loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 701 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان اشرافی شیطون بلا با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

رمان اشرافی شیطون بلا

رمان اشرافی شیطون بلا

.

 

 

خلاصه رمان :

داستان درباره ی دختریه که خیلی شیطونه.اما خانواده ی اشرافی داره.
توی خونه باید مثل اشرافیا رفتار کنه.اما بیرون از خونه میشه همون دختر شیطون.
سعی میکنه سوتی نده تا عمش متوجه نشه که نمیتونه اشرافی رفتارکنه.
همیشه از مهمونیای خانوادگی فرار میکنه.اما توی یکی از مهمونی ها مجبور به شرکت کردن میشه و سوتی های زیادی میده و…

– قسمتی از رمان :

اخیــــــش!!یه خواب راحت بدون هیچ خر مگس مزاحمی!!!از روی تخت بلند شدمو به طرف دست به آب رفتم!
اووووووه…!قیافه رو!!شدم مثه این آمازونیا!!موهای ژولی و پولی،دماغ پف کرده و چشمای قرمز!!
آخــه یکی نیس به من بگه واسه چی تا کله ی سحر چت میکنی؟!نه آخه واسه چی؟!مرض داری آتاناز؟!
اهه…دارم با خودم حرف میزنم…چل که بودم…چل و پنج شدم!!
با غر غر لباسای سنگین اشرافی رو پوشیدم.

.

لینک های دانلود رمان اشرافی شیطون بلا:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 677
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,112
  • بازدید ماه : 2,112
  • بازدید سال : 165,711
  • بازدید کلی : 2,549,290