loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1712 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان تا ته دنیا با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

رمان تا ته دنیا

رمان تا ته دنیا

 

.

 

.

خلاصه ی داستان:

داستان یک دختری که به همکلاسیش به اسم مسعود عاشق میشه و مسعو هم به اون عاشق میشه ولی ازبس هردو خیلی مغرور بودند که نمی تونند عشق خودشون رو ابراز کنند.

قسمتی از متن رمان:

به شیشه زد .

از ماشین پیاده شدم . بفرمائید ؟

یک دستش به کمرش بود . خانم شما خوشکلید یا خیلی زرنگ تشریف دارید ؟ به چهره عصبانیش چشم دوختم و با حاضرجوابی گفتم : اگه عاقل باشید می فهمید که هر دوتاش . و شروع کردم به قفل کردن ماشین . گوشه لبش با تبسمی طعنه گر پائین آمد : در مورد اینکه زرنگید شکی نیست ولی در مورد اولی ….

سرش را تکان داد : زیاد مطمئن نیستم . از ذهنم گذشت چه بی ادبه . خشمم را فرو خوردم انگار که نشنیدم :لطفا برید کنار عجله دارم . خودش را کنار کشید و دستش را دراز کرد . بله خواهش می کنم خانم بفرمائید ماشینتون را که پارک کردید باید هم برید . از چشماش گدازه های آتش بیرون جهید . به صورتش زل زدم . ببخشید منظورتون از این حرف چی بود ؟ دوباره نیشخند زد و دستش را روی صورتش کشید . عجب بابا رو را برم . تو که دیدی من دنده عقب رفتم تا اون ماشین از پارک دربیاد و من جایش برم . تو از راه نرسیده از روبه رو آمدی و همان جا پارک کردی؟ واقعا که …

.

.

لینک های دانلود رمان تا ته دنیا:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 754
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 10,445
  • بازدید سال : 115,715
  • بازدید کلی : 2,499,294