loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 161 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
اچ تی سی در حال آماده کردن نمونه پلاستیکی +One M9 است

مریم فانی – نویسنده مهمان: اگرچه بیشتر صحبت ها پیرامون شرکت HTC در مورد پرچمدار جدید این شرکت، One M9 است اما بسیاری از کاربران نیز گوشی بزرگتر و قدرتمندتر این شرکت، +M9 را ترجیح می دهند.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:2361 نظرات کاربران(12) ادامه مطلب...
چگونه میزان حساسیت صفحه نمایش را در One M9 بیشتر کنیم؟

مهرداد رجبی - جی اس ام: پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی One M9 با توجه به یدک کشیدن عنوان پرچمداری، قابلیت های فراوانی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اچ تی سی با کمک رابط کاربری Sense قابلیت های بیشتری را نسبت به اندروید خام در اختیار کاربران خود می گذارد و معمولا با عرضه پرچمدارهای جدید این رابط کاربری را نیز به روز می کند.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:2719 نظرات کاربران(7) ادامه مطلب...
اطلاعات تکمیلی درباره آیپد ۱۲.۹ اینچی اپل منتشر شد؛ از قلم تا پورت USB Type-C

مهرشاد رجبی - جی اس ام: در هفته اخیر خبری درباره ابعاد و عکس شماتیک لو رفته از آیپد پرو یا همان آیپد ۱۲.۹ اینچی اپل منتشر کردیم. اکنون وب سایت AppleInsider مشخصات تکمیلی از این گجت بزرگ اپل به بیرون درز کرده است.

14 اردیبهشت 1394 بازدید:4329 نظرات کاربران(11) ادامه مطلب...
مایکروسافت دو گوشی رده بالای لومیا را اواخر امسال راهی بازار خواهد کرد

مریم فانی - نویسنده مهمان: مایکروسافت به تازگی در کنفرانس Build خود در سانفرانسیسکو جزئیات بیشتری از سیستم عامل ویندوز 10 نسخه دسکتاپ، در اختیاران کاربران قرار داده در حالی که در مورد نسخه موبایل این سیستم عامل اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است. پیش از این، جو بلفویر، مدیر بخش سیستم عامل این شرکت اعلام کرده بود که ویندوز 10 نسخه گوشی های موبایل اواخر امسال عرضه می شود.

13 اردیبهشت 1394 بازدید:4383 نظرات کاربران(11) ادامه مطلب...
پنج برابر انتقال سریع‌ تر اطلاعات بین اندروید و iOS با نسخه به‌ روز اسمارت سوئیچ سامسونگ

میلاد احرامپوش - جی اس ام: شرکت سامسونگ همزمان با رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند جدید خود GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge، نسخه به‌روز شده اپلیکیشن اسمارت سوئیچ (Smart Switch) را روانه بازار کرد. این اپلیکیشن که مختص انتقال داده‌ها بین سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS است، با امکانات جدیدی در دسترس کاربران خواهد بود.

13 اردیبهشت 1394 بازدید:3327 نظرات کاربران(8) ادامه مطلب...
۹۰۰ هزار سیم‌ کارت ایرانسل و ۶۵ هزار سیم کارت همراه اول فاقد کد ملی

میلاد احرامپوش - جی اس ام: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نقص اطلاعات و نداشتن کدملی ۹۰۰ هزار سیم کارت ایرانسل و ۶۵ هزار سیم کارت همراه اول در پایگاه اطلاعاتی این اپراتورهای موبایل خبر داد.

13 اردیبهشت 1394 بازدید:3027 نظرات کاربران(0) ادامه مطلب...
سامسونگ گلکسی اس۶ با مشکلی در قسمت رم دستگاه مواجه است

احمد هاشمی – نویسنده مهمان: در شرایطی که نکته های مثبت بسیاری در مورد دو دستگاه گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج دیده ایم و عمده افراد و سایت های تکنولوژی نظر مثبتی نسبت به این گوشی ها دارند، اخیراً سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که کاربران هر دو گوشی فوق با مشکلی اساسی در رابطه با رم دستگاه که منجر به کند شدن کلی گوشی و کرش کردن گاه و بی گاه اپلیکیشن ها می شود مواجه هستند.

