loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 100 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
402

اسکریپت دانلود به ازای پرداخت Digital Download Pro نسخه 3.0

اسکریپت ها , مدیریت دانلود

اسکریپت دانلود به ازای پرداخت اسکریپتی تجاری است که با استفاده از آن قادر خواهید بود یک وب سایت فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. تفاوت این فروشگاه نسبت به فروشگاه های دیگر در این می باشد که شما در این سیستم به کاربران خود اجازه خواهید داد که در قبال پرداخت مبلغی محصول سایت شما را دانلود و دریافت کند! اسکریپت Digital Download Pro دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد که نسخه سوم و بدون دستکاری شده این اسکریپت برای اولین بار توسط بیست اسکریپت منتشر […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/1 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه تخفیف ووکامرس با Dynamic Pricing & Discounts نسخه 1.0.14

افزونه ها , افزونه وردپرس , ووکامرس

Dynamic Pricing & Discounts نام یک افزونه تجاری برای ووکامرس است که با آن می توانید به صورت اتوماتیک و پویا برای مبالغ تعیین شده درصد تخفیف تعیین کنید در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این افزونه بسیار کاربردی آشنا شوید . آخرین نسخه این افونه را هم اکنون از بیست اسکریپت دریافت کنید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/30 3 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت نرم افزار حسابداری PHP آنلاین MoneyFlow نسخه ۳.۰

اسکریپت ها , ديگر اسكريپتها , مدیریت صورت حساب

شاید دوست داشته باشید مدیریت حساب ها و سیستم حسابداری خود را در هر جایی از اینترنت فراهم کنید! هم اکنون با اسکریپت MoneyFlow قادر هستید براحتی یک نرم افزار حسابداری آنلاین (تحت وب) به زبان PHP راه اندازی کنید و سامانه حسابداری خود را آنلاین مدیریت کنید. این سیستم با ارائه ابزار های دقیق و کاربردی قادر است نیاز های شما را در رابطه با مدیریت حساب ها رفع کند. از قابلیت های این سیستم می توان به امکان مدیریت موجودی بانک ها ، […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/30 0 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه افزودن آیکون Iconize نسخه 1.1.4 برای وردپرس

افزونه ها , افزونه وردپرس

Iconize نام یک پلاگین برای وردپرس است که با کمک آن می توانید به راحتی برای مطالب، صفحات، ابزارک ها، نظرات و … آیکون قرار دهید. این افزونه دارای ۲۰۰۰ آیکون با اندازه ۱۶ پیکسل می باشد. در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این افزونه آشنا شوید.

 

277

اسکریپت نمایش 360 درجه ای محصول Easy 360 Product Viewer

اسکریپت ها , ديگر اسكريپتها

Easy 360 Product Viewer نام یک اسکریپت تجاری و بسیار حرفه ای است برای نمایش در آوردن محصولات فروشگاهی به صورت 360 درجه ای. همچنین این اسکریپت کاملا واکنش گرا می باشد و قابل استفاده در تمامی مرروگر ها می باشد . برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این اسکریپت محبوب با ما در ادامه همراه باشید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/1 1 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس پخش موسیقی Disk Audio Player نسخه 1.6.4

افزونه ها , افزونه وردپرس

Disk Audio Player نام یک افزونه تجاری و واکنش گرا با طراحی رتینا است برای پخش موزیک در وردپرس این افزونه ساده و شیک بر پایه HTML5 ساخته شده است و در تمامی مرروگر ها و دیوایس ها به خوبی نقش افرینی می کنید همچنین قابلیت قرار دهی پوستر البوم در این افزونه گنجانده شده است.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/1 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس هدایت کاربران بر اساس کشور با GeoIP نسخه 2.2

افزونه ها , افزونه وردپرس

با استفاده از افزونه WP GeoIP Country Redirect شما میتوانید کاربران خود را بر اساس کشور های آن ها به صفحات دلخواه خود منتقل کنید همچنین قابلیت تعریف قوانین و محدودیت کاربر نیز در این افزونه گنجانده شده است. در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این افزونه اشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/1 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس پرمیوم سئو پک Premium Seo Pack نسخه 1.8.0

افزونه ها , افزونه وردپرس

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی بیست اسکریپت , همیشه سئو و بهینه سازی سایت یکی از دغدغه های اصلی مدیران وبسایت ها بوده است و باتوجه به افزونه های زیادی که برای وردپرس در زمینه سئو می باشد انتخاب بهترین افزونه کار دشواری است ولی با افزونه Premium Seo Pack نسخه 1.8.0 دیگر خیالتان از بابت بهینه بودن وبسایتتان راحت است. افزونه ای قدرتمند و فوق العاده کاربردی.

352

دانلود پوسته فروشگاه مد با Moda برای اوپن کارت

قالب اوپن کارت , قالب ها

Moda نام یک قالب تجاری است برای فروشگاه ساز محبوب اوپن کارت که مناسب سایت های فروشگاه مد و زیبای می باشد از قابلیت های این پوسته میتوان به واکنش گرا بودن پوسته و استفاده از نمایش محصولات به صورت  اسلایدر و همچنین از Boostrap 3 و Megamenu اشاره کرد . در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید تا بیشتر با این پوسته زیبا آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/1 4 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه عضویت در فروشگاه ساز ووکامرس Subscriptio نسخه 1.0.6

افزونه ها , افزونه وردپرس , ووکامرس

Subscriptio نام یک افزونه تجاری است برای عضویت در فروشگاه ساز ووکامرس از قابلیت های این افزونه می توان به یادوری سر رسید پرداختی ها و سفارش تمدید دوره و بسیار امکانات دیگر آن اشاره کرد در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این افزونه عضویت آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/1 1 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه ساخت گالری های زیبا Global Gallery نسخه 3.23 برای وردپرس

افزونه ها , افزونه وردپرس

Global Gallery نام یک افزونه تجاری وردپرس است برای ساخت گالری های تصاویر به صورت متفاوت و جذاب از قابلیت های این افزونه می توان به واکنش گرا بودن و اسلاید کردن چند تصویر و همچنین قرار دهی تصاویر از طریق rss و dropbox و وردپرس اشاره کرد. در ادامه می توانید آخرین نسخه این افزونه را از بیست اسکریپت دریافت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 273
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 3,187
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7,189
  • بازدید ماه : 7,189
  • بازدید سال : 170,788
  • بازدید کلی : 2,554,367