loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 77 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عکس های زن بدنساز ایرانی شیرین نوبهاری

عکس های شیرین نوبهاری قهرمان پرورش اندام زن

جذاب ترین دختر قهرمان پرورش ایران (عکس)

 

عکس های شیرین نوبهاری بدنساز و قهرمان پرورش اندام زن ایرانی

احتمالا از شنیدن نام شیرین نوبهاری به عنوان قهرمان پرورش اندام تعجب کردید، چون ما بدنسازی را ورزشی مردانه می‌دانیم و هیچ تصوری از یک بانوی قهرمان پرورش

اندام نداریم. ایران ناز: در این پست من می‌خواهم تمام تصورات شما را عوض کنم و بانویی(شیرین نوبهاری) را معرفی کنم که توانسته با زحمات بسیار تحسین همه‌ی ما را برانگیزد.

اغلب گزارشاتی از زنان قهرمان جهان می‌شنیدیم اما حال می‌خواهیم با یک زن مشهدی که قهرمان این رشته در ایران شده است آشنا شویم.

 

عکس های شیرین نوبهاری

عکس شیرین نوبهاری / سولماز متقی بدنساز زن ایرانی عکس بدنسازان زن ایرانی شیرین نوبهاری سولماز متقی عکس زن بدنساز قهرمان بدنسازی زنان

شیرین نوبهاری (1)

گفت‌وگو با بانوی ایرانی قهرمان بد‌نسازی

زن ایرانی قهرمان بد‌نسازی (+عکس)

جذاب ترین دختر قهرمان پرورش ایران (عکس)

 

badan-saz (2)

 

عکس های بیشتر شیرین نوبهاری بدون لباس در گوگل قسمت تصاویر متن زیر را جستجو کنیدزن ایرانی قهرمان بد‌نسازی

 

مصاحبه با شیرین نوبهاری

خانم نوبهاری در فضای مجازی از شما عکس هایی منتشر شده با اسم سولماز متقی اطلاع دارید ؟

  • بله متاسفانه اوایل عکس های من بدون اطلاع من با یک اسم جعلی در سایت ها منتشر شدن . این اسم جعلیست

خانم نوبهاری تحصیلاتتون چقدره و چه رشته ای خوندید ؟

  • مهندسی معماری خوندم در دانشگاه الزهرا مشهد

مجرد هستید یا متاهل ؟

  • مجرد هستم

شرایط خانواده شما چگونه هستش و چندتا فرزندید ؟

  • سه تا برادر و دو تا خواهر دارم و کلا 8 نفریم ، پدر و مادرم استاد دانشگاه بودن . یکی از خواهرام فوق لیسانس صنایع غذایی و دیگری فوق لیسانس فیزیو لوژی ورزشی دارند برادرانم یکیشون مخترع هستند و دوتای دیگری لیسانس کامپیوتر و حسابداری دارند و شوهر خواهرم عضو تیم موی تای ایران، قهرمان کشور هستند

از چه سوالی بدنسازی رو شروع کردید و چند ساله حرفه ای کار میکنید؟

  • از سال 86 شروع کردم و 8 ساله بصورت حرفه ای کار میکنم.

چی شد که به این رشته علاقه پیدا کردید و مشوق شما چه کسانی بودن ؟

  • از ایروبیک و کم کم رو اوردم به تمرین بدنسازی ، پدرم و عموهام از کشتی گیرای قدیمی بودن  همیشه علاقه ی خاصی به تیپ بدنی درشت و عضلانی داشتم . پدرم و یکی از برادرام منو تشویق کردند که این رشته رو دنبال کنم

خانواده شما همه ورزشکار هستند ؟

  • نه دوتا خواهر دارم  یکیشون غریق نجات هست و دیگری هم تکواندو کارن اما برادرانم ورزش خاصی انجام نمیدهند

 

 

تقریبا در ماه چقدر برای بدنسازی هزینه میکنید آیا درامدی هم دارید ؟

  • بستگی به دوره داره فقط مکمل برای هر دوره بیش از  ٢ میلیون بدون تغذیه در میاد .. بله درآمد من از طریق مربی گری این رشته هستش و در صدد تاسیس سالن هستم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 912
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,347
  • بازدید ماه : 2,347
  • بازدید سال : 165,946
  • بازدید کلی : 2,549,525