loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1562 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان همسایه مغرور من مخصوص جاوا، اندروید، تبلت و آیفون

.

رمان همسایه مغرور من

رمان همسایه مغرور من

.

برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

.

خلاصه : درباره ی دختری ۱۷ سالس که تو یه ساختمون ۵ طبقه با مادرش در طبقه پنجم زندگی می کنن.یه پسری هم طبقه اول زندگی میکه که تا به حال ندیدتش که سر یه موضوع میشه که…
دختری از جنس باد…نرم و لطیف….مانند نسیمی لذت بخش که دل هر کسی رو میبره…..پسری از جنس سنگ…..سخت و غیر قابل نفوذ….ولی او نمی تونه جلوی این دختر دووم بیاره….دل و ایمونشو از بین میبره……ولی انقدر سرد و مغروره مه حتی به روی خودش هم نمیاره…………و این براش مشکل بزرگی و به وجود میاره…..دختری با زیبایی خیره کننده …….به پاکی و زلالی اب……ولی دختر شیطون و شاد ما عاشق نمی شه و این کار پسر مغرور و سخت میکنه……اون سخت عاشق میشه….خیلی سخت……و حالا معلوم نیست که عشق چه کسی رو به قلب پاکش هدیه خواهد کرد…..؟..پایان خوش

مقدمه:

عمر من
تا دشت پر ستاره اندیشه های گرم
تا مرز ناشناخته ی مرگ و زندگی
تا کوچه باغ خاطره های گریز پای
تا دشت بادها
هان ای عقاب عشق ازادن قله های مه الود دور دستها
پرواز کن
پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من…

 .

دانلود رمان همسایه مغرور من با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

دانلود رمان برای اندروید،تبلت بافرمت apk

دانلود برای ایفون،ایپد،تبلت،اندروید با فرمت epub

دانلود رمان برای موبایل جاوا بافرمت jar

دانلود رمان برای کامپیوتر با فرمت pdf

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,708
  • بازدید ماه : 1,708
  • بازدید سال : 165,307
  • بازدید کلی : 2,548,886