loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 104 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Clash of Clans 7.65.3 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

Clash of Clans v7.65.3 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز همزمان با انتشار در گوگل پلی !
آپـدیـت امـروز ۱۶ اردیـبـهـشـت ۱۳۹۴ برای اولـیـن بار در سـطـح وب
نسخه ۷.۶۵.۳ برای رفع باگ مشکل دوستان در ورود به بازی !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ - فارسروید در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو فراموش نکنید!

۲ - در بخش کامنت این پست، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) این بازی توسط بازدیدکننده ها ثبت شده است که فارسروید در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v7.65.2 :

* عقب راندن دشمنان پروازی با The Air Sweeper

* امکان نشانه گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی آسان

* افزایش منابع سینگل مپ

* امکان تغییر نام دهکده تنها برای یک بار

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

 

ادامه مطلب

Wings Remastered Android 2,499 بازدید15 اردیبهشت 1394۲۷ دیدگاه
New

دانلود Wings Remastered 1.6.3 – بازی اکشن بال های پرواز اندروید + دیتا

Wings Remastered v1.6.3 – بازی اکشن و هواپیمایی “بال های پرواز” اندروید همراه دیتا – آفلاین
شروع یک نبرد نفس گیر در خلال جنگ جهانی اول …

Wings Remastered بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و هواپیمایی از استودیوی بازیسازی Kalypso Media Mobile GmbH برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و هواپیمایی معرفی نماییم.  این بازی شما را به حال و هوای جنگ جهانی اول می برد و تجربه ای از یک بازی اکشن چشم نواز، درام و پر از احساسات را برایتان به ارمغان می آورد! شما نقش خلبانی را دارید که در آسمان به نبرد با دشمنان می پردازد، اشراری که بمب های انتحاری کار می گذارند را دستگیر، بمب ها را خنثی و خطوط دشمن را درهم بشکنید! اگر به بازی های مربوط به جنگ جهانی علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهیم بازی Wings Remastered را از دست ندهید چرا که طراحی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز و هواپیماهای منحصر به فرد با طراحی واقعی شما را ساعت ها به گوشی میخکوب خواهند نمود.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Wings Remastered اندروید :

* شروع یک نبرد نفس گیر با سوار شدن بر انواع هواپیما

* پیش بردن +۲۳۰ ماموریت بین سال های ۱۹۱۶ و ۱۹۱۸

* امکان ارتقای هواپیماها برای افزایش قدرت و مهارت ها

* نبرد و بازی در انواع مکان ها و محیط های با حال و هوای جنگ جهانی اول

* استفاده از سلاح های منحصر به فرد برای نابود سازی دشمنان

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Wings Remastered را ما امروز در فارسروید به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا آفلاین اجرا می شود. شما قادر خواهید بود با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود بازی نمایید. با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.6.3 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی.

 

دانلود Wings Remastered - بازی اکشن بال های پرواز اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب Crowntakers Android 2,321 بازدید15 اردیبهشت 1394۲ دیدگاه
New

دانلود Crowntakers 1.1.7 – بازی استراتژی دزدان پادشاه اندروید + دیتا

Crowntakers v1.1.7 – بازی استراتژیک “دزدان پادشاه” اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
قیمت ۵.۴۹ دلار و امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ در Google Play

Crowntakers بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی Kalypso Media Mobile GmbH می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و هم کنون شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی ان با قیمت ۵.۴۹ دلار در گوگل پلی بویدم و تصمیم برای نشد تا در اسرع وقت حضور شما دوستداران بازی های استراتژیکی معرفی شود. بازی به صورت مقابل در گوگل پلی منتشر شده است: “روزهای تاریکی فرا رسیده است! پس از ربوده شدن پادشاه، سرزمین های آرام تبدیل به مکان آشوب شده اند! شما در نقش برگزیدگان شاه این وظیفه را دارید تا رویاها را به واقعیت تبدیل کرده و سفر ماجرایی خود را برای آزاد کردن پتدشاه از دستان دوک شیطان آغاز کنید و نام خود را به عنوان قهرمان ثبت کنید!  بدون اینکه زمان را تلف کنید خود را برای ….!” به طور کلی بازی مربوط به دوران قرون وسطی می باشد و شامل عناصر و محیط مختص به خودش است و در آن گروهی از دشمنان بدون ترس به سرزمینتان وارد شده و به غارت خواهند پرداخت و شما باید ان ها را از سرزمین بیرون کنید! توجه داشته باشید که امکان طراحی شیوه های جنگی و استخدام نیروها به صورت حرفه ای توسط شما می تواند به پیروزیتان کمک قابل توجه ای بکند!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Crowntakers اندروید :

