loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 41 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Feelings Adrift یک پار شادی با برخی بازی های سرگرم کننده می باشد. هر بازی جذابی که شما می بینید، محیطی متفاوت داشته و اهداف مختلفی پشت آن نهادینه شده است. کمی ترسناک تر از سایرین، اما همیشه با انگیزه ای مشابه! تجربه ای کاملا جدید را در محیط ترسناک این بازی به دست خواهید آورد. عنوان Feelings Adrift توسط کمپانی Dénis Múrias در سیبک ایندی توسعه و انتشار پیدا کرده است. برای این بازی دو دی ال سی تعبیه شده است که به مرور اضافه خواهند شد. عناوین این دو دی ال سی Black Hole و Hospital می باشد که در تاریخ ۰۳/۰۳/۲۰۱۶ عرضه می شوند.

Feelings Adrift PC-PLAZA

 

Feelings Adrift pc cover دانلود بازی Feelings Adrift برای PC

 


تصاویری از محیط بازی

Feelings Adrift screenshots 01 small دانلود بازی Feelings Adrift برای PC Feelings Adrift screenshots 03 small دانلود بازی Feelings Adrift برای PC

Feelings Adrift screenshots 02 small دانلود بازی Feelings Adrift برای PC Feelings Adrift screenshots 04 small دانلود بازی Feelings Adrift برای PC

Feelings Adrift screenshots 05 small دانلود بازی Feelings Adrift برای PC Feelings Adrift screenshots 06 small دانلود بازی Feelings Adrift برای PC

Feelings Adrift is an amusement park with some plays. Each attraction have different environments and different goals. Some more scary than others but always with same intention, make good experience in game with scenes completely frightening.
Each attraction have one rating composed with five stars, they inform how much it’s scary, one star is less scary and 5 stars is completely scary.
For begin Feelings Adrift will propose you two; Black Hole and Hospital, Dark Room will release 3/03/2016 but more will come with next updates. ; Slender Woman, Mansion, and more, more..
When you complete each map of attraction you will win one Gold key. When you take up all keys you will have access a one map with 5 stars… Completely scary and different of any other experiênce in the game.
Accept the challenge what we propose and fight your fear.
We propose more content will enjoy with next updates

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800 GT / ATI HD 3870
DirectX: Version 10

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

لینک دانلود:

=========================================

PLAZA Release

 

دانلود:   Direct Link

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,252
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,687
  • بازدید ماه : 2,687
  • بازدید سال : 166,286
  • بازدید کلی : 2,549,865