loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 79 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اسکریپت فروشگاه ساز اینترنتی Dvee Store CMS

اسکریپت ها , فروشگاه ساز

Dvee Store CMS نام یک فروشگاه ساز اینترنتی PHP می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک فروشگاه با امکانات مختلف ایجاد کنید. این اسکریپت تجاری با ارائه امکاناتی نظیر قابلیت افزودن بی نهایت محصول و دسته بندی ، قابلیت تعریف صفت محصولات ، قابلیت ایجاد محصولات متغیر، امکان ارائه کد تخفیف (کوپن) ، سئوی قوی ، پیاده سازی با فریمورک CodeIgniter و همچنین قابلیت جستجوی پیشرفته می تواند یک گزینه مناسب برای فروشگاه شما باشد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/22 0 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب هاستینگ Alaska نسخه وردپرس و WHMCS

قالب WHMCS , قالب ها , پوسته وردپرس

Alaska نام یک پوسته ی تجاری و همه فن حریف می باشد که از آن می توانید در وب سایت های خود با موضوع هاستینگ و شرکتی استفاده کنید . این قالب زیبا که در دو نسخه ی وردپرس و همچنین WHMCS عرضه شده است میتواند یک انتخاب خوب برای خدمات میزبانی وب باشد. از قابلیت های این پوسته می توان به نسخه موبایل و تبلت ، وجود جداول قیمت ، فرم های جستجوی دامنه ، اسلایدر Revolation Slider ، نظرات مشتریان ، پشتیبانی از […]

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/22 1 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس ایجاد نوار اطلاع رسانی FireBar

افزونه ها , افزونه وردپرس

FireBar نام یک افزونه تجاری وردپرس است برای آگاه کردن نوار محجوب شما در بالای صفحه است ، که برای اغلب سایت ها مورد استفاده قرار گیرد و برای اطلاع و یا اعلام اطلاعات خاص برای بازدید کنندگان سایت است .دقیقا مثل نوار خوش آمد گویی . از قابلیت های دیگر این افزونه می توان به قرار دهی تخفیفات ویژه برای محصولات و خبرنامه و تنظیم رنگ ها به صورت نامحدود و واکنش گرا بودن آن نیز اشاره کرد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/21 0 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت ایجاد سایت آگهی و تبلیغات WhizClassified نسخه ۱.۲

اسکریپت ها , علاقه مندی , مدیریت تبلیغ

WhizClassified نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک وب سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی با امکانات مختلف ایجاد کنید. این اسکریپت با ارائه امکاناتی نظیر دسته بندی آگهی ها ، نسخه موبایل و تبلت ، قابلیت افزودن آگهی به صورت رایگان و یا پولی ، قابلیت جستجو در بین آگهی ها بر اساس معیار های مختلف به صورت ایجکس ، قابلیت فعال سازی ابزارک های دلخواه ، سیستم ماژولار ، سئوی قوی سیستم ، چند زبانه بودن ، قابلیت […]

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/20 2 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب ووکامرس UberStore

قالب ها , ووکامرس , پوسته وردپرس

UberStore نام یک قالب فوق العاده حرفه ای است برای وردپرس فروشگاه ساز ( ووکامرس ) . این پوسته زیبا داری یک اسلایدر تمام صفحه و به صورت واکنش گرا می باشد همچنین از قابلیت های دیگر این پوسته زیبا می توان به چند زبانه و نصب و راه اندازی آسان , سه استایل هدر , طراحی رتینا , سازگار با WPML , عناصر Drag & Drop , فونت گوگل , صفحه ساز Visual Composer , و بسیار امکانات دیگر نیز اشاره کرد.

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/20 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزودن ویرایشگر پیشرفته در فرم ارسال دیدگاه

افزونه ها , افزونه وردپرس

در پست امروز قصد داریم که یک افزونه جدید رو خدمت شما همراهان عزیز معرفی کنیم که کارش تجهیز تمپلیت ارسال دیدگاه وردپرس به یک ویرایشگر پیشرفته است. این افزونه (TinyMCE Comment Field) با بهره گیری از ویرایشگر داخلی وردپرس (TinyMCE Editor)، به شکل کاملا خودکار، باکس ارسال دیدگاه وردپرس رو از حالت ساده همیشگی خارج کرده و اون رو به یک ویرایشگر پیشرفته و کاربرپسند تبدیل میکنه.  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/20 0 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت پرمیوم فیس بوک ایرانی ساخت ایران

اسکریپت ها , جامعه مجازی

نسخه ۳ اسکریپت فیسبوک ایرانی با امکانات جدید و نصب اتوماتیک این اسکریپت از بهترین جوامع مجازی با امکانات کامل هست که تفاوتش با جوامع مجازی خارجی امنیت آن و اصل بودن ان هست و نال شده نیست.اسکریپت فیسبوک به صورت فول ایجکس طراحی شده برای پشتیبانی تعداد بسیار زیاد کاربران انلاین … بدون فشار روی سرور  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/19 8 مشاهده ادامه مطلب


 

اسکریپت حرفه ای گالری تصاویر والپیپر PHPWScript

اسکریپت ها , گالری تصاویر

PHPWScript نام یک اسکریپت فوق العاده حرفه ای و عالی است برای راه اندازی سایت گالری تصاویر به صورت والپیپر است . از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به عضویت و اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربر و آمار دقیق تصاویر و دانلود تصاویر در سایز های متنوع و کنترل پنل حرفه ای و دسته بندی موضوعات نیز اشاره کرد.

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/19 3 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس شمارش معکوس CodeGrape

افزونه ها , افزونه وردپرس

همنطور که از اسم افزونه مشخص است این افزونه حرفه ای و تجاری برای قرار دادن شمارشگر معکوس در وردپرس می باشد آن هم به آسانی از قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به واکنشگرا بودن آن در تمامی پوسته ها و مرورگر ها و قابلیت تغییر رنگ بی نهایت و تغییر شکل متنوع آن اشاره کرد .

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/19 1 مشاهده ادامه مطلب
 

قالب مدیریت وب سایت AdminDesigns به صورت HTML

قالب HTML , قالب ها

AdminDesigns نام یک قالب فوق العاده زیبا و کاربردی برای ظاهر بخش مدیریت وب سایت ها و پروژه های طراحی وب سایت می باشد. این پوسته به دلیل وجود امکانات و قابلیت های فراوان میتواند یک گزینه ایده آل برای طراحان و توسعه دهندگان وب باشد. از قابلیت های کلیدی این قالب زیبا می توان به صفحه پیشخوان زیبا با قابلیت شخصی سازی ، وجود قالب های ایمیل ، قابلیت تنظیم رنگ بندی دلخواه صفحات و… ، امکان مشاهده مدیریت به وسیله موبایل و تبلت […]

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/19 0 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب میزبانی هاستینگ Liquid Host برای Whmcs

قالب WHMCS , قالب ها

Liquid Host نام یک قالب بسیار زیبا و حرفه است برای مدیریت و میزبانی هاستینگ Whmcs این پوسته زیبا در دو حالت آماده سازی شده است HTML و Whmcs از قابلیت های کلیدی این پوسته می تون به واکنش گرا بودن آن و جدول قیمت گذاری خدمات و همچنین امکلانات متعددی دیگر نیز اشاره کرد. در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید تا دمو آنلاین این پوسته زیبارا تماشا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,724
  • بازدید ماه : 3,724
  • بازدید سال : 167,323
  • بازدید کلی : 2,550,902