loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 69 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
1,275

قالب مدیریت وب سایت فارسی Flatlab به صورت HTML

قالب HTML , قالب ها

Flatlab نام یک قالب زیبا و فارسی شده می باشد که به صورت HTML ارائه شده است. قالب مدیریت Flatlab یک قالب زیبا و بسیار سبک برای طراحی بخش های مدیریت سایت و برنامه های تحت وب است که شما می توانید توسط آن ظاهری متناسب برای بخش مدیریت خود بسازید. این قالب به صورت راستچین و با منوی کاملا فارسی به همراه فونت وب یکان ترمیم شده برای شما جهت دانلود رایگان قرار داده شده است. این قالب زیبا دارای صفحات مختلف ورود ، […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/09/30 11 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب آریا فیلم برای وردپرس

قالب ها , پوسته وردپرس

برای این ساعت از بیست اسکریپت برای کاربران عزیز قالب بسیار زیبا و سئو شده اریا فیلم آماده دانلود کرده ایم که از سئو عالی بهره می برد و مناسب سایت های فیلم و سریال است در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید تا با این پوسته زیبا بیشتر آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/09/29 18 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب دیجیتال هاست برای WHMCS

قالب WHMCS , قالب ها

در این ساعت برای تمام کاربران عزیز بیست اسکریپت قالبی کاملی برای WHMCS قرار دادیم که این قالب شامل PSD و PHP و …. هست این قالب به زبان عربی به صورت راست چین میباشد که کمی تغییر میتوانید به زبان فارسی تبدیل کنید. در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/09/29 3 مشاهده ادامه مطلب
 

قالب شرکتی و جمع و جور Lightning برای وردپرس

قالب ها , پوسته وردپرس

Lightning یک قالب وردپرس با طراحی مینیمال و مناسب برای سایت های مجله ای ، نمونه کار ، شرکتی ، وبلاگی و … است . در طراحی این قالب ، به جزئیات و کیفیت کدها توجه ویژه ای شده است . این قالب وردپرس با نسخه های 4 به بالای وردپرس نیز سازگار است . شما میتوانید در این قالب ، بی نهایت سایدبار بسازید و سایت خود را با استفاده از افزونه WPML به صورت چندزبانه درآورید . طراحی فلت و واکنشگرای این قالب […]

557

افزونه فارسی فروش لایسنس License Manager v4.7 برای ووکامرس

افزونه ها , افزونه وردپرس , ووکامرس

در این ساعت برای شما کاربران سایت بیست اسکریپت افزونه مدیریت و فروش لایسنس فروشگاه ساز ووکامروس رو آماده کردم.این افزونه راه حل نهایی برای مدیریت کدهای فروش یوزرنیم و پسورد و لایسنس فروشگاه شما است. در ادامه برخی از امکانات این افزونه را نام خواهیم برد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/10/1 3 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه مدیریت تبلیغات Ad Inserter v1.4 برای وردپرس

افزونه ها , افزونه وردپرس

یک راه حل ساده برای وارد کردن هر کد آگهی در وردپرس . ایده آل برای تبلیغات متنی ادسنسی یا آمازون. کد HTML / جاوا اسکریپت / کد پی اچ پی را وارد کنید و انتخاب کنید که چگونه می خواهید آن را در صفحه نمایش دهید (از جمله پشتیبانی از ابزارک). در ادامه برخی از امکانات این افزونه را نام خواهیم برد.  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/10/1 1 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت انجمن ساز Simple Bulletin Board نسخه ۴.۲

اسکریپت ها , تالار گفتگو

Simple Bulletin Board نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک تالار گفتگو (انجمن) راه اندازی کنید. این اسکریپت ساده و در عین حال کاربردی دارای قابلیت هایی نظیر سیستم چند زبانه ، پشتیبانی از BBcode ، قابلیت سازگاری و همگام سازی اسکریپت با وب سایت شما ، قابلیت انتخاب پوسته دلخواه ، قابلیت پیوست کردن فایل ، سیستم کاربری ، قابلیت انتخاب تصویر شخصی و شکلک ها می باشد.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/10/1 1 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود پوسته فارسی Preco برای وردپرس

قالب ها , پوسته وردپرس

Preco نام یک پوسته رایگان است برای سایت های شخصی خبری و دانلود که توسط بیست اسکریپت این قالب راست چین و فارسی سازی شده است همچنین از امکانات این قالب می توان به داشتن یک اسلایدر مناسب در بالا پست های صفحه اصلی اشاره کرد همپنین این پوسته از کنترل پنل بسیار مجزا و حرفه ای بهره می برد در ادامه با ما همراه شوید تا با این پوسته زیبا بیشتر آشنا شوید.

669

قالب شرکتی و حرفه ای Porto برای وردپرس

قالب ها , پوسته وردپرس

قالبی بسیار حرفه ای با یک برگه ساز قدرتمند ، مناسب برای ساخت انواع سایت ها مانند نمونه کارها ، شرکتی و …. شخصی سازی در این قالب بسیار آسان بوده و به کمک پنل تنظیمات و برگه ساز ، شما میتوانید هر نوع چیدمانی که دوست دارید را ایجاد کنید . طراحی واکنش گرا ، 6 نوع هدر ، 4 نوع فوتر و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، از مهم ترین ویژگی های این پوسته است .

نويسنده : admin تاريخ : 1393/10/2 4 مشاهده ادامه مطلب
 

قالب HTML وب سایت خدمات پیامک Hi-SMS

قالب HTML , قالب ها

در این مطلب قصد داریم یک پوسته زیبا به صورت HTML به شما معرفی کنیم. پوسته وب سایت Hi-SMS یک قالب زیبا می باشد که از آن می توانید در خدمات پیامک استفاده کنید. این پوسته زیبا دارای ظاهری کاربر پسند ، و ۱۸ برگه مختلف (صفحه نخست ، قیمت ها ، امکانات ، نمایندگی ، و…) می باشد.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/10/2 5 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب ریسپانسیو وطن گراف به صورت HTML

قالب HTML , قالب ها

برای این ساعت از بیست اسکریپت برای کاربران عزیز پوسته بسیار زیبا و شرکتی وطن گراف برای شما آماده کرده ایم که کاملا ریسپانسیو است همچنین این قالب به صورت CSS و HTML می باشد و مناسب سرویس دهندگان خدمات طراحی و نمونه کار می باشد در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 269
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 4,195
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,197
  • بازدید ماه : 8,197
  • بازدید سال : 171,796
  • بازدید کلی : 2,555,375