوش - جی اس ام: - شرکت اچ‌تی‌سی، امروز ترازنامه مالی خود در سه ماهه اول سال مالی منتهی به 31 مارس 2015 را اعلام کرد.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:3633 نظرات کاربران(11) ادامه مطلب...
بدنه فلزی و همچنین قیمت Oppo R7 تأیید شد

مریم فانی – نویسنده مهمان: دو نسخه از اسمارت فون Oppo R7 در چین گواهینامه شبکه دریافت کرده اند که گمان می رود R7c و R7t نام داشته و به شرکت های چاینا تلکام و چاینا موبایل اختصاص داشته باشند. ما موفق شدیم به یک منبع موثق دست پیدا کنیم که جزئیات بیشتری از این دو گوشی را در اختیار ما قرار دهد.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:3367 نظرات کاربران(4) ادامه مطلب...
ایموجی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جدید اینترنتی هستند

مریم فانی - نویسنده مهمان: نتایج یک تحقیق انجام شده روی استفاده از ایموجی ها در اینستاگرم نشان می دهد که ایموجی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جدید اینترنتی هستند. در این تحقیق که توسط آقای توماس دیمسون، یکی از مهندسین نرم‌افزار اپلیکیشن hyperlapse نوشته شده است گفته شده که بیش از نیمی از متن های نوشته شده در اینستاگرم حاوی ایموجی هستند، که این متن ها شامل کامنت ها، شرح تصاویر و هشتگ های ایموجی هستند.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:3064 نظرات کاربران(1) ادامه مطلب...
لومیا 640 جز اولین گوشی هایی است که به ویندوز 10 آپدیت می شود

مریم فانی - نویسنده مهمان: اگرچه مایکروسافت در مورد نسخه موبایل سیستم عامل جدید خود، ویندوز 10 اطلاعات زیادی را در کنفرانس بیلد خود منتشر نکرده است اما بارها از عرضه اسمارت فون هایی با ویندوز 10 تا اواخر امسال صحبت کرده است. این شرکت همچنین از به روز رسانی سریع برخی از گوشی های خود به ویندوز 10 نیز خبرهایی منتشر کرده است.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:2104 نظرات کاربران(0) ادامه مطلب...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,748
  • بازدید ماه : 3,748
  • بازدید سال : 167,347
  • بازدید کلی : 2,550,926