loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 249 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان فرار نکن با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:یاسمن دختر جوانی است که با وجود مخالفت پدر ، تنهایی با دوستانش به سفر کیش می رود. آنجا با افرادی آشنا می شود و اتفاقاتی برایش می افتد که شروع یک فصل جدید از زندگی اش را رقم میزند …

.

\"رمان

رمان فرار نکن

 

.

قسمتی از رمان:

بابا مشغول عوض کردن کانال هابود که کنارش نشستم و گفتم:بابا
بابا با اخم گفت:گفتم که نه!
عصبانیتم و به روم نیاوردم و بالبخند مصنوعی گفتم:باباجان،ما 4نفریم..هرکدوم از اون یکی بالغ تر و عاقل تر..اخه شما چرا دارید اینجوری میکنید…حتی بابای زهرا با اون همه سرسختیش گذاشته…حالا اون وقت شما نمیذارید.
بابا روی کانالی چند ثانیه مکث کرد و گفت:بابای زهرا هرکاری کرد منم باید انجام بدم؟چه لزومی داره که 4تا دختر تنها پاشن برن کیش…
با نیش باز گفتم:واسه تفریح
_تو همین تهران تفریح کنید مگه جای کم داره..ولی تفریح های سالم مثلا
قبل از اینکه بابا بگه دستام و به علامت شمارش بالا بردم و بعد از گفتن هر مورد یکی از انگشتام و پایین میاوردم…گفتم:مثلا برو پارک بانوان بدو…یا اینکه برو موسیقی یاد بگیر..یا اینکه برو کلاسای مختلف ورزشی…حفظ شدم بابای گلم.
بابا:من که هر دانشجوی که دیدم داشت از درسش شکایت میکرد..یعنی تو اینقدر درسات خوبه؟
_بابا الان تعطیلات میان ترمه.
بابا شانه ای بالا انداخت و گفت:به من ربطی نداره تو هیچ جا نمیری…
_آخه چرا؟
_چون توان اداره و محافظت از خودت و نداری.
_دارم.
_نداری
_دارم بابا من 21سالمه.
_عزیر جونم 79سالشه ولی توان دستشوییشو نداره.

 

.

لینک های دانلود :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 501
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 2,989
  • بازدید ماه : 9,176
  • بازدید سال : 114,446
  • بازدید کلی : 2,498,025