* شروع یک بازی با ترکیب دو سبک استراتژیک و نقش آفرینی

* بازی در بیش از ۴ محیط و مکان مختلف بدون هیچگونه تکراری

* استخدام ۹ نیروی منحصر به فرد و قوی برای از بین بردن دشمنان

* کلاس های منحصر به فرد کماندار، جادوگر، دیده بانی و … برای نیروها

* جمع آوری منابع، تجهیزات و دیگر موارد برای زنده ماندن توسط شما

* گرافیک اچ با طراحی منحصر به فرد + صداگذاری هیجان انگیز

بازی Crowntakers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا و تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که به صورت آفلاین اجرا می شود. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.1.7 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی.

 

دانلود Crowntakers - بازی استراتژی دزدان پادشاه اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب Sage Fusion 2 Android 2,252 بازدید15 اردیبهشت 1394۹ دیدگاه
New

دانلود Sage Fusion 2 1.1 – بازی نقش آفرینی اندروید + دیتا

Sage Fusion 2 v1.1 – بازی نقش آفرینی جدید “سیج فیوژن” اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
قیمت ۲.۹۹ دلار و امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ در گوگل پلی

Sage Fusion 2 بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های RPG یا همان نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Kidalang برای اندروید است که نسخه اول آن ساعت ها قبل با قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play عرضه گردید. در این بازی شما قادر خواهید بود تجربه انواع مبارزه های خارج از محدوده زمین را تجربه کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. داستان بازی از این قرار است که تاجر به همراه سفینه ی خود در مکان مرموزی سقوط می کند و هم اکنون ماجراجویی خود را برای یافتن دلیل سقوط سفینه اغاز می کند! پس از ماجراجویی این موضوع مشخص می شود که خراب شدن سفینه یک توطئه بوده است و …! شاید با نگاه اول به تریلر و تصاویر بازی این موضوع در ذهن کاربر تلقی شود که با یک بازی آسان، معمولی و خسته کننده مواجه است اما بهتر است بدانید که این بازی توانسته جایزه بهترین بازی استراتژی را از ان خود کند و با ساعت ها بازی به هیچ وجه از ان خسته نخواهید شد! اگر از طرفداران بازی های RPG هستید، Sage Fusion بهترین انتخاب برای شماست!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Sage Fusion 2 اندروید :

* دارا بودن یک داستان بسیار زیبا که محور اصلی بازی است

* بازی در +۱۲۰ پس زمینه ی متنوع و طراحی شده با دست

* پیش بردن ماموریت های بازی با مبارزه و گفتگوی شما

* بازی در انواع مکان ها و محیط های متنوع و بدون تکراری

* بهینه سازی عالی کنترلرها بدون حوی استیک

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج + بدون تبلیغات

بازی Sage Fusion 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ان را به همراه فایل دیتا به صورت کاملا تست شده و رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب به رایگان ان را دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Sage Fusion 2 - بازی نقش آفرینی اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب Heroes of Order & Chaos Android 27,624 بازدید15 اردیبهشت 1394۲۳۵ دیدگاه
Update

دانلود Heroes of Order & Chaos 2.0.0l – بازی نظم و آشوب اندروید + دیتا

Heroes of Order & Chaos v2.0.0l – جدیدترین و اخرین ورژن بازی نظم و آشوب گیملافت اندروید + دیتا – کاملا تست شده و سالم
آپدیت جدید ۴ می – May 4, 2015

Heroes of Order & Chaos یکی از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های اکشن و جنگی به صورت مولتی پلیر (چند نفره) محصولی از کمپانی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده ی خودش حیرت هر کاربر دوستدار بازی های چند نفره و اکشن را بر می انگیزد! با بازی قهرمانان نظم و آشوب با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید و در اولین بازی عرصه جنگ چند نفره کاربران آنلاین (MOBA) برای گوشی های هوشمند، با دشمنان بجنگید! هم تیمی های خود را گرد هم آورید و قهرمانان خود را نیرومند سازید تا بتوانید نیروها و پایگاه های دشمن را از بین ببرید!

در این بازی چند نفره شما می توانید قهرمان دلخواه خود را از بین ۳۰ قهرمان منحصر به فرد انتخاب کنید و این امکان را دارید که قهرمان خود را تعویض کرده و بازی را با قهرمان دیگری تجربه کنید. مهارت ها و تجهیزات خود را می توانید در حین بازی گسترش و ارتقاء دهید تا بتوانید بهتر بر دشمنان غلبه کنید و تجربه ی بهترین بازی جنگی اکشن را در تبلت و یا اسمارت فون خود اندرویدی خود به ارمغان بیاورید.

