loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 71 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار ویرایشگر فایل های ویدئویی Shotcut 15.05.02

132 بازدید

نرم افزار Shotcut یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و با کمک ابزارهای در دسترس امکان ویرایش ویدیو ها با فیلتر هایی نظیر Blur, Color Grading, Crop, Glow, Mirror, Saturation, Sharpen و عکست هایتان نظیر BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF را فراهم می کند . همچنین امکان ضبط از دسکتاپ ویندوز هم وجود دارد . ویژگی های این نرم افزار امکان Drag & Drop ، کنترل حجم صدا ، قابلیت افکت گذاری تصاویر و … میباشد .

 

Shotcut 15.05.02 نرم افزار ویرایشگر فایل های ویدئویی Shotcut 15.05.02

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار مرورگر پرقدرت SRWare Iron 42.0.2250.0

191 بازدید

SRWare Iron نام مرورگری جالب برای بازدید از صفحات وب می باشد که می تواند جایگزین مناسبی هم برای مرورگر گوگل کروم باشد. این مرورگر نقاط بحرانی گوگل کروم را نداشته ، بنابراین شما می تواید از آن و امکانات ابتکاری آن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی تان در اینترنت استفاده کنید. این مرورگر دارای امکاناتی همانند مرورگر های دیگر می باشد. همچنین این مرورگر قابل حمل بوده و برای استفاده نیازی به نصب ندارد. این مرورگر بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده می باشد.

 

SRWare%20Iron%2042.0.2250.0 نرم افزار مرورگر پرقدرت SRWare Iron 42.0.2250.0

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با Windows 7 Manager 5.1.0

194 بازدید

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

 

Windows%207%20Manager%205.1.0 نرم افزار بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با Windows 7 Manager 5.1.0

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت درهم شکستن بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver Vanquish Photoshop Action

دسته بندی: نرم افزار
209 بازدید

اکشن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل مورد نظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید تا افکت درهم شکستن بر روی تصاویر  مدنظر خودتان بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

 

1428726438 graphicriver.van  دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت درهم شکستن بر روی تصاویر از گرافیک ریور   GraphicRiver Vanquish Photoshop Action

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
علـــی قاسمی
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.16

105 بازدید

Sandboxie نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهد لایه امنیتی جدیدی را ایجاد کنند. آنتی ویروس ها و تمامی نرم افزارهای امنیتی میتوانند نفوذ پذیر باشند و اگر میخواهید لایه امنیتی جدیدی داشته باشید ، با دانلودها باشید. Sandboxie نرم افزاری است که به طور لغوی باید آن را جعبه شنی نامگذاری کرد. این تکنولوژی چندی است رواج پیدا کرده است و در برخی از نرم افزارها نیز در مواقع اجرای فایل های حساس اجرا می شود. اما نرم افزار Sandboxie یک نرم افزار اختصاصی در این زمینه است و میتواند نرم افزارهای مرورگر وب را در خود اجرا کند. Sandboxie با ایجاد فضای مجازی محافظت شده برروی هارد دیسک ، فضای مورد نیاز اجرای نرم افزارهای مرورگر وب را به آن محل انتقال خواهد داد ، به طوری که تمامی داده های رد و بدل شده نرم افزار ثانویه در آنجا ایجاد و استفاده خواهد شد و آن اطلاعات به دیگر مناطق هارد دیسک رسوخ نمیکنند و بنابراین قابلیت دسترسی به دیگر فایل ها را نخواهند داشت. این نقظه عطفی در امنیت خواهد بود. زیرا اگر نرم افزاری مانند مرورگرها ، هنگام وب گردی فایل مخربی را وارد ویندوز کند ، آن فایل در همان جعبه شنی باقی خواهد ماند و امکان دسترسی به دیگر قسمت ها را نخواهد داشت. پس از این نرم افزار میتوانید در هنگام اجرای نرم افزارهای مختلف مرورگر وب استفاده کنید. بنابراین کوکی ها و تاریخچه های اینترنت تماما در جعبه شنی خواهند بود و امکان نفوذ آنها و سپس جاسوسی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. البته امنیت هیچوقت ۱۰۰% نخواهد بود.

