loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 965 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان روزهای رنگی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان: ترانه ۲۵ سالشه، لیسانس الکترونیک و فوق لیسانس روانشناسی داره، دنبال کار می گرده در همین گیرودار پسردایی ناتنیش کیانوش که متخصص مغز و اعصابه برای گذروندن دوره طرحش از تهران به کرمانشاه می ره و قراره چند ماهی رو تا آماده شدن آپارتمان خودش در منزل عمه اش(خونه ترانه اینا) بمونه نصف داستان در کرمانشاه اتفاق می افته و …

.

رمان روزهای زندگی

رمان روزهای زندگی

.

 

قسمتی از رمان:

طبق معمول شبای جمعه تابستون بساط جوجه کبابمون به راه بود. تنها شبایی بود که همه می تونستیم دور هم جمع بشیم. مامان بالاخره بعد از کلی جر و بحث راضی شده بود که پنج شنبه ها قید مطب و بیمارستان رو بزنه و بابا هم مثل همیشه یه پروژه راه سازی خارج از شهر داشت و فقط آخر هفته ها خونه بود. از وقتی یادم میاد من و طاها همیشه تنها بودیم. طاها برادر کوچکترم با وجود اینکه شش سال از من کوچکتره اما از وقتی پانزده سالش بود تنها رفیق یار و غار من بوده. از عصر حیاط رو شسته بودم و پشه بند ها رو روی دو تاتخت زیر مودار بسته بودم. خوبی شهرهای کوهستانی همین بود دیگه هوای خنک و تمیزی داشت و حتی تو تیرماه هم می تونستی بدون کولر، شبا از هوای پاک و خنک لذت ببری. مامان طبق معمول تا آخرین لحظه مشغول حرف زدن با موبایل بود و بابا هم پای منقل. طاها هم آروم آروم گوجه ها رو به سیخ می کشید و هر از چند گاهی هم یه تکه جوجه از رو منقل کش می رفت. منم سبزی هایی رو که از باغچه حیاط چیده بودم رو، زیر شلنگ تو حیاط شستم و رفتم رو تخت نشستم. چشمهام رو بستم و یه نفس عمیق کشیدم و با تمام وجود عطر نسترن ها و یاس توی باغچه رو که حالا با بوی کباب مخلوط شده بود به داخل ریه هام فرستادم. خدایا هیچ وقت نذار این لحظه های خوبمون تموم بشه!

 

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,678
  • بازدید ماه : 8,865
  • بازدید سال : 114,135
  • بازدید کلی : 2,497,714