برخی از ویژگی های بازی Heroes of Order & Chaos اندروید :

* انتخاب از میان ۳۰ نوع از قهرمانان مختلف با مهارت های منحصر به فرد

* امکان ارتقای شخصیت بازی با انواع کارهای مختلف برای افزایش قدرت

* بودن انواع سلاح های مختلف برای نبرد با دشمنان و از بین بردن مخالفان

* امکان بازی به صورت رایگان با شخصیت های مختلف با بهره گیری چرخش در حال جنگ

* امکان مبارزه به صورت انفرادی و یا چند نفره در دو نوع نقشه ی ( ۳v3 یا ۵v5 )

* جنگ و نبرد در انواع مکان های شگفت انگیز از جمله میان جنگل، خط راه آهن و غیره

* دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Heroes of Order & Chaos تا به امروز میلیون ها با از پلی استوری دریافت گردیده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا از فارسروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید …

 دقت داشته باشید که :

۱ – این بازی فقط و فقط به صورت آنلاین اجرا می شود.

توجه : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ، بدون شک فارسروید اولین وبسایت ایرانی خواهد بود که نسخه ی جدید ان را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد ؛ پس برای اپدیت بازی فارسروید را مدنظر داشته باشید ;)

 تغییرات نسخه ی v2.0.0l : (آپدیت شد)

* اضافه شدن قهرمان جدید : Melina Spellmann

* اضافه اسکین جدید : Searing Swordsmith for Evistix

* اضافه شدن اسکین جدید : Serpent Queen for Sia Tidesinger

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Heroes of Order & Chaos - بازی نظم و آشوب اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب Smash Bandits Racing Android 46,731 بازدید15 اردیبهشت 1394۲۵ دیدگاه
Update

دانلود Smash Bandits Racing 1.08.17 – بازی مسابقه راهزنان اندروید + دیتا

Smash Bandits Racing v1.08.17 – بازی ماشین سواری پلیسیِ گرافیک عالی اندروید همراه دیتا – آفلاین

Smash Bandits Racing – مسابقه راهزنان یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده ی اچ دی در سبک بازی های ماشین سواری و رسینگ از استودیوی بازیسازی Hutch Games خالق بازی پرطرفدار Smash Cops Heat مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن همین چند دقیقه پیش در مارکت اندروید عرضه گردید. اگر با فارسروید بوده باشید بدون شک بازی Smash Cops Heat را می شناسید یکی از بهترین و زیباترین بازی های رسینگ که در آن شما در نقش پیس می بایستی دزدها را دستگیر میکیردید! و اما… در بازی Smash Bandits Racing نقش شما دقیقا برعکس می باشد! در این بازی شما در نقش آدم های بد می بایستی که به شرارت های خودتان ادامه دهید و همه ی پلیس های پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

در این بازی فوق العاده زیبا شما در نقش دزدها در انواع مکان های واقعی و متنوع با ماشین خود به از بین بردن و فرار از دست پلیس ها مشغول می شوید و تجربه ای متفاوت از بازی های ماشینی را در اندرویدفون خود به ارمغان می آورید. گرافیک خیره کننده ی اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی ساده همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه بهترین بازی ماشینی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاونرد.

برخی از ویژگی های بازی ماشینی Smash Bandits Racing اندروید:

* بودن انواع تجهیزات مختلف همچون لاستیک استینگر و غیره برای فرار

* شامل بودن بیش از صد مرحله و سطح چالش برانگیز و بسیار مهیج

* امکان بازی در برابر دوستان در فیسبوک و گوگل پلاس برای رقابت

* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و کم نظیر

بازی Smash Bandits Racing به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما امروز و در این ساعت از فارسروید این بازی فوق العاده زیبا را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v1.08.17:

* رفع اشکالات و بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Smash Bandits Racing - بازی مسابقه راهزنان اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب Advanced Download Manager Pro Android 180,901 بازدید15 اردیبهشت 1394۵۵۶ دیدگاه
Update

Advanced Download Manager Pro 4.1.6 – دانلود منیجر پیشرفته اندروید

Advanced Download Manager Pro v4.1.6 – جدیدترین و آخرین ورژن پولی دانلود منیجر ADM مخصوص اندروید – نسخه pro با تمامی قابلیت ها

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

برخی از قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن Advanced Download Manager Pro اندروید :