13 اردیبهشت 1394 بازدید:9915 نظرات کاربران(60) ادامه مطلب...
به روز رسانی لالی پاپ 5.1 به زودی برای نکسوس 9 عرضه می شود

مهرداد رجبی - جی اس ام: در بین دستگاه های نکسوس، تبلت نکسوس ۹ در کمال تعجب هنوز آپدیت اندروید ۵.۱ را دریافت نکرده است. این تبلت که اصلا حال و روز خوبی ندارد و با استقبال خوبی نیز مواجه نشد ظاهرا از طرف گوگل نیز خیلی توجهی به آن نمی شود.

13 اردیبهشت 1394 بازدید:1247 نظرات کاربران(4) ادامه مطلب...
اچ تی سی برنامه ای برای آپدیت One Mini 2 به اندروید لالی پاپ ندارد

مهرداد رجبی - جی اس ام: اگر شما هم صاحب یک گوشی HTC One Mini 2 هستید حتما در انتظار عرضه اندروید لالی پاپ برای آن هستید. اما اچ تی سی در اکانت توییتر خود اعلام کرده که بر خلاف One M8، گوشی One Mini 2 را به اندروید لالی پاپ به روز رسانی نخواهد کرد.

13 اردیبهشت 1394 بازدید:1291 نظرات کاربران(7) ادامه مطلب...
لنوو یک گوشی اندرویدی ۸۰ دلاری با پشتیبانی 4G معرفی کرد

مهرشاد رجبی - جی اس ام: گوشی لنووA3900 امروز در وب سایت رسمی این شرکت قرار گرفت و رسما این گوشی ۸۰ دلاری معرفی شد. این گوشی اگرچه ارزان قیمت است و اما از نظر ظاهری، زیباست و مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی هم دارد. یکی از نقاط قوت A3900 زیبا که ۸.۹۵ میلیمتر ضخامت و ۱۵۷ گرم وزن دارد، پشتیبانی از شبکه 4G/LTE است.

12 اردیبهشت 1394 بازدید:3688 نظرات کاربران(5) ادامه مطلب...
مقایسه فروشگاه گوگل پلی با اپ استور اپل بر اساس آمار و ارقام 2015

مریم فانی - نویسنده مهمان: وقتی که به سراغ اکوسیستم موبایل می رویم، دو غول این صنعت در رقابت با هم ظاهر می شوند. رقابت آنها تنها به بخش درآمدها محدود نمی شود بلکه در قلب و ذهن توسعه دهندگان و خریداران آنها نفوذ کرده است. بله درست است منظور ما دو شرکت بزرگ گوگل و اپل است. گوگل سیستم عامل موبایل خود، اندروید را در کنار فروشگاه گوگل پلی قرار داده است و اپل نیز سیستم عامل خود، iOS را در کنار فروشگاه اپ استور خود پیشنهاد می دهد.

12 اردیبهشت 1394 بازدید:6505 نظرات کاربران(13) ادامه مطلب...
قیمت احتمالی اولین ساعت اندرویدی Tag Heuer منتشر شد

مهرشاد رجبی - جی اس ام: اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند اصیل سوئیسی هستید، Tag Heuer در حال ساخت ساعت مورد نظر شماست. حتما هم می دانید که چنین ساعتی گران قیمت خواهد بود. به نقل از یک گزارش که در وب سایت Bloomberg منتشر شده است، ساعت هوشمند اندرویدی Tag Heuer احتمالا ۱۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

12 اردیبهشت 1394 بازدید:2800 نظرات کاربران(3) ادامه مطلب...
ابعاد آیپد پرو همراه با تصویر شماتیک جدید، لو رفت

مهرشاد رجبی - جی اس ام: به نظر می رسد آیفون های بزرگتر، برای اپل بسیار خوش یمن بوده است. اکنون این شرکت در حال تدارک یک آیپد بزرگ تر است و به تازگی عکس های شماتیک جدید همراه با ابعاد این آیپد ۱۲ اینچی لو رفته است.

12 اردیبهشت 1394 بازدید:5012 نظرات کاربران(4) ادامه مطلب...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,727
  • بازدید ماه : 3,727
  • بازدید سال : 167,326
  • بازدید کلی : 2,550,905