loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1499 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان محکوم به مرگ (جلد دوم قاتل دوست داشتنی) با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:کسایی که جلد اول رو خوندن میدونن که داستان از چه قراره .باران قصه ما از پرتگاه پرت میشه پایین ولی ..این جاست که یه اقا که فرشته نجات باران ماست پیداش میشه.زندگی بازم رونق میگره ولی با کلی تفاوت باران شاد دیگه اون دختر همیشگی نیست. سرد تر شده….یه جورایی روزه سکوت گرفته..همه چیز براش مبهم شده…و این پسر قصه که اسمش هم سامان هست میخواد بهش کمک کنه..خودشم نمیده ولی یه جورایی نسبت به این دختر خیلی خوشکل مسئوله بخاطر اینکه…..

.

رمان محکوم به مرگ

رمان محکوم به مرگ

.

قسمتی از رمان:

این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک
گاهی انتظار…
این سهم چشم های من است.
مترسک ناز می کند
کلاغ ها فریاد می زنند
و من سکوت می کنم….
سكوت…
این مزرعه ی زندگی من است
خشک و بی نشان!

“به نام تک خالق هستی”

من اگر دختر نفرین شده تقدیرم
اگر از راز جهان وارث یک احساسم
تو همان ادمک چوبی پیمان شکنی
که فقط لایق اتش زدنی

 

.

لینک های دانلود رمان :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,224
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,659
  • بازدید ماه : 2,659
  • بازدید سال : 166,258
  • بازدید کلی : 2,549,837