* امکان دانلود فایل ها به صورت همزمان و موازی تا ۳ فایل مختلف

* پشتیبانی از قابلیت Resume برای از سرگیری دانلودها در زمان دلخواه

* آگاهی شما از اتمام فایل های دانلودی با ویبره و یا زنگ مخصوص

* چند تکه کردن فایل ها برای دانلود و دریافت سریع تر از حد معمول

* نمایش آیکون نوع فایل و پیشرفت دانلود در نوار اطلاع رسانی

* امکان تهیه ی نسخه پشتیبان از دانلودها و تنظیمات انجام شده در حافظه

* ذخیره ی فایل هایی با فرمت های مختلف در پوشه های جداگانه به صورت خودکار

* رهگیری و دریافت لینک ها از مرورگر و حافظه کلیپ بورد

* امکان دانلود زمان بندی شده برای دریافت خودکار فایل در زمان مشخص شده

* پشتیبانی از تمام مرورگرهای فایرفاکس، اکسپلورر، گوگل کروم و …

نرم افزار Advanced Download Manager Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می رود که ما در فارسروید آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

 تغییرات نسخه ی v4.1.6:

* اضافه شدن : Tools – Pop-up tabs

* اضافه شدن : Left menu – Filtering

* اضافه شدن : Left menu – Filtering – Single list

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات برنامه

 

Advanced Download Manager Pro - دانلود منیجر پیشرفته اندروید

 

ادامه مطلب File Manager HD (Explorer) Android 15,831 بازدید15 اردیبهشت 1394۴۰ دیدگاه
Update

دانلود File Manager HD (Explorer) 3.3.1 – فایل منیجر زیبا اندروید!

File Manager HD (Explorer) v3.3.1 Donate features Unlocked – اپلیکیشن مدیریت فایل اندروید – نسخه کامل و آنلاک شده
یک فایل منیجر فوق العاده زیبا و پرطرفدار!

File Manager HD Explorer یک نرم افزار مدیریت فایل (فایل منیجر) با اینترفیسی فوق العاده زیبا و ساده از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با میلیون ها دریافت از مارکت اندروید (Google Play) در صدر برترین برنامه های مدیریت فایل قرار دارد و به درخواست کاربران عزیز تصمیم گرفتیم ان را معرفی نماییم. فایل منیجر عالی فوق برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی طراحی شده و به شما این امکان را می دهد که عملیات دلخواه خود از کپی، حذف، انتقال، تغییر نام و … را برروی فایل ها و پوشه ها اعمال نمایید و تجربه بهترین نرم افزار فایل منیجـر را در اندرویدفونتان به ارمغان بیاروید!

تا به امروز بیش از ۲۰ مورد از فایل منیجرهای اندرویدی را معرفی کرده ایم و با استقبال عالی شما روبرو شده و اما امروز فایل منیجر File Manager HD Explorer رت معرفی می کنیم که با اینترفیس اچ دی و فوق العاده خود انتخاب مناسب برای افرادی که عاشق زیبایی هستند می باشد!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن File Manager HD Explorer اندروید :

* اعمال عملیات کپی، انتقال، حذف و تغییر نام پوشه ها و فایل ها

* دارا بودن بیش از ۱۵۰ آیکون اختصاصی و شیک برای فایل ها

* امکان فشرده سازی فایل ها و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده

* نمایش تصاویر بند انگشتی برای فایل های Apk، عکس ها و غیره

* امکان ذخیره سازی فایل ها در شبکه های باکس، گوگل درایو، اسکای درایو و …

* امکان قرار دادن میانبرهای دلخواه در صفحه اصلی برای دسترسی سریع

* پشتیبانی از ۲۸ زبان : انگلیسی، عربی، چک، آلمانی، یونانی، ژاپنی، اسپانیایی، فرانسوی، مجارستانی، ایتالیایی،، کره ای، هلندی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسلواکی، اسلوونیایی، سوئدی، تایلندی، ترکی، چینی ساده، چینی سنتی، باهاسا اندونزی، عبری، فنلاندی، هندی، کرواسی و صربستانی

اپلیکیشن File Manager HD Explorer هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی پولی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : ما در فارسروید نسخه ی آنلاک شده و پرداخت شده ی اپلیکیشن File Manager HD Explorer را برای شما قرار داده ایم که تمامی امکانات ان در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v3.3.1:

* رفع مشکلات و بهینه سازی های مختلف

 

دانلود File Manager HD Explorer - فایل منیجر زیبا اندروید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 501
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 3,422
  • بازدید ماه : 9,609
  • بازدید سال : 114,879
  • بازدید کلی : 2,498,458