loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 54 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
153

دانلود قالب وردپرس کودک و نوجوانان BeBe

قالب ها , پوسته وردپرس

BeBe نام یک پوسته شناور و متحرک وردپرس می باشد. پوسته BeBe بهترین راه برای ساخت یک وب سایت بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانان است.  این پوسته زیبا براساس HTML5 و CSS3 ساخته شده است و از Seo بسیار خوبی بهره می برد همچنین این پوسته زیبا کاملا واکنش گرا می باشد و از قابلیت های کلیدی آن می توان به ویژگی های متحرک , طراحی منحصر به فرد , اسلایدر زیبا و همچنین قابلیت ترجمه آسان نیز اشاره کرد.

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/15 1 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس دانلود به ازای پرداخت Easy Digital Downloads

افزونه ها , افزونه وردپرس , ووکامرس

Easy Digital Downloads نام افزونه وردپرس بی نظیر و عالی برای فروش فایل به ازای پرداخت می باشد و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش فایل های مجازی خود از افزونه فوق استفاده کنند. افزونه ایزی دیجیتال دانلود یک افزونه کاملا فارسی و با پشتیبانی از واحد ارزی کشورمان می باشد همچنین درگاه های زیادی برای این افزونه طراحی شده است برای مثال ملت , پارس پال و Paypal که می توان به آسانی از این درگاه ها استفاده کرد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/14 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس اشتراک مطلب در ازای دانلود Social Locker

افزونه ها , افزونه وردپرس

Social Locker نام یک افزونه تجاری وردپرس می باشد که با استفاده از آن میتوانید برای کاربران و بازدید کننده گان خود به صورت اجباری قسمتی از سایت خود را برای دریافت فایل یا پروژه محدود کنید و از طریق این کار مطالب شما در صفحه اجتماعی کاربران به صورت رایگان انتشار یابد و باعث بازدید کننده زیاد شود. در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این افزونه کاربردی آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/14 2 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Motive

قالب ها , پوسته وردپرس

Motive نام یک قالب راستچین و رتینا وردپرس می باشد این پوسته زیبا مناسب سایت های مجله ای و خبری و یا حتی وبلاگی است. از قابلیت های کلیدی این پوسته زیبا می توان به واکنش گرا بودن آن و نقش آفرینی بسیار عالی این پوسته در تمامی مرورگر ها و همچنین سرعت و Speed بالا در لودینگ آن و همچنین Seo بالا و کنترل پنل حرفه ای نیز اشاره کرد , همچنین این پوسته داری یک اسلایدر بسیار زیبا با افکت ها متنوع و […]

ایجاد سایت بازی آنلاین فلش با افزونه MyArcadePlugin نسخه ۵.۱۵.۳

افزونه ها , افزونه وردپرس

MyArcadePlugin یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک وب سایت بازی آنلاین فلش راه اندازی کنید. این اسکریپت که با وردپرس و همچنین سیستم جامعه مجازی بادی پرس سازگار است دارای قابلیت هایی نظیر دسته بندی بازی ها، جستجوی بازی ، امکان امتیاز دهی به بازی ها ، ثبت امتیاز کاربران ، قابلیت ثبت نظر می باشد.

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/16 0 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت مدیریت محتوا CMS pro نسخه 4.10

اسکریپت ها , سیستم مدیریت محتوا

CMS pro یک سیستم مدیریت محتوای تجاری می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک سایت با امکانات کامل راه اندازی کنید. این سیستم دارای امکاناتی چون مدیریت صفحات , منو ها و اخبار می باشد که به شما این دسترسی را می دهد تا تمامی مکان های سایت را ویرایش کنید و به شکل دلخواه تغییر دهید! به امکانات کامل این سیستم اشاره میکنیم.  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/16 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس پک افزودنی های ویژوال کامپوسر

افزونه ها , افزونه وردپرس

Visual Composer Extensions All In One نام یک افزونه تجاری وردپرس است که با نصب این پک ۳۰ افزودنی افزونه ویژوال کامپوسر را یکجا میتونید داشته باشید. یکی از بهترین امکانات این افزونه برای مدیران این است که با استفاده از شورت کد های که افزونه ایجاد می کند به سادگی قابل نصب و استفاده است. در ادامه برخی از این افزودنی های این افزونه را نام خوهیم برد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/15 1 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس موزیک Rockon

قالب ها , پوسته وردپرس

Rockon نام یک پوسته زیبای وردپرس است که دارای اسلایدر و پخش موزیک انلاین میباشد و همینطور قابل ترجمه آسان و از صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوسر نیز پشتیبانی می کند و همینطور بصورت کاملا واکنشگرا و دارای کدنویسی بهینه و سئو عالی نیز میباشد و همینطور از فروشگاه ساز ووکامرس نیز پشتیبانی می کند . این پوسته برای راه اندازی سایت موزیک گزینه بسیار خوبی است

242

افزونه وردپرس پروفایل کاربری پیشرفته Ultimate Member

افزونه ها , افزونه وردپرس

Ultimate Member نام یک افزونه و سیستم جدید و رایگان وردپرسی است که امکان ساخت و سفارشی‌ سازی پروفایل های جذاب کاربری و ارتباطات آنلاین جدید را در وردپرس ایجاد می کند. این افزونه با بهره گیری از طراحی رسپانسیو و واسط کاربری قدرتمند، به شما این امکان را میدهد که با طرحی جدید، کاربران خود را از صفحه پیشخوان وردپرس جدا کرده و تجربه جدید را در وردپرس رقم بزنید. همچنین با استفاده از قابلیت های فوق العاده این افزونه، بخش ورود/عضویت کاربران هم […]

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/18 0 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس سوالات متداول Fancy FAQ

افزونه ها , افزونه وردپرس

Fancy FAQ نام یک افزونه تجاری وردپرس است که با استفاده از آن می توانید برای محصولات و یا خدمات خود برای کاربران و بازدید کنندگان خود سوالات و جواب های از پیش تعیین شده قرار بدید . ا ز قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به واکشن گرا بودن آن در تمامی مرورگر ها و همچنین قابلیت دسته بندی سوالات و قرار دهی تصویر و آیکون به صورت CSS3 نیز اشاره کرد.

نويسنده : admin تاريخ : 1394/01/17 2 مشاهده ادامه مطلب
 
آپديت شد

پک آخرین بروز رسانی های قالب های الگانت تمز + پلاگین ها

افزونه وردپرس , پوسته وردپرس

برای این ساعت از سایت بیست اسکریپت برای اولین بار در بین سایت های ایرانی پک کامل قالب ها و پلاگین های الگانت تمز با آخرین بروز رسانی که در ماه April 2015 است را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم. همه قالب ها و پلاگین ها اورجینال بوده و کاملا سالم می باشند در ادامه می توانید این مجموعه زیبا را دریافت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 546
  • باردید دیروز : 501
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 3,470
  • بازدید ماه : 9,657
  • بازدید سال : 114,927
  • بازدید کلی : 2,498,506