loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 87 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Doodle Jump 3.6.1 – بازی اعتیادآور و پرطرفدار دودل جامپ اندروید

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دریافت بیش از ۵۰ میلیون بار از مارکت اندروید در صدر بازی های برتر اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم! اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد بازی اراوه دهیم بهتر است اینگونه آغاز کنیم که خلاصه ی تمام ایده آل های یک بازی کوچک در بازی دودل جامپ جمع اوری گردیده و آن ایده آل چیزی جز بازی کردن با یک دست در زمان بیکاری نیست! در این بازی شما نقش یک موجود عجیب و غریب با نام دودل را بازی می کنید که راهش را با پرش بر روی سکوی های بی پایانی به سمت بالا ادامه می دهد! می توانید اسمارت فون خودتان را به چپ و راست خم کنید تا موجودتان بر روی هوا به این طرف و آن طرف برود و اگر از یک طرف صفحه نمایش به بیرون بروید از طرف دیگر به داخل می آید. همچنین می توانید بر روی صفحه بزنید تا موجودتان شلیک هم بکند! زمین عمودی پیش روی شما پر است از اشیائی که به شما کمک کنند و یا اینکه شما را از رفتن و صعود به بالا باز دارند! فنرهای موجود بر روی بعضی از سکوها موجب می شوند تا ۳ برابر اندازه ی معمول بپرید! هرچه که به بالاتر بروید سکوهایی که تکان می خورند یا سکوهای شکننده و همینطور موجودات دیگر که دشمن شما هستند بیشتر می شوند و هیجان بیش از پیش می گردد! در واقع از امتیاز بیست هزار به بعد است که این بازی بسیار زیباتر و مهیج تر می شود!

برخی از ویژگی های بازی Doodle Jump اندروید :

* بازی در انواع جهان های فانتزی فضا، جنگل، زمین فوتبال، زیر آب، برف، هالووین و غیره

* بودن انواع قدرت های بو پی اس مختلف برای پرتاب شما به بالاتر

* بودن انواع موانع مختلف از جمله سکوهای شکننده و دشمنان متعدد برای جلوگیری از صعود

* امکان رقابت با دیگر کاربران جهانی به صورت آنلاین!

بله، شما با دیگر کاربران جهان نیز رقابت دارید! همینطور که به بالا می روید یکسری خط در سمت راست صفحه می بینید که نام کاربرانیست که تا آن خط رفته اند! به نظر من این یک راه بسیار جالب برای نشان دادن رقابت بین دیگر بازی کنندگان و حتی بازی کنندگان سراسر دنیا است و حتما از این به بعد در بسیاری از بازی ها آن را می بینیم! به طور کلی ؛ اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور برای گذراندن وقت هستید، آخرین نسخه ی بازی Doodle Jump را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.6.1: (نسخه معمولی + نسخه مود)

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Doodle Jump - بازی اعتیادآور و پرطرفدار دودل جامپ اندروید

 

ادامه مطلب

Angry Birds Stella POP Android 4,755 بازدید15 اردیبهشت 1394۳۲ دیدگاه
Update

دانلود Angry Birds Stella POP 1.3.30 – پرندگان خشمگین جدید اندروید + مود

Angry Birds Stella POP v1.3.30 – جدیدترین سری بازی معروف و پرطرفدار پـرنـدگـان خـشـمـگـیـن انـدرویـد + تـریـلـر

Angry Birds Stella POP سری جدیدی از بازی های معروف و پرطرفدار پرندگان خشمگین از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment Ltd برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل شاهد عرضه شدن آن به صورت رایگان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را در اسرع وقت و همزمان با انتشار حضور شما دوستداران بازی های انگری بیرد معرفی نماییم! همانطور که مستحضرید مدت ها قبل بازی Angry Birds Stella را برای اندروید معرفی نمودیم که به گونه ای شروعی برای ورود کاراکترهای دختر به جمع بازی پرندگان خشمگین بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی پاپ این بازی هستیم که دارای سبک خاص تر و مهیج تری است! شما باید با تیروکمان موجود حباب ها را به سمت حباب های همرنگ شلیک کنید و اقدام به حذف ان ها نمایید در این نسخه از بازی هم هدف مبارزه و سرنگونی پیگی هاست که اگر به بازی های گاه به گاه اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی Angry Birds Stella POP را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی انگری بیرد Angry Birds Stella POP اندروید:

