loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 587 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان رویای روی تپه با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه ی از داستان رمان:نیکولا دین که در شمال انگلستان در یک مدرسه معتبر به تدریس مشغول است با تقاضای مادر پیر و مریضش که دیگر توانایی اداره کردن فروشگاه دهکده را ندارد برای کمک به اوشغلش را رهاو به خانه برمیگردد،و هر روز برای گردش به روی تپه ای که منظره بسیار زیبایی دارد میرود ولی…..

.

رمان رویای روی تپه

رمان رویای روی تپه

.

 

قسمتی از رمان:

از زمانی که نیکولا وارد قطار شده بود مدام از خودش این سوال را می کرد “آیا کار درستی کرده که همکاران و شغل مورد علاقه اش را رها کرده است؟]شغل پر اتیه ای که سالهای زیادی صرف تحصیل در آن زمینه کرده بوده را به خاطر مادرش رها می کرد و به خانه باز می گشت .نیکولا نامه مادرش را از درون کیفش بیرون آورد . از تاریخ نامه دو ماه می گذشت . برای چندمین بار خطوط نامه را از نظر گذراند : “مدتی است که حالم زیاد خوب نیست . نمی خواستم این موضوع را به تو بگویم و نگرانت کنم . اما دکتر من توصیه کرده است که اداره ی فروشگاه را به کس دیگری بسپارم و زندگی را سخت نگیرم . فقط استراحت کنم و بیشتر مراقب خودم باشم . نمی خواستم مزاحم تو شوم اما می دانی که من به جز تو کس دیگری را ندارم تا از او کمک بخواهم و همان طور که خودت می دانی چون تنها منبع درامد من فروشگاه است نمی توانم آن را بفروشم . عزیزم آیا به خانه می آیی تا اداره فروشگاه را به عهده بگیری؟”

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,436
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,871
  • بازدید ماه : 2,871
  • بازدید سال : 166,470
  • بازدید کلی : 2,550,049