loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1966 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان زنانه یا مادرانه با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

رمان زنانه یا مادرانه

رمان زنانه یا مادرانه

.

 

 

خلاصه داستان :

برای مادر بودن لازمه که زن بود. حسش کرد. داستان ما سرنوشت یه زنه. یه زن سی ساله که زن بودن رو نمیشناسه …

.

صفحه ی اول رمان:

نگاهی به ساعت ظریفش انداخت همانی که دنا با هر بار دیدنش غر میزد

_ ستاره جون عمر ساعتای این شکلی سر اومده…….بیا ببرمت پاساژالهیه مغازه داداش اذین ,یه ساعتای داره…اوووممم……جون میده برا مچ ظریفوخوشگل تو…………
میخندید_من اینو دوست دارم چشام بهش عادت کرده هزار تای دیگه هم بخرم باز این نمیشه…….
دنا نق میزد- من که میگم اینو جوونیات بی افت گرفته …..
_می خوای بگی من پیر شدم؟
دنا ابرو الا میداد:۳۰سال سنه شماداری اخه؟

هم سنای شما هنو خونه پاپا جونشون منتظر شاهزاده بی ام و سوارن جون البرز..

عادتشان بود….کافی بود یکی حضور نداشته باشد تا مرتب نامش را قسم بخورند.

تا رسیدن به مدرسه هومن نیم ساعتی زمان داشت.پشت فرمان مزدا۳ سفید رنگش نشست.موزیک بی کلام..حرکت..

داخل مدرسه ایستاده بود وبه حرفهای اقای رستگار گوش می داد.-ببینید خانم حاتم ،هومن جان فوق العاده باهوشه…من نمیتونم درک کنم چرا باید برگه تقلب دستش باشه…….شما که میدونید دبیر ریاضی چه حد سختگیره…بابت تقلب از امتحان محروم شد

کف دست عرق کرده اش رامشت کرد.میدانست با این میزان استرس در کمتر از چند دقیقه قطرات عرق از دستش سرازیر میشود……..
-من تو خونه باهاش حرف میزنم….مشگل دیگه ای تو مدرسه نداره؟

_ البرزجان امسال کنکور میده؟

-بله مدارک اش اماده است..نمیخوام هومن من و اینجا ببینه اگه اجازه بدید من مرخص بشم…

.

لینک های دانلود رمان زنانه یا مادرانه:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,913
  • بازدید ماه : 1,913
  • بازدید سال : 165,512
  • بازدید کلی : 2,549,091