loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 513 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان پایان بازی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :داستان دختری به اسم تاراست که به تازگی عشقش رو از دست داده و دچار وضعیت روحیه نا مناسبیه…که برای بهبود اوضاعش تصمیم می گیره از ایران بره… این وسط اتفاقاتی می افته که خوندنش خالی از لطف نیست….

.

رمان پایان بازی

رمان پایان بازی

.

قسمتی از رمان

توی ماشين نشستم و بی حوصله نگاهم رو از شيشه ماشين به خيابون دوختم. چقدر روز کسل کننده ايه! مثل همه روزهايی که اين روزا درگيرشم.
با انگشتم روی فرمون ضرب گرفتم و آهنگی که از ضبط ماشين پخش می شه رو همراهی می کنم. نگاهم رو دوباره به ساعت می اندازم. 10 دقيقه بيشتره که جلوی در خونه اش منتظرم گذاشته. عادتشه! گوشی موبايلم زنگ می خوره، بدون اينکه نگاهش کنم، بی رغبت جواب می دم:
– بله؟
– تارا جون هنوز پايينی؟
صدایپرناز و کشدار پريناز توی گوشی می پيچه. از لحن خونسردش حرصم می گيره و در حاليکه سعی می کنم عصبانيتم رو از انتظار 10 دقيقه بروز ندم، شمرده و آروم می گم:
– پس می خوای کجا باشم؟
برای جواب من من می کنه. انگار در گفتن چيزی که می خواد بگه ترديد داره. با صدای جدی و ولی محکمم می کم:
– چيزی می خوای بگی؟
– راستش عزيزم، ناراحت نشيا… اما چيزه، بابک زنگ زد گفت می خواد بياد پيشم… گفتم که با تو قرار دارما.. اما خوب اصرار کرد… توروخدا ببخشيدا…

 

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,910
  • بازدید ماه : 1,910
  • بازدید سال : 165,509
  • بازدید کلی : 2,549,088