loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 87 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Textra SMS 2.32 – برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید

همانگونه که مستحضرید بخش اس ام اس گوشی های اندرویدی دارای محیط کاربری ساده و خسته کننده ای است و ما تا به امروز اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی مدیریت این بخش معرفی کرده بودیم که همگی از بهترین ها بودند. در این زمینه قصد معرفی نرم افزار مدیریت مسیج قدرتمند و پرطرفدار Textra SMS را داریم که با دارا بودن ظاهر زیبای خود و امکانات بی نظیرش می تواند بهترین جایگزین بخش مسیج اندرویدفون شما باشد.

این نرم افزار با امکانات خود همچون ارسال پیام های متنی و چند رسانه ای با سرعتی بالا و در پنجره ی پاپ آپ، قابلیت شخصی سازی برای مخاطبین و بیش از ۸۰۰ شکلک بسیار زیبا آمده است تا به شما بگوید که با ظاهر پیش فرض موبایل خود خداحافظی کنید و با رابط کاربری جدید زین پس، به مدیریت مسیجینگ خود بپردازید.

برخی از امکانات اپلیکیشن Textra SMS اندروید:

* امکان مدیریت و ارسال پیام های متنی، ام ام اس و چند رسانه ای

* دارا بودن بیش از ۸۰۰ شکلک بسیار زیبا برای استفاده در پیام ها

* امکان سفارشی سازی صدا، تصویر و رنگ های مختلف برای مخاطبین

* دارا بودن پنجره ی شناور برای مشاهده اس ام اس ها به محض دریافت

* دارا بودن قابلیت رمزگذاری برروی اس ام اس ها

* دارا بودن محیط کاربری ساده، کلاسیک و یوزرفرندلی

* رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات آزار دهنده

اگر از ظاهر پیش فرض و افتضاح [!] بخش مسیجینگ اندرویدفون خود خسته شده اید نرم افزار کاربردی Textra SMS را امتحان کنید و با آن امکانات بخش اس ام اس موبایل خود را بالا ببرید و از دادن اس ام اس لذت ببرید. برای مشاهده ی عکس هایی از محیط این برنامه و دانلود آخرین نسخه ی آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v2.32: (نسخه بدون تبلیغات)

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Textra SMS - برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید

 

ادامه مطلب

Hydro Coach - drink water Android 10,454 بازدید16 اردیبهشت 1394۲ دیدگاه
Update

دانلود Hydro Coach – drink water 2.8.8 – برنامه سلامتی اندروید!

Hydro Coach – drink water v2.8.7 PRO Unlocked – اپلیکیشن عالی پزشکی و سلامت “مدیریت مصرف اب بدن” برای اندروید
نسخه پرمیوم، آنلاک شده و PRO با تمامی قابلیت ها

Hydro Coach – drink water اپلیکیشن عالی در زمینه ی مدیریت میزان آب مصرفی برای دستگاه های اندرویدی است که با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در صدر برترین اپلیکیشن های پزشی و سلامت قرار دارد و ان را به همه کاربرانی که سلامتشان برایشان اهمیت دارد پیشنهاد می دهیم! همانطور که قبلا هم گفته بودیم آب یکی از مهمترین ترکیبات موجود در بدن انسان است که کمبود ان باعث تشنگي، ضعف، از دست دادن وزن بدن، خشكي پوست، افزايش ضربان قلب و گيجي می شود و به همین دلیل پزشکان مختلف مصرف روزانه ی ۷ لیوان آب را به همه پیشنهاد می دهند، در این میان برنامه ای را مدت ها قبل برای تنظیم آب بدن معرفی کردیم که با استقبال خوبی روبرو گردید و اما … شما با اپلیکیشن عالی Hydro Coach – drink water قادر هستید تا با به کار گیری بدانید در طول روز می بایست چه میزان آب مصرف کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Hydro Coach – drink water اندروید :

* بهبود تناسب اندام با اطلاعات مربوط به نوشیدنی

* یادآوری نوشیدن آب درطول روز به شما و کاربران

* ایجاد انواع حجم های نوشیدنی سفارشی

* امکان به اشتراک گذاری میزان مصرف اب با دوستان

* ده ها قابلیت دیگر + محیط کاربری ساده و زیبا

اپلیکیشن Hydro Coach – drink water هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از اپلیکیشن Hydro Coach – drink water ؛ نسخه پرمیوم و آنلاک شده است به گونه ای که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v2.8.8:

* بهبود عملکرد برنامه + رفع باگ ها

 

دانلود Hydro Coach - drink water - برنامه سلامتی اندروید!