* حذف حباب های رنگی برای پیش بردن مراحل

* سرنگونی و از بین بردن پیگی ها توسط بازیکن

* کاوش نقشه جزیره طلایی با گرافیک زیبا و موسیقی دلربا

* بازی در انواع پس زمینه های بسیار متنوع و زیبا

* اتصال به فیسبوک برای رقابت با دوستان

* امکان سینک بازی شما در تبلت و گوشی

بازی Angry Birds Stella POP هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را همزمان با انتشار حضور شما معرفی می کنیم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود ان نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.30:

* رفع مشکلات + بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Angry Birds Stella POP - انگری بیرد جدید اندروید

 

ادامه مطلب Pyramid Solitaire Saga Android 15,876 بازدید15 اردیبهشت 1394۲۰ دیدگاه
Update

دانلود Pyramid Solitaire Saga 1.22.1 – بازی کارتی هرم اندروید!

بازی تخته و کارت Pyramid Solitaire Saga v1.22.1 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران ؛ محصولی از استودیوی King

استودیوی بازیسازی King تا به امروز به طور کلی ۸ بازی را برای اندروید عرضه نموده است که همگی دارای امتیاز ۴.۴ و بالاتر هستند و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارند و به گونه ای خاص اسم این کمپانی بر سر زبان ها افتاده است چرا که بازی هایی کم حجم اما سرگرم کننده و گرافیکی را عرضه نموده است. هقت مورد از بازی های این استودیو را معرفی نموده ایم که در ادامه ی مطلب ان ها را برایتان لیست کرده ایم و اما نوبت به معرفی بازی Pyramid Solitaire Saga از این استودیو رسید ؛ بازی ای زیبا و مهیج که در آن شما با دو شخصیت اصلی یعنی هلنا و کینگزلی همراه می شوید! شما باید در نقش هلنا با دوست خود کینگزلی که یک موش صحرایی است ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با پیدا کردن سرنخ ها مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!

اگر به بازی های کارتی علاقه مندید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های کارت و تخته اندرویدی را تجربه نمایید ما به شما بازی Pyramid Solitaire Saga را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Pyramid Solitaire Saga اندروید :

* شامل بیش از ۱۰۰ مرحله ی چالش برانگیز برای تکمیل نمودن

* پشتیبانی از لیدربورد برای مشاهده امتیاز دوستان

* انواع گنجینه های مختلف برای به دست اوردن

* بسیار آسان برای سرگرم شدن و سخت برای حرفه ای شدن

* امکان همگام سازی آسان بازی بین دو دستگاه با اینترنت

* دارا بودن گرافیکی عالی با انیمیشن هایی از دوران باستان

بازی Pyramid Solitaire Saga با ده ها میلیون دریافت از گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را از آن خود نماید و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.22.1:

* اضافه شدن چندین ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیـک

 

دانلود Pyramid Solitaire Saga - بازی کارتی هرم اندروید!

 

ادامه مطلب BitTorrent® Pro - Torrent App Android 10,312 بازدید15 اردیبهشت 1394۱۶ دیدگاه
Update

دانلود BitTorrent® Pro – Torrent App 3.1 – بیت تورنت اندروید!

BitTorrent® Pro – Torrent App v3.1 Unlocked – اپلیکیشن دانلود تورنت اندروید – درخواستی کاربران

BitTorrent® Pro – Torrent App نرم افزار رسمی پروتکل اشتراک گذاری فایل ها با نام بیت تورنت برای سیستم عامل اندروید است که کاربران با داشتن آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانند به اسانی به جست و جوی فایل های تورنت بپردازند و از طریق خود برنامه با سرعتی بالا اقدام به دانلود فایل های تورنت نمایند. بیت تورنت در واقع دارای سرورهایی است که به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند فایل های خود را برروی ان به اشتراک بگذارند و مثلا شما به دنبال بازی و یا نرم افزاری هستید و با جست و جو می توانید به ان ها دست یابید و به راحتی و تنها با یک کلیک ان را دانلود نمایید.

نرم افزار بیت تورنت با اسم BitTorrent® Pro – Torrent App دارای محیط کاربری بسیار زیبا و کلاسیک است که ما به درخواست کاربران نسخه ی پولی ان را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم.

برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن BitTorrent® Pro – Torrent App اندروید:

* دریافت فایل های متعدد بدون محدودیت سرعت و اندازه

* دارا بودن حالت Wifi-only برای جلوگیری از مصرف داده شما

* دریافت چندین فایل تورنت به صورت همزمان با لیست پخش

* امکان مشترک شدن در خوراک یا همان RSS فایل های تورنت

* محیط کاربری بسیار ساده بدون هیچگونه ابهام و سردرگمی

اپلیکیشن BitTorrent® Pro – Torrent App هم اکنون در پلی استور با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v3.1:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود BitTorrent® Pro - Torrent App - بیت تورنت اندروید!

