loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 73 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
530

اسکریپت لینکدونی اتوماتیک پرشین نسخه ۲

اسکریپت ها , لینکدونی

PersianLinkCMS یک سیستم متن باز و رایگان می باشد شما به وسیله این اسکریپت قادر هستید یک سیستم اشتراک گذاری لینک همانند وب سایت هایی نظیر “پی سی دانلود” راه اندازی کنید. این اسکریپت قادر است به صورت اتوماتیک از طریق RSS ها به وسیله روبات اسکریپت بروزرسانی شود! از قابلیت های کلیدی این نسخه ی اسکریپت میتوان به بهینه سازی در کد نویسی سیستم ، قابلیت ارسال لینک توسط کاربران ، قابلیت استفاده از قالب های متعدد و همچنین طراحی آسان قالب ها ، […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/7 3 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب زیبای Music Bede برای نیوک 8.3

قالب نیوک , قالب ها

برای این ساعت از بیست اسکریپت برای شما عزیزان یک قالب خوش ساخت و شیک برای سایت های موزیک آماده دانلود کرده ایم که برای نیوک نسخه 8.3 می باشد این پوسته از حجم بسیار کمی برخوردار است و کاملا بهینه شده است در ادامه با بیست اسکریپت همراه ما باشید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/7 2 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود پلاگین امنیتی jHackGuard نسخه 2 برای جوملا

افزونه جوملا , افزونه ها

jHackGuard یک پلاگین امنیتی است که برای جوملا نوشته شده است و از سایت جوملایی در برابر SQL Injection ، XSS و … محافظت می کند. در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا برخی از امکانات این پلاگین حرفه ای را نام خواهیم برد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/6 0 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب فارسی و شرکتی Company برای نیوک 8.3

قالب نیوک , قالب ها

Company نام یک پوسته بسیار زیبا و تجاری برای نیوک می باشد که کاملا فارسی سازی و راستچین شده است این پوسته زیبا مناسب سایت های شرکتی و خدماتی می باشد در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا از این پوسته زیبا لذت ببرید.

270

افزونه بهینه سازی وردپرس با Smart Cleanup Tools v4.3

افزونه ها , افزونه وردپرس

با استفاده از این افزونه که ابزارهای بسیار پیشرفته ای رو در اختیارتون میزاره میتونید وب سایتتون رو بهینه سازی کرده و سرعت و عملکرد اونو بهبود ببخشین . با استفاده از این افزونه حرفه ای دیگر نیاز به افزونه های متعدد در زمینه بهینه سازی نخواهید داشت. در ادامه برخی از امکانات این افزونه را نام خواهیم برد.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/9 0 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب بسیار زیبای دل صدا برای وردپرس

قالب ها , پوسته وردپرس

Del Seda نام یک قالب بسیار زیبا و کاربرپسند است برای وردپرس این پوسته زیبا مناسب سایت های دانلود موزیک مناسب می باشد . این پوسته ساده طراحی شده و کاملا از نظر کدنویسی و طراحی بهینه شده است در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این پوسته زیبا آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/8 2 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه جعبه های قیمت گذاری ویژوال کامپوسر

افزونه ها , افزونه وردپرس

افزونه Pricing Boxes for Visual Composer : افزونه جعبه های قیمت گذاری برای ویژوال کامپوسر با استایل های ویژه و جذاب خود، شما رو در قیمت گذاری محصولات و خدمات سایتتون کمک میکنه.با این افزونه نیازی به کدنویسی های پیچیده نیست آن هم برای تازه کاران وردپرس.به راحتی میتونید جداول قیمت خود را با استایل دلخواه خودتون طراحی کنید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/8 1 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه نمودار های واکنشگرا Responsive Charts برای وردپرس

افزونه ها , افزونه وردپرس

با استفاده از این افزونه انواع نمودارها و چارت های واکنشگرا رو در وردپرس خود خواهید داشت.این افزونه کاربردی رو به دوستانی که می خوان آمار و ارقام خودشون رو نشون بدن توصیه می کنم این آمار و ارقام میتونه مربوط به آمار بازدیدها باشه،میتونه مربوط به آمار به کار برده شما در مقاله هاتون باشه و یا بخواین درصد پیشرفت پروژه هاتون رو با استفاده از این افزونه نمایش بدین.

364

دانلود قالب زیبای Just Movie برای نیوک 8.3

قالب نیوک , قالب ها

Just Movie نام یک قالب بسیار زیبا و حرفه ای است برای سایت های دانلود فیلم و سریال که برای نیوک 8.3 اماده سازی شده است این پوسته زیبا از Seo بسیار عالب بهره می برد و کاملا توسط بیست اسکریپت بهینه سازی شده است . در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا با این پوسته زیبا بیشتر آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/11 0 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه جدول های قیمت گذاری با ARPrice برای وردپرس

افزونه ها , افزونه وردپرس

ARPrice نام یک افزونه کاملا تجاری می باشد برای ساخت جدول های قیمت گذاری با ترکیب بیش از 170 نوع و قابل سفارشی یا شخصی سازی به صورت دلخواه همچنین این افزونه کاملا واکنش گرا می باشد و جداول این افزونه در تمامی مرورگر به خوبی ایفا نقش می کنند و این مجموعه از جدول ها متناسب موضوع های مختلف اماده سازی شده اند که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/11/11 7 مشاهده ادامه مطلب
 

آموزش ساخت اتوماتیک برچسب نوشته با افزونه Automatic Post Tagger

افزونه ها , افزونه وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند , وردپرس

مبحث سئو و بهینه سازی سایت همیشه برای وبمستر ها حائز اهمیت زیادی هستش، قسمت هایی که بیشترین تاثیر رو در امر بهینه سازی دارند انتخاب عبارات کلیدی و برچسب ها هستند. البته اهمیت این برچسب ها بسیار بیشتر از عبارات یا کلمات کلیدی است. در حال حاضر همه ی برای تمامی مطالبی که در وردپرس ایجاد میکنیم برچسب هایی رو در نظر میگیریم و به محتوای خودمون اضافه میکنیم اما وقتی سایتی داریم که روزانه بیش از ۱۰ نوشته رو باید ایجاد کنیم این […]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 282
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 4,570
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,572
  • بازدید ماه : 8,572
  • بازدید سال : 172,171
  • بازدید کلی : 2,555,750