 

ادامه مطلب My Budget Book Android 11,813 بازدید16 اردیبهشت 1394۰ دیدگاه
Update

دانلود My Budget Book 6.4 – نرم افزار مدیریت امور مالی اندروید

My Budget Book به فارسی (کتاب بودجه ی من) نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه ی مدیریت امور مالی برای اندروید می باشد که با آن می توانید تمام هزینه های روزمره ی خود را به صورت حرفه ای مدیریت کرده و با یک نگاه همه ی آن ها را زیر نظر داشته باشید. این برنامه دارای قسمت های مختلفی برای ثبت درآمد، پس انداز و خرج می باشد که بهترین برنامه مدیریت مال را در موبایل شما به ارمغان می آورد.

این نرم افزار به صورت دقیق دخل و خرج شما را محاسبه می کند و با نمایش نمودارهای فوق حرفه ای به شما کمک می کند که تمام هزینه های زندگیتان را کنترل کنید. با قابلیت های دیگر این برنامه نظیر کنترل میزان پول حساب شما، می توانید از هدر رفتن سرمایه ی خود جلوگیری کنید.

برخی از امکانات نرم افزار کاربردی My Budget Book اندروید :

* بدون نیاز به اتصال اینترنت و کارهای اضافی

* پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده ی دنیا برای انتخاب توسط کاربر

* امکان گرفتن نسخه ی پشتیبان از اطلاعات ثبت شده

* حفاظت از داده های شما به وسیله ی رمز عبور

* نمایش میزان درآمد و دخل و خرج به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه

* در اختیار قرار دادن نمودارهایی دقیق برای نمایش میزان هزینه ها

* محیط کاربری ساده و کاربرپسند به دور از تبلیغات آزار دهنده

اگر دوست دارید که هزینه های روزانه ی خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید فارسروید اپلیکیشن قدرتمند My Budget Book را به شما پیشنهاد می دهد که هم اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با یک کلیک از ادامه ی مطلب دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v6.4:

* اضافه شدن چندین ویژگی و قابلیت جدید

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود My Budget Book - نرم افزار مدیریت حرفه ای امور مالی اندروید

 

ادامه مطلب Instagram 398,303 بازدید16 اردیبهشت 1394۶۱۴ دیدگاه
Update

دانلود Instagram 6.21.2 – محبوب ترین برنامه افکت گذاری عکس اندروید

Instagram v6.21.2 – جدیدترین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

برخی از ویزگی های اپلیکیشن Instagram اندروید :

* امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان

* لایک کردن عکس های شما توسط دیگران

* اعمل جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس ها

* ثبت نام اسان و بدون دردسر و بدون نیاز به فیلت-رشکن

* ویزگی های عالی و بی نظیر برای سرگرم ساختن شما

برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است. آخرین نسخه ی برنامه محبوب Instagram را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v6.21.2:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

Instagram - محبوب ترین برنامه افکت گذاری عکس اندروید

 

ادامه مطلب Lightning Browser Plus Android 5,386 بازدید16 اردیبهشت 1394۴ دیدگاه
Update

دانلود Lightning Browser + 4.0.10a – مرورگر وب آسان و سریع اندروید

Lightning Browser + v4.0.10a Donate – مرورگر اینترنت سریع، آسان و عالی اندروید (نسخه پولی)
قیمت ۱.۵۰ دلار و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ در گوگل پلی و رایگان در فارسروید

Lightning Browser Plus نسخه ی پلاس و پولی مرورگر وب Lightning Browser از استودیوی A.C.R. Development برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۱.۵۰ دلار در پلی استور به فروش می رود و قصد معرفی آن را برای شما داریم، ناگفته نماند که نسخه ی رایگان این مرورگر در سایت مدت ها قبل معرفی شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. این مرورگر وب با دارا بودن یک اینترفیس ساده و زیبا که برای گوشی و تبلت بهینه سازی شده است به شما این امکان را می دهد که صفحات وبلاگ ها و وبسایت ها را با سرعتی بالا و زیبا بارگزاری نمایید و از داشتن یک وب بروزر سریع و ساده لذت ببرید. این مرورگر با دارا بودن حجم ناچیز ۱ مگابایتی خود به همراه ویژگی های کاربردی امکان باز کردن همه صفحات با کمترین هزینه را برایتان به ارمغان می اورد و نسخه پولی آن تنها ۱۰ هزار بار خرید داشته است که هم اکنون به صورت رایگان برای شما معرفی شده و می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Lightning Browser Plus اندروید:

