loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 73 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
دز آغوش رؤیا,مریم صمدی,دانلود رمان,دانلود کتاب
  • نویسنده مریم صمدی
  • مترجم
  • تعداد صفحات 510
  • ناشر نود و هشتیا
  • سال انتشار
  • پسورد www.iranpdf.com

 

 

توضیحاتی از کتاب

 

رمان در آغوش رؤیا نوشته مریم صمدی یک رمان عاشقانه و زیباست. این رمان عاشقانه در ۵۱۰ صفحه به نگارش درآمده است و در دسته رمان های عاشقانه فارسی جای میگیرد. بخشی از این رمان به شرح ذیل است:

سمان پر از ستاره بود.ستاره ها چشمک زنان در اسمان می درخشیدند .رقص انها و ماه بقدری جلوی دیدش را گرفته

بود که متوجه حضور او نشد.اهسته زمزمه کرد: دلم برات تنگ می شه!

صدای او را شنید مثل همیشه امیخته ای از طنز و نرمش در صدایش موج می زد.

_من زود برمی گردم.خیلی زود.نه سال مثل برق و باد می گذره.

قطره اشکی جلوی چشمش را گرفت.

_تو می خوای بری ایتالیا.چند سال دور از من ! پس….پس من چه کارکنم ؟.

_من برمی گردم .برای همیشه.تو منتظر می مونی .مگه نه؟

نگاه قهرالودی به سویش کرد و موذیانه گفت : اگه بگم نه ، چی می گی؟

پوزخند او را حس کردم. اون قدر اینجا می شینم که بگی اره ، مگه من چند تا شیدا دارم که بخوان بهم جواب منفی

بدن؟

سرش را به طرف دیگر چرخاند و گفت : اگه شیدا رو دوست داشتی ترکش نمی کردی.

صدای او را شنید صدایش واقعا خوش اهنگ و گوش نواز بود.

_مگه می خوام برای همیشه برم؟ فقط چند سال………

 

دانلود

 

http://dl.downloadbook.ir/up3/Dar%20Aghoosh%20E%20Roya-downloadbook.ir.zip

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 165,365
  • بازدید کلی : 2,548,944