loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 111 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان بازگشت خوشبختی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:ترنم دختریه که به دلیل اصرار پدر و مادرش به خارج از کشور میره و اونجا موندگار میشه . بعدا مجبوری به ایران برمیگرده و به طوره اتفاقی وارد خانوادش میشه و مشغول کار برای پسر خاله ای که دل خوشی هم از هم ندارن میشه..

.

رمان بازگشت خوشبختی

رمان بازگشت خوشبختی

 

.

قسمتی از رمان:

چند بار هم دسته جمعی برای صرف شام به رستوران مجللی رفتیم . در میان این دوستان دختری بود که انگلیسی را خوب می دانست . پدرش اروپایی بود و مادرش ایرانی برای انکه چیزهایی را که آموخته بودم فراموش نکنم با او انگلیسی صحبت می کردم و همین امر باعث دوستی و صمیمت بیشتری بین ما شده بود بود . او دختری بود که زیبایی و متانت را باهم داشت و از لحاظ دوستی بیش از دیگران ثابت قدم بود و بسیار ساده لباس می پوشید با آنکه سعی می کرد مطابق مد باشد چندان در قید و بند نبود در عمق چشمان آبی رنگش نوعی اعتماد به نفس موج میزد . روزی از او پرسیدم :پدرت در ایران است ؟
خنده ملیحی کرد و گفت :نه در آلمان زندگی می کند . من و مادرم تنها هستیم .
پرسیدم :دوست نداری در آنجا زندگی کنی می گویند زندگی در اروپا ایده آل است .
دستم را در میان دستش گرفت و گفت :وطن من اینجاست من در این سرزمین به دنیا آمدم و ایرانی هستم .
لحنش آنقدر صریح و قاطع بود که مرا از سوالم شرمنده کرد . پس از چند لحظه ریتا اضافه کرد :اروپا مال
اروپایی هاست .

 

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 10,048
  • بازدید سال : 115,318
  • بازدید کلی : 2,498,897