* ساخته شده با موتور Web Kit برای بارگزاری سریع صفحات

* تابع کاربردی Ad block برای مسدود کردن تبلیغات اینترنتی

* دسترسی و جستجوی آسان و مستقیم در موتورهای جستجوگر

* پشتیبانی از بوکمارک برای اضافه کردن صفحات دلخواه خود به لیست علاقه مندی

* بخش تاریخچه برای دسترسی به تمامی صفحات وب مرور شده

* استفاده از حالت ناشناس برای وبگردی و حفظ حریم خصوصی شما

* ویژگی های دیگر ذخیره کردن صفحات وب، باز کردن تب به صورت نامحدود و غیره

اپلیکیشن Lightning Browser Plus هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی ان را برای دانلود قرار داده ایم که می توانید آن را به رایگان دانلود کنید. بهتر است بدانید که نسخه ی پلاس این مرورگر دارای امکانات و ویژگی های اضافی است …

تغییرات نسخه ی v4.0.10A :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگ ها + بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Lightning Browser + - مرورگر وب آسان و سریع اندروید

 

ادامه مطلب Tasker Android 13,058 بازدید16 اردیبهشت 1394۲۳ دیدگاه
Update

دانلود Tasker 4.7 B13- اپلیکیشن شخصی سازی امکانات اندروید!

Tasker – تسکر یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند، جالب و پرطرفدار در زمینه ی شخصی سازی و ایجاد پروفایل های شخصی و دلخواه مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که ما در این پست از فارسروید نام آن را “ابزار همه فن حریف شخصی سازی اندروید” معرفی می کنیم و قصد داریم به طور کلی آن را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! آیا دوست دارید با ایجاد پروفایل هایی اختصاصی عملیاتی دلخواه را به دستگاه اندرویدی خود محول کنید!؟ آیا مایلید که از ساعتی مشخص تا ساعتی دلخواه گوشیتان به صورت خودکار به حالت بدون صدا برود!؟ آیا می خواهید عملیاتی را ایجاد کنید که به محض زنگ خوردن گوشیتان با تکان دادن گوشی تماس رد شود و یا صدای زنگ قطع شود!؟

بله نرم افزار کم نظیر Tasker به شما امکاناتی را خواهد داد که به صورت حرفه ای عملیات دلخواه خود را برروی دستگاهتان اعمال کنید و به گونه ای بی نظیر آن را شخصی سازی نمایید و اسمارت فون خود را بسیار هوشمندتر سازید! با داشتن یک دستگاه اندرویدی روت شده می توانید همین الان شروع کنید و پروفایل های شخصی خود را با کمی وقت گذاشتن بسازید و لذت ببرید!

برخی از ویژگی های اپلیکیشن کاربرد Tasker اندروید:

* انجام عملیات دلخواه برروی هشدارها از جمله: فلش، اطلاع رسانی، ویبره و غیره

* انجام عملیات متعدد برروی اپلیکیشن ها با کارهایی همچون اجرای برنامه، بستن برنامه، درج تقیوم و غیره

* انجام عملیات دلخواه برروی نور صفحه از جمله: روشنایی خودکار، میزان فعال بودن صفحه نمایش و غیره

* انجام عملیات دلخواه رمزگذاری برروی فایل ها، دایرکتوری ها با توابع مختلف رمزگشایی و یا پاک کردن کلمه عبور

* دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده ساده ولی پیچیده به همراه صدها قابلیت منحصر به فرد و کم نظیر!

اپلیکیشن Tasker هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و با بیش از ۱ میلیون خرید در صدر برترین برنامه های پولی اندروید قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد و ما امروز در فارسروید آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v4.7 B13:

* رفع اشکالات متعدد و بهوبد عملکرد

 

دانلود Tasker - اپلیکیشن شخصی سازی امکانات اندروید!

 

ادامه مطلب Gods Rush Android 7,794 بازدید16 اردیبهشت 1394۸۰ دیدگاه
Update

دانلود Gods Rush 1.1.38 – بازی استراتژی هجوم فرمانروایان اندروید!

