loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 734 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان خواهش دل با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان : با برگشت پدر بعد از سال ها، زندگی خواهر و برادر ” پژهان و پویان” دچار دگرگونی میشه! هر دو که به شدت بخاطر خیانت پدرشان و ترک کردن آنها از سوی پدر دچار کینه و نفرت از او بودند ، حالا ترس از دست دادن او موجب نزدیکی اعضای خانواده میشه..با ورود وکیل جوان پدر و اتفاقات مشکوکی در زندگی آن ها رخ میده خلق و خوی پژهان تغییر پیدا میکنه و کم کم پی به علاقه اش به سیاوش می بره اما…

.

رمان خواهش دل

رمان خواهش دل

.

قسمتی از رمان:

پویان:جون من یکم دیگه گوش کن الان این فصل تموم میشه!

_اههههه….پویان ولم کن دیگهههه…تو که میدونی من از درسای عمومی متنفرم

پویان:نمیشه که!…یعنی نمی خوای اصلا عمومیای کنکورو بزنی!؟

_نه…ولم کن…الانم حال درس نیس

پویان بدون توجه به من بلند بلند شروع به خواندن بخش دیگه ای از ادبیات کرد و من دستم رامحکم روی گوشم فشار دادم تا صدایش را نشنوم وقتی دیدم ول کن نیست گفتم:خیل خب درس می خونم…ولی نه ادبیات!

پویان:نه الان باید عمومی بخونی!

کم مانده بود گریه م بگیرد

_پویان اگه ولم نکنی جیغ می کشم!

پویان:خب جیغ بکش!….ولی بعدش باید گوش کنی!

_عجب بدبختی هااا…مگه درس خوندنم زوریِ؟

پویان:آره…زوری ِ

_مامانم اینقدر به من سخت نمی گیره!

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

 .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 501
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 3,004
  • بازدید ماه : 9,191
  • بازدید سال : 114,461
  • بازدید کلی : 2,498,040