loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 89 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وقتی دارم از خیابون رد میشم همیشه حواسم هست اگه یه وخ 

داشتم تصادف میکردم اگه پراید بود نترسم چون. . . . . 

 

اگه پرایده بزنه بهم خودش داغون میشه ...

من فقط قلقلکم میشه.....

جوک جدید 15 اردیبهشت 94

فانتزي من اينه که يه روز صبح ساعت هفت يکي بهم زنگ بزنه بر ندارم گوشي رو بعد بيام تلويزيون رو روشن کنم ببينم داره قرعه کشي ميلياردي رو نشون ميده بعد مجريه ميگه برنده جايزه ميلياردي گوشي رو برنميداره يه بار ديگه قرعه کشي ميکنيم...تو فانتزيامون هم شانس نداريم

جوک جدید فانتزیم اینه 15 اردیبهشت 94

فقط يه ايراني ميتونه بعد از اين که جواب ازمايششو گرفت وسالم بود بگه:اين همه خرج کرديم و هيچيمون نبود!!!

جوک در مورد ایرانی ها جدید اردیبهشت 94

یعنی عاشق اون دسته پسراییم که تا کنار یه دختر ایستادن دارن با گوشی صحبت میکنن !!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

داداش گفتم که بهت این خط جدیدمه 0935128... منتظرم بهم بزنگی :))) در حالی که تو چشای دختره خیره شدن :| تازه شاید پشت گوشی هم کسی نباشه :| 

هم وطنه ما داریم ؟؟؟؟ :|

جوک ضد پسر 15 اردیبهشت 94

دقت کردين تابچه‌بوديم هي ماروبه زورميخابوندن حالا که بزرگ شديم به زوربايد از خواب بلندمون کنن

جوک جدید باحال 15 اردیبهشت94

امتحان داشتم رفتم دکتر ميگم آقاي دکتر اين روزا امتحانام زياده اعصابم بهم ريخته

چي کار کنم؟؟؟

ميگه: چند فصل امتحان داري

گفتم :۱۲ فصل رياضي ۶ فصل علوم 

۴فصل شيمي ۹ فصل فيزيک و ۵فصل ادبيات. هيچيشم نخوندم اعصابم بهم ريخته ..شما چي تجويز ميکنين؟!:

ميگه : ۸ بسته خاک که هر ۲ ساعت بريزي تو سرت...

جوک دانشجویی جدید اردیبهشت 94

فاميل دور :آقاي مجري من با زوري که در اين خر ميبينم افق هاي روشني در برابر خودم ميبينم.

جيگر :من خر نيستتتم

من خر نيستتتم

من خر نيستتتم

فاميل دور :ببخشيد جسارت کردم، شما عقابي، پروانه اي،

من خرم که با تو توي اين خونه موندم...

جوک کلاه قرمزی جدید اردیبهشت 94

مورد داشتیم دختره رفته قصابی گفته؛آقاجگر دارید؟

قصاب گفته جگر سفید یا سیاه؟

 

دختره گفته: رنگ های دیگه کی میارید؟!

میگن قصاب رفته تو يخچال ميگه بع بع و جفتک ميندازه

جوک ضد دختر جدید اردیبهشت 94

واقعا نامرديه روز پدر و مادر و دختر و معلم

و اينا داريم ولي

.

.

.

.

.

.

.

.

.

روز عمه

نداريم !

 

خدايي پرکاربرد ترين ﺁدم فاميله...

جوک جدید باحال اردیبهشت ماه سال 1394

اونجایی که شاعر میگه:

"از قضا آیینه ی چینی شکست"

 

 

 

 

نشون میده اجناس چینی از همون اول بنجل بودن!

جوک جدید سه شنبه 15اردیبهشت94

قاعدتا بايد بند کفشو از جنس هندزفري ميساختن که خود به خود گره بخوره . . .

