loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1167 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان دیکته زندگی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :داستان در مورد دختری که بعدِ دو سال از مرگِ عزیزانش به خودش میاد و میخواد سعی کنه جایِ پایِ خودشو توو جامعه محکم کنه.میخواد به خودش ثابت کنه محکمه…اقتدار داره و مهم تر از همه میتونه با حرکاتش کاری کنه که اطرافیانش مثه بقیه دخترا که تنها زندگی میکنن به چشمِ بد بهش نگاه نکنن…اما…در این راه سرنوشت دیکته ی زندگیشو شروع میکنه براش نوشتن و اون خواسته یا ناخواسته واردِ بازی و دنیایِ جدیدِ شیرینی میشه که همه میدونن چیه……

.

رمان دیکته زندگی

رمان دیکته زندگی

.

قسمتی از رمان:

سرم را بلند کردم و چشم در چشم دو جفت چشم سرد و بیروح شدم.انگار که روح صاحب آن دو چشم ،خیلی وقت پیش مرده بود.
سرم را کج کردم ، سرش کج شد. زمزمه کردم«نه؛ قلبش خیلی وقت پیش مرده است»
دوباره سرم را راست کردم و او نیز سرش راست شد.
صدای دکتر تمام گوشم را پُر کرد:«تو هنوز زنده ای نفس بکش.حضورتو به دنیا اعلام کن.شرایط هر چقدر سخت یا طاقت فرسا باشد تو میتوانی ان شرایط را تغییر بدهی میتوانی رویاهایی را که زمانی در سر داشتی به واقعیت تبدیل کنی.چطوری؟!با مراجعه به قدرتی که در درون توست اسم این قدرت ضمیر باطن است.حتی همین لحظه که من این حرف ها را برای تو میزنم این قدرت در درون توست که میتواند در عرض چند دقیقه همه چیز را در زندگی من و تو و همه عوض کند.فقط کافیه این قدرت را آزاد کنی.علت اینکه میتوانم با اطمینان این را به تو بگویم این است که خودم به مقدار زیادی از این قدرت برای تغییر زندگیم استفاده کردم.من در عرض مدت یک سال شرایط زندگیم را عوض کردم»
یادِ حرفِ احمقانه ی خودم در مقابل تومارِ دکتر میفتم:«احساس میکنم برا ی اولین بار به جایی اومدم که توش ادمایی هستن؛ که میتونن منو درک کنن.دکتر شما خیلی قشنگ صحبت میکنید. چطوری این جملات را انقدر زیبا کنارِ هم چیدید؟»

.

لینک های دانلود :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,241
  • بازدید ماه : 2,241
  • بازدید سال : 165,840
  • بازدید کلی : 2,549,419