loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 79 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود آموزش ایجاد افکت های نوری در فتوشاپ از دیجیتال تتور – Digital Tutors Creating Powerful Lighting Effects in Photoshop

263 بازدید

در این دوره آموزشی شما با چگونگی ساخت یک تصویر اغراق شده با استفاده از ایجاد افکت های خلاقانه بر روی یک تصویر استوک در نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید. استفاده از افکت های متنوع در فتوشاپ به شما کمک می کند تا هنگام طراحی ایده اصلی خود را برجسته نموده و پروژه های خود را بسیار تاثیرگذار تر از قبل به اتمام برسانید. به طور کلی نرم افزار پرطرفدار فتوشاپ ابزارها و امکانات زیادی در زمینه ادیت و بهبود کیفیت عکس ها برای کاربران فراهم نموده است. که با کمی خلاقیت و استفاده از تکنیک های خاص می توانید بیشترین استفاده را از قابلیت های آن ها برده و تصاویری منحصربفرد داشته باشید.در دوره آموزشی Digital Tutors Creating Powerful Lighting Effects in Photoshop شما با چگونگی ایجاد افکت هایی از اشعه های نور و آتش در نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید.
 

1412073185 digital tutors c  دانلود آموزش ایجاد افکت های نوری در فتوشاپ از دیجیتال تتور   Digital Tutors Creating Powerful Lighting Effects in Photoshop


عناوین آموزشی:
– مقدمه و مرور کلی پروژه
– جداسازی شخصیت اصلی از بکگراند
– تنظیم ترکیب بندی
– ادغام ابرهای پیش زمینه
– تغییر رنگ لباس ها
– اضافه کردن تن به تصویر
– اضافه کردن motion به شخصیت اصلی
– ایجاد اشعه های نور در تصویر
– افزودن فیلتر و layer opacity
– جمع بندی

و … منتظر ویدیوهای آموزشی بیشتری از دانلودها باشد.
 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
علـــی قاسمی
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار پیام رسان Telegram v2.8.1 مخصوص اندروید

142 بازدید

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Telegram%202.8.1 نرم افزار پیام رسان Telegram v2.8.1 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی استراتژیک Skull Legends v1.4 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

200 بازدید

Skull Legends بازی زیبا در سبک استراتژی برای iOS است . در این بازی باید با نهایت درایت و تلاش خود و با استفاده از قدرت ها و معجون هایی که بازی در اختیار شما قرار میدهد از عبور دشمنانان اسکلتی جلوگیری کنید و با برنده شدن در هر مرحله بتوانید به ۲۵ مدال این بازی دست یابید . ویژگی های این بازی ۲۴ صحنه گوناگون بازی ، گیم پلی اعتیاد آور ، وجود ۱۵ نوع از اسکلت ، وجود ۶ نوع برج ، وجود ۳ سطح از دشواری و … میباشد . همچنین این بازی به صورت کاملا سه بعدی است و محصول استودیوی PlayShore میباشد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Skull Legends 1.4 بازی استراتژیک Skull Legends v1.4 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت نورهای فانتزی بر روی تصاویر از گرافیک ریور – Graphicriver Fantasy Photoshop Action

269 بازدید

اکشن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل مورد نظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید تا افکت نورهای فانتزی بر روی تصاویر  مدنظر خودتان بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

 

1426409882 graphicriver.fan  دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت نورهای فانتزی بر روی تصاویر از گرافیک ریور   Graphicriver Fantasy Photoshop Action

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
علـــی قاسمی
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار عکس برداری MagicPix Pro Camera HD v2.4 مخصوص اندروید

201 بازدید

MagicPix Pro Camera HD نرم افزار قدرتمند عکسبرداری برای اندروید است . توسط این نرم افزار میتوانید عکاسی یا فیلمبرداری بهتری داشته باشید و نهایت لذت را با سلفی های زیبا تجربه کنید . قابلیت های نرم افزار MagicPix Pro Camera محیط کاربری آسان ، ویرایش تصاویر ، سرعت بالا عکاسی ، فوکوس خودکار تصاویر ، تنظیمات جداگانه برای تصاویر سلفی ، امکان ایجاد slideshow ، امکان به اشتراک گذاری اسان تصاویر و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

MagicPix Pro Camera HD v2.4 نرم افزار عکس برداری MagicPix Pro Camera HD v2.4 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود مستند Don’t Look Down 2013

