loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 57 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عکس مجری شبکه من و تو در جشواره فیلم فجر 

عکس حضور منصوره حسینی مجری شبکه من تو در ایران

عکس منصوره حسینی مجری شبکه من و تو در جشنواره فیلم فجر

عکس منصوره حسینی مجری شبکه من و تو در جشنواره فیلم فجر

 

روز گذشته مجری شبکه معاند نظام” من و تو ” با نام منصوره حسینی در کاخ جشنواره سی و چهارم جهانی فیلم فجر واقع در چارسو حضور پیدا کرد که باعث تعجب اهالی رسانه و مطبوعات شد که چگونه یک مجری شبکه معاند  و ضد انقلاب به راحتی توانسته در یکی از جشنواره های مطرح کشور حضور پیدا کند

عکس منصوره حسینی مجری شبکه من و تو در جشنواره فیلم فجر

توضیح مسئول جشنواره

کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی جشنواره در این رابطه گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر تنها مسئول میهمانان رسمی اش است و در قبال حضور  تماشاگران عادی تعهدی ندارد. روزانه چند هزار نفر از جشنواره بازدید می کنند و کنترل عدم سوء پیشینه این تعداد امکان پذیر نیست. ضمنا هیچ پیش آگاهی از حضور ایشان وجود نداشت و هیچ کارتی به هیچ شکل در اختیارشان قرار نگرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 9,933
  • بازدید سال : 115,203
  • بازدید کلی : 2,498,782