loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 353 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان دست هایم حافظه دارند با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

رمان دست هایم حافظه دارند

رمان دست هایم حافظه دارند

.

 

 

 

خلاصه داستان

کنعان درگیر در مشکلات خانوادگی و مالی، اسیر گذشته و خاطره ی زخمی که به روحش آسیب رسونده، در اوج مشکلات هجوم آورده به زندگی حالش، فرصتی برای گریز از موقعیت خسته کننده ی زندگیش پیدا می کنه اما هر فرصتی فرصت مناسب نیست و هر راه گریزی، راه گریز یا شاید هم….
داستان داستان زندگی سه پسره، سه برادر که زندگیشون به وجود هم گره خورده و البته شخص آشنای غریبی که منبع اصلی مشکلات این سه برادره…پایان خوش

مقدمه:
کنعانم و کنعان یعنی صبور، بردبار و شکیبا! کاش پدر از روز ازل اسمم رو عصیان می گذاشت! کاش به جای این همه صبوری، این همه تحمل، کمی و فقط کمی یاغی بودم! کاش کمی یاغیگری بلد بودم!

نویسنده رمان:
(از من خواستن اون جمله ی بالای پست رو توضیح بدم تا این شبهه به وجود نیاد که این رمان قراره خلاف قوانین سایت، مسائلی چون روابط بین خانوم و آقا رو بیش از حد باز کنه. حالا موظف هستم بنویسم که اگه نوشتم این کتاب رو به عزیزای کم سن و سالی که عضو این سایت هستن توصیه نمی کنم به خاطر اینه که توش قراره به تلخی ها، مسائل و مشکلاتی پرداخته بشه که تو جامعه هست، روح رو آزار می ده و البته درگیری ذهن دوست های کم سن و سالم با این جور مسائل خیلی خوشایند نیست. پس اگه اون جمله ی قرمز رنگ اخطارگونه رو می بینین واسه عبور از خط قرمزهای سایت و توصیفات لحظات خیلی خیلی خصوصی یه رابطه ی خانوم و آقا نیست. گاهی وقتها تجربیات تلخ، حتی اگه تو پرده هم گفته بشه باز هم تلخیشو داره و من ترجیح دادم وظیفه ی خودم رو نسبت به دوستهای گلم توی سایت انجام بدم)

.

لینک های دانلود رمان دست هایم حافظه دارند:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,292
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,727
  • بازدید ماه : 2,727
  • بازدید سال : 166,326
  • بازدید کلی : 2,549,905