273 بازدید

Don’t Look Down (2013) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

61696104636444949271 دانلود مستند  Don’t Look Down 2013

 

نام مستند : Don’t Look Down

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۶۷۵ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :با کوهنورد و ورزشکار مشهور James Kingston همراه شده تا یکی از هیجان انگیزترین حرکات را انجام دهیم. به پایین نگاه نکنید! در این مستند شما از دوربینی که بر سر جیمز قرار دارد نظاره گر این حرکات هیجان انگیز هستید. جیمز بدون استفاده از تجهیزات ایمنی بر روی برج های بلند، جرثقیل هایی با ارتفاع حدود ۳۰۰ متر راه می رود! یک حرکت اشتباه و عدم تمرکز ممکن است به قیمت جان وی تمام شود. این مستند محصول Channel 4 می باشد.هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودها دریافت نمایید .

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مستند Vanuatu: Landlords of Paradise 2015

437 بازدید

Vanuatu: Landlords of Paradise (2015) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

vanuatu دانلود مستند  Vanuatu: Landlords of Paradise 2015

 

نام مستند : Vanuatu: Landlords of Paradise

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۱۴۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :جهان گردی و دیدن مناطق مختلف این کره خاکی، مسلماً بسیار هیجان انگیز می باشد. در این مستند با آقای Bill Weir همراه می شویم تا به مناطق مختلف دنیا سفر کرده و با حیات وحش، طبیعت و فرهنگ مردمان جهان آشنا شویم. در یکی از این قسمت ها به جزایر آتش فشانی Vanuatu  در اقیانوس آرام می رویم. جزیره ای که به سرزمین بهشت معروف است. قبایلی در این جزایر زندگی می کنند که در این مستند با آنها نیز بیشتر آشنا خواهیم شد. این مستند از سری مستندهای The Wonder List with Bill Weir محصول شبکه CNN می باشد. هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودها دریافت نمایید .

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
علـــی قاسمی
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار حذف پسورد پی دی اف VeryPDF PDF Password Remover 4.0

198 بازدید

VeryPDF PDF Password Remover نرم افزار مفید برای حذف پسورد فایل های PDF است . شما توسط نرم افزار VeryPDF PDF Password Remover میتوانید به راحتی و به آسانی توسط یک کلیک رمز عبور از بین ببرید و بدون هیچ گونه محدودیت نهایت استفاده ببرید . امکانات این نرم افزار پشتیبانی از ورژن‌ های مختلف PDF ، قابلیت بازگشایی رمزها تا سطح ۱۲۸ بیتی ، قابلیت drag & drope ، قابلیت ویرایش در فایلها ، بدون نیاز به نرم افزار Adobe Acrobat و … میباشد .

 

VeryPDF PDF Password Remover 4.0 نرم افزار حذف پسورد پی دی اف VeryPDF PDF Password Remover 4.0

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
مهران
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود مستند Mega Bridge 2015

177 بازدید

Mega Bridge (2015) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

megabridge  دانلود مستند  Mega Bridge 2015

 

نام مستند : Mega Bridge

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :بسیاری از ناممکن های تاریخ زندگی بشر توسط علم مهندسی در رشته های گوناگون، ممکن شده است. یکی از غول های سازه ای ساخته شده توسط بشر، پل Rion Antirion در یونان که به نام پل Charilaos Trikoupis نیز معروف است، می باشد. این پل ۲۸۸۰ متر طول و ۲۸ متر عرض دارد. به دلیل بی ثبات بودن خاک بستر، پایه های پل را بر روی خاک قرار داند و به گونه ای طراحی کردند که در مقابل طوفان های شدید و زلزله مقاوم می باشد. این مستند توسط شبکه SCI ساخته و منتشر شده است… هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودها دریافت نمایید .

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
علـــی قاسمی
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار ویرایش حرفه ای متن ها SynWrite 6.17.2050

118 بازدید

SynWrite نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. این نرم افزار می‌تواند ابزار بسیار مهم و کاربردی هم برای برنامه نویسان باشد . شما با کمک SynWrite دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند.در واقع برنامه نویس‌ها و کد نویس‌ها از این برنامه به عنوان تکمیل کننده کد‌های خود استفاده میکنند.

 

SynWrite%206.17.2050 نرم افزار ویرایش حرفه ای متن ها SynWrite 6.17.2050

 

دانلود + ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 501
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 3,385
  • بازدید ماه : 9,572
  • بازدید سال : 114,842
  • بازدید کلی : 2,498,421