loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 69 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
رمان دریا,مؤدب پور,دانلود کتاب,رمان عاشقانه
  • نویسنده م. مؤدب پور
  • مترجم
  • تعداد صفحات 169
  • ناشر ایران پی دی اف
  • سال انتشار
  • پسورد www.iranpdf.com

 

 

توضیحاتی از کتاب

 

رمان دریا یکی از رمان های مؤدب پور می باشد. این رمان نویس فارسی آثار مانندی پریچهر، یلدا، گندم و.. را نیز به تحریر درآورده است. بیشتر آثار مؤدب پور جز آثار عاشقانه می باشد.

بخشی از این رمان :
اولین روز دانشگاهه!دانشگاه تهران!یه آرزو !
جلوی در اصلی دانشگاه وایستادم!ترسیدم!جرات نمی کنم برم تو!جلوی در دانشگاه واستادم و به سر در قشنگش نگاه می کنم!
همیشه آرزوی یه همچین روزی رو داشتم!
حالا اون روز شده اما من می ترسم!
یه لحظه چشمامو بستم و به خودم گفتم:
-تو دریا هستی!پر اراده و شجاع!با پشتکار زیاد!آروم اما سخت کوش!وقتی هم که عصبانی دیگه چیزی جلودارش نیست!پس برو تو!و رفتم تو!تا از در دانشگاه وارد شدم،چند تا سال آخری جلوی در وایستاده بودن.نمی دونستم باید کجابرم.رفتم جلوتر و از یکی از اون پسرا پرسیدم :
-ببخشید آقا،من سال اولیم،می شه بفرمایین من کجا باید برم؟
تا اینو گفتم،اونم معطل نکرد و گفت:
-قربون من!
یه دفعه همشون زدن زیر خنده !مونده بودم چی جوابشو بدم.

 

دانلود

 

http://dl.downloadbook.ir/up3/Darya_downloadbook.ir.zip

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 9,902
  • بازدید سال : 115,172
  • بازدید کلی : 2,498,751