loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 2592 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان در پی تنهایی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:داستان در مورد دختریه که در یک سانحه ای فراموشی می گیره و همون دکتری که اونو درمان می کنه به خونه ی خودش می یاره و با اومدن پسر دکتر و اون چشمان آشناش همه چی عوض می شه و این شروعی دیگری می شه برای سایه …..

.

\"رمان

رمان در پی تنهایی

.

قسمتی از رمان:

حالا احساس می کنم تاریکی شب چی داره به من می گه من یک گمشده ام نه نامی نه نشونی من کیم من بین اینا چکار می کنم از کجا اومدم هیچی هیچی یادم نیستبا صدای شیما به خودش آمد و به طرفش برگشت
شیما:سایه بیا توسرما می خوری
نگاهش کردم همین یک شخص بود بود که امید برای زنده موندنم داشت همه دکترا قطع امید کرده بودن ل بخندی به او زدم دست انداخت دورشونم با هم به طرف ویلا راه افتادیم چقدر دوستش دارم شاید خواهری دارم به مهربونیه شیما و من نمی دانستم برگشتم نگاهش کردم که اون هم تو فکر بود ب**و*سه ای به گونه اش زدم که به خودش امد اشک درچشمانش جمع شده بود با دیدن اشک توی چشمانش قل بم به درد امد شیما آهی کشید و گفت
شیما:سختته می دونم ولی من خوشحالم چون تورو دارم ولی واسه تونمی دونم چی بگم فراموشم که نمی کنی می دونم خیلی دوست داری زودتر بدونی کی هستی
خندیدم خنده ی تلخ واقعا زندگی برای من چی در انتظار داشت
سایه:حالاکه فراموشی دارم دیگه چیرو می خوای فراموش کنم
هردو ل بخندی زدن و وارد خانه شدن بعداز شام هردو به اتاقهایمان دلم واسه ی شهره جون واقای دکترتنگ شده جای خالی اشان را احساس می کردم برای زیارت رفتن مشهد پیش امام رضا شاید برای من هم دعا کنن چقدرسخته گذشته یادت نباشه حتی خودتو,همه ازگذشته فرار می کنن ولی من دارم….. درست یادمه اون هفت ماه پیش را تازه بیدار شده بودم تمامه بدنم درد می کرد همه جا سفید بود سفید سفید که صدایی اومد صدا را نمی شناختم بدنم خیلی درد می کرد انگار دیگر جانی نداشتم

..

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 887
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 887
  • بازدید ماه : 10,578
  • بازدید سال : 115,848
  • بازدید کلی : 2,499,427