 

ادامه مطلب Google Play Store Android 341,675 بازدید15 اردیبهشت 1394۱,۱۱۱ دیدگاه
Update

دانلود Google Play Store 5.5.8 Patched – برنامه مارکت اندروید

Google Play Store نرم افزار رسمی سایت گوگل پلی (مارکت اندروید) می باشد که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد به راحتی به این فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. فروشگاه مارکت اندروید که بیش از ۴۵۰ هزار برنامه و بازی را شامل می شود ، همه ی سرگرمی های مورد علاقه ی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما می توانید با این برنامه به مشاهده ی رتبه بندی برنامه ها ، بررسی برنامه ها و تصاویری از آن ها و تماشای تریلر بنشینید . با این نرم افزار تمام اپلیکیشن های مارکت اندروید در اختیار شماست و می توانید برنامه های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا برنامه های پولی را خریداری نمایید. شما می توانید هر ان چیزی را که در این مارکت جالب دیدید با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید .

برخی از ویژگی های برنامه Google Play Store اندروید :

* دسترسی به هزاران برنامه و بازی رایگان

* دسترسی به برنامه ها و بازی های پولی برای خرید

* نصب آسان و بدون دردسر برنامه ها و بازی ها

* محیط کاربری بسیار ساده و بدون ابهام

متاسفانه به دلیل تحریم کشور عزیزمان از این سرویس امکان دانلود فایل ها وجو ندارد و برای دانلود برنامه ها ، بازی ها و کتاب ها باید یک وی پی ان برروی اسمارت فون شما نصب باشد. شما می توانید آخرین ورژن برنامه ی Google Play Store را با لینک مستقیم از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید و گنجینه ای از برنامه ها را به صورت یک جا در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که : برای استفاده از نسخه ی مود شده گوگل پلی باید نسخه ی معمولی را از روی دستگاهتان حذف کرده و سپس اقدام به نصب نسخه مود نمایید.

 تغییرات نسخه ی v5.5.8:

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات

 

دانلود Google Play Store - برنامه مارکت اندروید

 

ادامه مطلب PrinterShare™ Mobile Print Android 9,863 بازدید15 اردیبهشت 1394۸ دیدگاه
Update

دانلود PrinterShare™ Mobile Print 10.7.6 – برنامه پرینت اسناد اندروید!

PrinterShare™ Mobile Print یک نرم افزار عالی و کاربردی در زمینه چاپ اسناد از گروه برنامه نویسی Mobile Dynamix مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و از طریق اتصال های مختلف از جمله بلوتوث، وای فای و … فایل های متنی خود را به کمک پرینتر کنار خود چاپ نمایید! این اپلیکیشن قابلیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از انواع اسناد خود از جمله عکس ها، فایل های پی دی اف، ایمیل ها، دستور کارها، اس ام اس ها، صفحات وب و غیره پرینت بگیرید. ممکن است نیاز داشته باشید که اندازه ی کاغذ، جهت صفحه، تعداد کپی ها، محدوده صفحه، چاپ یک یا دو طرفه، کیفیت چاپ ، چاپ تک رنگ یا رنگی و … را پیکربندی کنید ؛ پس این قابلیت ها نیز در برنامه فوق تعبیه شده است.

اگر به دنبال یک برنامه ساده و قدرتمند برای چاپ اسناد خود از طریق دستگاه اندرویدی خود و پرینترتان هستید ما به شما اپلیکیشن کاربردی و عالی PrinterShare™ Mobile Print را پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن PrinterShare™ Mobile Print اندروید :

* امکان پرینت عکس ها، فایل های پی دی اف، ایمیل ها و غیره

* امکان وصل شدن به چاپگرها از طری اتصال های وایرلس، یو اس بی، بلوتوث و غیره

* پرینت اسناد از طریق کابل USB برای پرینترهای فاقد بلوتوث و وایرلس!

* محیط کاربری بسیار آسان و تشکیل شده از چندین آیکون ساده

* پشتیبانی از انواع پرینترهای HP، Epson، Canon، Dell و غیره

اپلیکیشن PrinterShare™ Mobile Print هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : درست است که اپلیکیشن PrinterShare™ Mobile Print رایگان است اما برای باز شدن همه قابلیت های ان باید کلید ۱۳ دلاری اش را بخرید!! ما برای شما نسخه ی پولی و آنلاک شده این برنامه را قرار داده ایم که هیچ نیازی به کلید ندارد و تمامی قابلیت های ان در دسترس هستند!

