loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 3317 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان از خیانت تا عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه:توی افکار خودم غرق شدم….نتایجی که از این افکار گرفته بودم…..من مدتهاست که فهمیدم جنس لطیف زن خائنه….چه دختر چه زن همه خائن….دختر به پدر و مادرش خیانت می کنه و یک زن در کمال بی رحمی به شوهر و شاید بچه ای که داشته باشن….و من فهمیدم که حتی دختران پاک هم خائنن ….اوناها توی ذهنشون خیانت می کنن….شاید درد خیانتشون کمتر باشه….اما اونا هم خانئن….یا زنهایی که توی بغل شوهرشون با مرد دیگه ی هستن…وقتی دست نوازش شوهرشون تداعی دستان مرد دیگه ای باشه…..

.

رمان خیانت تا عشق

رمان خیانت تا عشق

.

من خیلی وقته که فهمیدم زنها فقط یه وسیله ان واسه ارضای نیازت….تقصیره من نیست….تقصیره خودشونه…این نتیجه رو از رفتارشون گرفتم…. آری جنس لطیف یعنی خائن….یعنی گرگی در لباس میش….یعنی مظلومی که از هر ظالمی سنگ دلتر است….زن آن چیزی نیست که نشان میدهد….زن اغواگر است….زن با زنانگی اش می سازد و می شکند….ومن امروز از جنس زن متنفرم……نفرتی به وسعت خیانتی که چشیدم….و انتقامی که در دلم ریشه دوانده….

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 9,819
  • بازدید سال : 115,089
  • بازدید کلی : 2,498,668