 

Sandboxie%20%204.16 نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.16

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۵م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.10.0

1 بازدید

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن “عکس بگیر” می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot%20Captor%204.10.0 نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.10.0

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مولودی شب میلاد حضرت علی (ع) کریمی ۹۴

252 بازدید

با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر مجموعه مولودی با مداحی حاج محمود کریمی که در هیئت رایت العباس شمیرانات برگزار شده است را برایتان آمده کرده ایم. این مجموعه شامل شش بخش مداحی می باشد که به صورت کامل می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Milad ali karimi 94 %28Downloadha.com%29 دانلود مولودی شب میلاد حضرت علی (ع) کریمی 94

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
بهنام
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود مجموعه ۶۵ والپیپر طبیعت و حیوانات Nature and Animals

دسته بندی: والپیپر, گرافیک
318 بازدید

مجموعه والپیپر با موضوع Nature and Animals شامل تصاویر زیبایی از طبیعت زیبای جهان و همچنین حیوانات می باشد که در گلچینی شامل بهترین تصاویر این مجموعه گردآوری شده است. این تصاویر مناسب صفحه نمایش ویندوز بوده و مطمئنا زیبایی خاصی نیز به آن می بخشد. مجموعه ای شامل ناب ترین تصاویر از بهترین شکار لحظه ها که مطعلق به سال ۲۰۱۵ نیز می باشد. این مجموعه تصاویر هم اکنون آماده دانلود از سایت دانلودها می باشد.

 

Nature and Animal %28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 65 والپیپر طبیعت و حیوانات Nature and Animals

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
بهنام
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود آموزش مدیریت شیرپوینت ۲۰۱۳ – Learning To Administer SharePoint Server 2013

221 بازدید

در این دوره آموزشی که به صورت کامل برای کاربران عزیز دانلودها قرار داده ایم نویسنده و کارشناس آقای جوئل جفری از طریق پیاده سازی مراحل نصب و پیکربندی و مدیریت عمومی نرم افزار مایکروسافت شیرپوینت ۲۰۱۳ را آموزش خواهند داد. آقای جفری که از نقطه نظر علمی و تئوری از کارشناسان برتر می باشد در این دوره به چگونگی مهارت یابی در نصب و راه اندازی پرداخته و هم چنین تمامی موضوعات پیرامون آن را تحت پوشش قرار می دهند. پیکربندی شبکه های اجتماعی و همچنین نظارت بر سرویس های کش و ارائه دهنده آنها نیز از دیگر بخش های آموزشی این فیلم می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه ناب را به طور مستقیم از سرورهای دانلودها دریافت نمایید.

 

نام کامل مجموعه آموزشی : InfiniteSkills Learning To Administer SharePoint Server 2013
مدت زمان : ۹ ساعت و ۲۵ دقیقه
کیفیت تصویر : ۱۲۸۰×۷۲۰ ۱۵fps
کیفیت صدا : AAC 48KHz 2ch
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : ندارد

 

SharePoint Server 2013 %28Downloadha.com%29 دانلود آموزش مدیریت شیرپوینت 2013   Learning To Administer SharePoint Server 2013

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
بهنام
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود آموزش پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ – Advanced Microsoft Excel 2010

371 بازدید

در این مجموعه آموزشی عظیم به صورت کاملا پیشرفته نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ شرکت مایکروسافت آموزش داده می شود که شامل تصاویری مبتنی بر پروژه خواهد بود. شما با استفاده از این مجموعه به سرعت می تواند مهارت های مربوط به برنامه های کاربردی دنیای پیرامون خود را آموخته و استفاده کنید. شما با این سری آموزشی به همراه مربی آموزشی می توانید مطالبی اجمالی و آموزنده ای رل با کیفیت پخش قوی و پیشرفته داشته باشید و توانایی یادگیری بصری خود را نیز بهبود بخشید.. فایل های برنامه بیشتر فرایند یادگیری داشته و با ارائه یک درجه اقتباس عالی شکل دیگر و منحصربفردی از آموزش پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را ارائه خواهد داد. هم اکنون می توانید مجموعه آموزشی پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را به همراه پروژه های آماده از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

نام کامل مجموعه آموزشی : InfiniteSkills Advanced Microsoft Excel 2010
مدت زمان : ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه
کیفیت تصویر : ۱۲۸۰×۷۲۰ ۱۵fps
کیفیت صدا : AAC 48KHz 2ch
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : ندارد

 

 

Advanced Microsoft Excel 2010 %28Downloadha.com%29 دانلود آموزش پیشرفته اکسل 2010   Advanced Microsoft Excel 2010

 

دانلود + ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,252
  • بازدید ماه : 4,252
  • بازدید سال : 167,851
  • بازدید کلی : 2,551,430