تغییرات نسخه ی v10.7.6

* رفع باگ ها و مشکلات + بهبود عملکرد

 

دانلود PrinterShare™ Mobile Print - برنامه پرینت اسناد اندروید!

 

ادامه مطلب Battle Alert Android 46,022 بازدید15 اردیبهشت 1394۱۵۹ دیدگاه
Update

دانلود Battle Alert 4.6.50 – بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

Battle Alert – هشدار نبرد یک بازی زیبا با گرافیک خوب و گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژیک از Empire Game Studio مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به نبردهایی واقعا هیجان انگیز برای بدست آوردن آزادی دعوت می نماید! این بازی که حرفه ای ترین و پرطرفدارترین بازی جنگی (war) سال ۲۰۱۴ در گوگل پلی معرفی شده است تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط بازیکنان سراسر دنیا دریافت گردیده است! در این بازی وظیفه ی شماست که یک ارتش بزرگ و قوی را تشکیل دهید و برای از بین بردن دشمنان مختلف و پاک کردن آن ها از صحنه ی نبرد تلاش کنید.

اگر از علاقه مندان به بازی های نبرد جنگی هستید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های نبرد نظامی را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی Battle Alert را همین الان دانلود و نصب کنید و در آن با سرعت بالا ادوات جنگی را ارتقا دهید، ساختمان های مختلفی را بسازید، یک ارتش گسترده از سربازان را تشکیل داده و بر همه ی دشمنان فایق آیید!

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Battle Alert اندروید :

* طراحی واقعی و عالی شخصیت ها، سلاح ها، ادوات جنگی و غیره

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۰ نوع ادوات جنگی تانک ها، هواپیماها و …

* شامل ۶۹ سناریوی بسیار هیجان انگیز برای رسیدن شما به آزادی کامل!

* باز کردن انواع سلا حای جدید و مدرن، ارتقای ساختمان ها و …

* دارا بودن گرافیک و کیفیت عالی نسبت به حجم کم خود + صداگذاری مهیج

بازی Battle Alert هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v4.6.50:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Battle Alert - بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

 

ادامه مطلب Empire: Four Kingdoms Android 14,427 بازدید15 اردیبهشت 1394۳۱ دیدگاه
Update

دانلود Empire: Four Kingdoms 1.18.19 – بازی استراتژی آنلاین اندروید!

بازی پرطرفدار استراتژی اینترنتی Empire: Four Kingdoms v1.18.19 اندروید + تریلر – یک بازی دیگر شبیه به بازی معروف Clash of Clans !!

Empire: Four Kingdoms – امپراطوری: چهار پادشاهی یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژی شبیه به بازی معروف کلش آف کلینز با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی خود را برای نبرد آماده سازید، قلعه هایی مستحکم را بسازید، پایگاه ها را تسخیر کرده و یک اقتصاد شکوفا ایجاد کنید! ارتش عظیمی را ساخته و به بیرون بفرستید تا قلعه های بازیکنان دیگر را مطیع خود کنند! در این بازی همانند بازی کلش آف کلینز می توانید با دیگر بازیکنان جهانی متحد شوید و با قدرتی چند برابر به نیروهای دشمن بتازید و آن ها را سرنگون سازید!

بازی Empire: Four Kingdoms نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و گیم پلی منحصر به فرد و عالی است و آن را به همه ی دوستداران بازی های استراتژیک آنلاین پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی آنلاین Empire: Four Kingdoms اندروید:

* جمع آوری انواع منابع مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی امپراطوری

* برنامه ریزی استراتژیکی برای جنگ بیش از ۵۰ واحد مختلف و سلاح ها

* استفاده از دیپلماسی و جنگ برای دستیابی به اهداف متعدد بازی

* ارتقاء قلعه ها و شکست ناپذیر کردن آن ها + گسترش امپراطوری

* متحدد شدن با دیگر کاربران و دوستان از سراسر جهان برای افزایش هیجان

بازی Empire: Four Kingdoms هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران عزیز معرفی و قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Empire: Four Kingdoms یک بازی آنلاین اینترنتی است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز است و ب اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.18.19:

* اضافه شدن ویژگی های عالی جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Empire: Four Kingdoms - بازی استراتژی آنلاین اندروید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 273
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,783
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,785
  • بازدید ماه : 5,785
  • بازدید سال : 169,384
  • بازدید کلی : 2,552,963