Gods Rush 1.1.38 – جدیدترین و اخرین بـازی اسـتـراتـژیـک آنـلـایـن هـجـوم خـدایـان انـدرویـد
درخـواسـتـی کـاربـران

Gods Rush – هجوم خدایان یک بازی بسیار زیبا در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی معروف IGG خالق بازی های مشهوری چون کستل کلش برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه توانسته است بیش از ده میلیون کاربرا از سراسر جهان را به سمت خود بکشاند! بگذارید داستان بازی را ابتدا از زبان گوگل پلی بیان کنیم: “جعبه پاندروا باز شده است! جهان را از نابودی نجات دهید! شما در یونان باستان گروهی قدرتمند از قهرمانان را بسازید و به نبرد با دشمنان بروید! لشکری نیرومند از قهرمانان، اساطیر و خدایان را تشکیل دهید و به مصاف تهدیدها و خطرات گوناگون بروید و …” بله.. در این بازی استراتژیکی شما با انواع قهرمانان مختلف باید ارتشی قدرتمند را بسازید و به نبردهای استراتژیکی با کاربران سراسر جهان بپردازید! گرافیک رنگارنگ، صداگذاری هیجان انگیز، شخصیت های دوست داشتنی، کنترلرهای لمسی اسان و دیگر موارد همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا یک بازی کم نظیر را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Gods Rush اندروید :

* کنترل ارتشی قدرتمند از قهرمانان، خدایان و هیولاها در جنگ های حماسی

* باز کردن و آنلاک مهارت های منحصر به فرد توسط شما

* بدست اوردن انواع زره ها و سلاح های مختلف برای شخصیت ها

* نبرد با بازیکنان سراسر جهان برای زنده ماندن

* آپدیت رایگان با اضافه شدن قابلیت ها و ویژگی های جدید

بازی Gods Rush با بیش از ۱۲۹,۸۳۲ رای توسط کاربران توانسته است امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را به خودش اختصاص دهد و ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را به درخواست کاربران و به صورت کاملا رایگان برای شما قرار داده ایم که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

توجه داشته باشید: بازی Gods Rush به صورت آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.1.38:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Gods Rush - بازی استراتژی هجوم خدایان اندروید!

 

ادامه مطلب Bubble Witch 2 Saga Android 18,086 بازدید16 اردیبهشت 1394۳۳ دیدگاه
Update

دانلود Bubble Witch 2 Saga 1.26.2 – بازی حباب جادوگر 2 اندروید!

Bubble Witch 2 Saga – حباب جاوگر ۲ نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی حباب جادوگر از استودیوی بازیسازی نام آشنای King.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شده است. در نسخه ی دوم بازی اِستلا و گربه او به کمک شما برای بیرون راندن روح تاریک و سیاه از سرزمین خود نیاز دارند! همین الان می توانید به او در ماجراجویی هایش بپیوندید و حباب های رنگی یکسان را در کنار هم قرار دهید و آن ها را از صفحه بازی حذف کنید تا به سطوح بالا صعود کرده و به مرور زمان وجود ارواح تاریکی را به کلی از سرزمین آن ها پاک کنید!

بازی Bubble Witch 2 Saga نسبت به حجم کم خودش دارای گرافیک و کیفیتی عالیست و در آن صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای ساده برای پرتاب توپ تجربه ی بهترین بازی سبک Casual را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی سرگرم کننده Bubble Witch 2 Saga اندروید:

* شامل بیش از ۶۰ سطح جادویی مختلف با اضافه شدن ۲ سطح در هر هفته!

* گیم پلی ساده و آسان برای به چالش کشیدن حرفه ای ها!

* امکان همگامسازی با دیگر دستگاه ها به صورت آنلاین و از طریق خود بازی

* شامل انواع تصاویر جالب و دوست داشتنی، صداگذاری مهیج و گرافیک خوب

بازی Bubble Witch 2 Saga با میلیون ها دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه ی آن را به همراه نسخه ی مود شده (پول بی نهایت) در اختیار شما قرار می دهیم.

سری بازی های دیگر استودیوی بازیسازی King.com که معرفی کرده ایم:

- دانلود Candy Crush Saga – بازی پازل حذف آب نبات اندروید + تریلر

- دانلود Farm Heroes Saga – بازی اعتیادآور قهرمانان مزرعه اندروید

- دانلود Pet Rescue Saga – بازی جالب نجات حیوانات خانگی اندروید

- دانلود Papa Pear Saga – بازی زیبای گلابی پاپا اندروید + تریلر

- دانلود Bubble Witch Saga – بازی پازل حباب جادوگر اندروید

 تغییرات نسخه ی v1.26.2:

* در دسترس قرار گرفتن مرحله های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک آن

 

 

دانلود Bubble Witch 2 Saga - بازی حباب جادوگر 2 اندروید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 278
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,171
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,173
  • بازدید ماه : 5,173
  • بازدید سال : 168,772
  • بازدید کلی : 2,552,351