loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 101 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان پدر خوب با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :دختری هم نسل من و تو …در مسیر زندگی یکنواختش حرکت میکنه … منتظر یک حادثه ی عجیب الوقوع نیست اما از یکنواختی خسته شده … روی پای خودشه … مستقله … عقاید محکمی داره … پای عقایدش می ایسته … و در این راه سعی میکنه تا به خیلی ها بفهمونه یک دختر، یک زن، یک بانو ،یک خانم … میتونه تنهایی نجابت و شرافتشو حفظ کنه …باور هاشو به شدت باور داره … و کم کم در گذر زمان طعم عشقی ناخوانده رو تجربه میکنه که اصلا منتظرش نیست … !!!.

.

رمان پدر خوب

رمان پدر خوب

.

قسمتی از رمان:

لبخندی زد وگفت: راضی باش… ناچارا سری تکون دادم ویه مبارک باشه ی زوری گفتم و اسکناس ها رو توی کشو پرت کردم. پدر خانواده جلو اومد وگفت: خوب حساب مارو بکنید … مادر خانواده فوری گفت: به اونا تخفیف دادید به ماهم باید بدید ها… لبخندی زدم و سری تکون دادم وگفتم: به اونا سه تومن تخفیف دادم به شما هم سه تومن… البته قابلی نداره. مرد خانواده لبخندی بهم زد و سه تا اسکناس ده هزاری جلوم گذاشت… با اینکه تو صورت خانمه نارضایتی و میدیدم… ناچارا لبخندی زدم وگفتم: مبارک باشه… از مغازه بیرون رفتن و من هم یه نفس راحت کشیدم…. یا یهو پر میشد … یا یهو خالی میشد… به فاکتور ها نگاه کردم… پنج تا جین فروخته بودم… بدک نبود… اما هنوز کلی شلوار رو دستمون بود. بدتر از همه اینکه فریبرز هیچ وقت راضی نمیشد . با صدای زنگوله سرمو بلند کردم. فریبرز وارد شد و گفت: سلام… مقنعه امو جلو تر کشیدم وچادرملی مو که روی شونه ام افتاده بود و رو سرم انداختم و جوابشو با لبخند دادم: -سلام خوبی؟

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,089
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,524
  • بازدید ماه : 2,524
  • بازدید سال : 166,123
  • بازدید کلی : 2,549,702