loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 105 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان تاوان دلتنگی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :دختری مغرور که دست نیافتنی بودن را افتخار می داند ، عشقی عمیق و بی نظیر را پس می زند تا بازنده نباشد غافل از اینکه خودش گرفتار این عشق است … دلتنگ می شود!! اما در این دنیا هیچ چیزی بی حساب و کتاب نیست …
این پس زدن تاوانی دارد به نام پس زده شدن …تاوانی برای دلتنگی!

.

رمان تاوان دلتنگی

رمان تاوان دلتنگی

.

قسمتی از رمان:

صدای ویبره گوشیم که چند دقیقه ای می شد روی میز خودکشی می کرد دوباره بلند شد بالاخره چشم از آینه برداشتم و بدون اینکه به شماره نگاه کنم جواب دادم: بمیری پگاه چته یک ساعته من و بستی به زنگ؟
صدای جیغش باعث شد یکم گوشی رو از گوشم دور کنم
-نه که تو یه دونشو جواب دادی!بابا یه مهمونی ساده س چقدر لفتش میدی آخه!
یه مهمونی ساده!
دوباره زل زدم به آینه…به موهای لخت و بلند مشکیم که شلاقی ریخته بودمشون دورم! به چشمای کشیده و وحشی مشکیم با ابروهایی که کاملا به چشمام میومدن بینی قلمی و گونه هایی برجسته ولب های کوچک اما قلوه ایم!
به چهره خودم در آینه لبخند زدم،همیشه از این چهره شرقی به شدت راضی بودم صدای پگاه که اسمم رو پشت هم صدا می کرد من و ازخودم بیرون کشید
-رونیا اگه تا یک ربع دیگه اینجا نباشی من تنها میرم بی توجه به حرفش گوشی رو قطع کردم برای بررسی نهایی خودم رو در آینه نگاه کردم عطرم رو روی خودم خالی کردم،
پالتوی قهوه ایم رو پوشیدم و شال به دست حرکت کردم پگاه که جلوی درشون منتظر ایستاده بود دوید سمت ماشین و هنوز وارد نشده شروع کرد به غر زدن:

.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 788
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,223
  • بازدید ماه : 2,223
  • بازدید سال : 165,822
  • بازدید کلی : 2,549,401