loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 753 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان رئیس کیه با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :گاهی وقتا سالها برای رسیدن به چیزی تلاش می کنی ولی در پایان می فهمی که اون چیز از سر آغاز کنارت بوده! این تو بودی که در دور دست ها دنبالش می گشتی!……

.

دانلود رمان رئیس کیه

دانلود رمان رئیس کیه

.

 

قسمتی از رمان:

روی مبل نشسته بودم و نگاهم و به تابلو رو به رو دوخته بودم.تصویری از پرنده ای که با ارامش در آشیانه اش ارام گرفته بود در منظره ای که طوفان را به تصویر کشیده بود.

با صدای سرباز به خودم اومدم

-:جناب سرگرد،تیمسار منتظرتون هستن.

لبخندی زدم و با تشکر بلند شدم و به طرف در چوبی قهوه ای رنگ رفتم.چند ضربه به در زدم و با شنیدن بفرمایید وارد شدم.احترام نظامی گذاشتم و راست ایستادم.

تیمسار راحت باشی گفت و دعوت به نشستن کرد. لبخندی زدم و پشت میز بزرگی که چسبیده به میز تیمسار قرار داشت نشستم.

تیمسار با ملایمت گفت: حتما می دونی چرا خواستم بیای اینجا.

-:بله درباره اون باند دزدی که به تازگی مشغول به کار شده!

-:نه فقط دزدی،بلکه قاچاق عتیقه،ادم،مواد مخدر وحتی قتل.قتل هایی هستن که غیر مستقیم به اونا مربوط میشه و اشتباه میکنی به تازگی نه این گروه نزدیک دو ساله فعالیت می کنه.فقط به تازگی برای خودشون نشانی انتخاب کردن.

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 433
  • بازدید ماه : 10,124
  • بازدید سال : 115,394
  • بازدید کلی : 2,498,973