 

هندزفري رو هم از جنس بند کفش که خود به خود گره ش باز شه . . .

 

يه جا اشتباه شده!

 

من نمیدونم این دانشمندا پس چیکار میکنن؟!!

 

 

 

سایت های مرتبط با این موضوع :

  • اس ام اس عاشقانه و زیبا اردیبهشت 94 - جوک روز

    jokkade.ir/اس-ام-اس-عاشقانه-و-زیبا-اردیبهشت-94.html
  • امروز سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۴ شما در سایت تفریحی جوک کده | جوک روز هستید. ... فروشگاه جوک کده ... اس ام اس عاشقانه و زیبا اردیبهشت 94 ، ۲ام اردیبهشت ۱۳۹۴.
  •  
  • جوک روز خنده دار 5 اردیبهشت 94

    jokkade.ir/جوک-روز-خنده-دار-5-اردیبهشت-94.html
  •  
  • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جوک روز خنده دار 5 اردیبهشت 94خــــــﺪﺍﻳــــﺎ،مــن ﭼﻴـــــﺰﻱ ﻧـــﺪﺍﺭﻡ ﮐـــــﻪ در ﺷــﺄﻥﭘــﺪﺭﻡ ﺑــﺎﺷـــــﺪ،ﺗـــﻮ ﻋــﺮﻭﺱ ﺧـــﻮﺑـــــﻲ ﺑـــــﻪاو ﻫـــﺪﻳـــــــﻪ.
  •  
  •  
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جوک فروردین 94 , جک فروردین 94 , اس ام اس خنده دار فروردین 94 ,. جوک و اس ام ... سری جدید جوک و اس ام اس های خنده دار اردیبهشت 94,جوک استاتوس جک
  •  
  • فال روزانه - سرگرمی

    fun.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/
  •  
  • 1234567891011121314151617 ... fall 15/02/94- فال-فال حافظ-فال روزانه-فال ... اردیبهشت: امروز شما می‌توانید یک کاه را به کوهی تبدیل کنید و خودداری کردن از این رفتار برایتان ...... سایت سرگرمی ، طنز ، جوک ، اس ام اس، معما ، تست هوش ، حکایات
  •  
  •  
  • نویسنده: حسین; تاریخ:15 اردیبهشت 94; موضوع: اس ام اس خنده دار; نظرات 0 ... برچسب ها: جوک های خنده دار باحال خفن 94, اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94, اس ام اس خنده ...
  •  
  • جک اردیبهشت 94

    www.fun20.ir/tag/جک+اردیبهشت+94
  •  
  • ... این توافق... سه روز تعطیل می‌کردن که خستگی پیگیری مذاکرات از تنمون در بره، نه؟ ,جک اردیبهشت 94. ... امروز سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 شما در فان20 هستید.
  •  
  •  
  • ۶ ساعت پیش - جوک جدید 15 اردیبهشت 94. ... جوک جدید فانتزیم اینه 15 اردیبهشت 94 بقیه در ادامه مطلب. ... در تاریخ : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت : 06:00:00.
  •  
  •  
  • شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 15 فروردین 1394. استاتوس جدید، پیامک طنز، اس ام اس سرکاری و جوک های باحال. 1. من از هیچ کس نمی ترسم ولی از هندی ها می ...
  •  
  •  
  • ۲ روز پیش - dlkorea.ir/فال-روز-سه-شنبه-15-اردیبهشت-94-فال-روزانه-1394/. ۷ ساعت پیش - فال روز سه شنبه 15 اردیبهشت 94 | فال روزانه 1394 ... جک 94. . فارسی ...
  •  
  • ۱۶ ساعت پیش - شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 15 فروردین 1394 استاتوس جدید، پیامک طنز، اس ام اس سرکاری و جوک های باحال 1. من از هیچ کس نمی ترسم ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 9,802
  • بازدید سال : 115,072
  • بازدید کلی : 2,498,651