loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 77 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی هدایت هلیکوپتر های جنگی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 1.4.4 مخصوص اندروید

325 بازدید

GUNSHIP BATTLE: Helicopter بازی سه بعدی و اکشن نبرد با هلیکوپتر برای اندروید است . در این بازی باید در نقش خلبان و با هدایت هلیکوپتر با دشمنان جنگیده و آن ها را نابود سازید و ماموریت را به انتها ببرید تا امتیاز بگیرید . با کمک امتیاز های گرفته شده میتوان سلاح و تجهیزات را ارتقا دهید و به راحتی دشمنان را نابود نمایید. قابلیت های این بازی وجود هلیکوپترهای مختلف ، وجود ماموریت های پیچیده ، وجود انواع سلاح و تجهیزات ، حالت داستانی ، صدا گذاری هیجان انگیز و … میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

GUNSHIP BATTLE Helicopter 3D v1.4.4 بازی هدایت هلیکوپتر های جنگی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 1.4.4 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

بازی آنجلا سخنگو My Talking Angela v1.4.2 مخصوص اندروید

286 بازدید

My Talking Angela بازی دوست داشتنی صحبت با گربه به اسم آنجلا برای اندروید میباشد . این بازی هم بسیار شباهت زیادی به بازی محبوب Talking Tom دارد و با همان سبک است ! شما در این بازی باید از گربه زیبای خود مراقب کنید ، حمامش کنید ، غذا بدهید و … انجام دهید تا او بزرگ شود. همچنین می توانید از شیرین کاری هایش عکس یا فبلم گرفته و به اشتراک بگذارید ، راستی گربه هم با شما حرف میزند و به شما پاسخ میدهد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

My Talking Angela v1.4.2 بازی آنجلا سخنگو My Talking Angela v1.4.2 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار ویرایشگر تصاویر رتریکا Retrica v2.4.2 مخصوص اندروید

286 بازدید

Retrica نرم افزار پرطرفدار در زمینه ی ویرایش خیره کننده به تصاویر برای اندروید است . توسط هشتاد نوع فیلتر و افکت که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید به صورت حرفه ای اقدام به ویرایش تصاویر کتید . وجود Self-Timer ، امکان ساخت کلاژها ، قابلیت تنظیم فوکوس برای هر نفر در عکس ، امکان انتخاب Borders ، امکان استفاده از واترمارک در تصاویر ، امکان پیش نمایش عکس ها قبل از خروجی گرفتن عکس ها از امکانات این نرم افزار است . این نرم افزار محصول استودیو Venticake میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۴ و بالاتر نیاز دارید.

 

Retrica v2.4.2 نرم افزار ویرایشگر تصاویر رتریکا Retrica v2.4.2 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار تبدیل فایل ها به فرمت ISO با AnyToISO Professional 3.7.0 Build 501

170 بازدید

آیا ایمیجی که از اینترنت دانلود کرده اید ، فرمت ناشناخته ای در سیستم شما می باشد؟ دیگر نیازی نیست که نرم افزارهای تجاری و گران قیمت را خریداری کنید ،AnyToISO Converter Professional یکی از قدرتمندترین نرم افزار هایی می باشد که در جهت تبدیل فایل های ایمیج به ایزو می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند BIN، MDF، PDI، CDI، NRG، B5I، IMG DAA، UIF به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید.

 

AnyToISO%20Professional%203.7.0 نرم افزار تبدیل فایل ها به فرمت ISO با AnyToISO Professional 3.7.0 Build 501

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار تحلیل‌ های آماری IBM SPSS Statistics v22

218 بازدید

IBM SPSS Statistics نرم افزار قدرتمند برای تحلیل داده های آماری به صورت بسیار گسترده‌ است . این نرم افزار برای تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها استفاده میشود و بیشتر کاربرد آن برای شرکت‌های نقشه ‌برداری، ، سازمان‌های بازاریابی میباشد . در نرم افزار IBM SPSS Statistics که کاربرد آسان هم دارد باید در اولین قدم داده‌های خام را کرده ، تحلیل موردنظرتان را انتخاب کرده و خروجی دلخواهتان در یک فایل دریافت کنید ! امکانات دیگر این نرم افزار وجود آمارهای دو متغیره ، وجود آمارهای توصیفی ، وجود آمارهای عددی ، جدول بندی و آمارهای توصیفی گردشی و … است . این نرم افزار محصول کمپانی IBM است .

 

IBM SPSS Statistics v22 نرم افزار تحلیل‌ های آماری IBM SPSS Statistics v22

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار پنهان کردن آی پی Platinum Hide IP v3.4.3.6

215 بازدید

برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. آیا دوست دارید که آی پیتان را مخفی کرده و وارد سایت های مختلف شوید که دارای محدودیت میباشند ؟ Platinum Hide IP نرم افزاری است که با مخفی کردن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . حفظ امنیت شما ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، قابلیت انتخاب آی پی های کشورهای دیگر ، امکان جلوگیری دریافت اسپم و … از ویژگی های نرم افزار Platinum Hide IP است .

 

Platinum Hide IP 3.4.3.6 نرم افزار پنهان کردن آی پی Platinum Hide IP v3.4.3.6

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مدیریت فایل WinNc 6.6.0.0

139 بازدید

WinNc نام یک نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند با ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای explorer ویندوز باشد. این نرم افزار قدرتمند که دارای سازگاری کامل با ویندوزهای ویستا و ۷ نیز می باشد از ویژگی های مختلفی همچون مشاهده سریع فایل ها ، دارای ابزار ویرایشگر متن و مدیریت بر فایل های فشرده اشاره نمود. این نرم افزار در دسته معدود نرم افزارهای مدیریت فایلی می باشد که بر روی ویندوز ۷ پشتیبانی می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت Dunes MulitMedia می باشد.

 

WinNc%206.6.0.0 نرم افزار مدیریت فایل WinNc 6.6.0.0

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم‌افزار اصلاح رنگ فیلم ها Davinci Resolve v11.2.1

173 بازدید

همیشه یکی از مهمترین جنبه های فیلم رنگ ها هستند و فیلمسازان همیشه سعی در بهبود و ارتقاء کیفیت فیلم های خود هستند ، DaVinci Resolve یکی از بهترین نرم افزارهای در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ ها است تا بتوان به بهترین نحو خروجی مناسبی از ویدیو‌ها گرفت . در این نرم افزار بیش از ۴۰۰ ابزار اصلاح رنگ در اختیار کاربر قرار میدهد و شاهد بهتر شدن ویرایش تصاویر ۳D Stereo در این نسخه شده ایم . همچنین این نرم افزار به صورت RealTime میباشد یعنی هیچ لیمیت یا محدودیت در استفاده از سخت افزار ندارد . Davinci Resolve از تمامی فایل های کمپانی های دوربین نظیر Canon , Nikon , Phantom , GoPro در اندازه های محتلف پشتیبانی میکند . از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای ادیت ، امکان Noise Reduction ، امکان تغییر رنگ چشم و … میباشد . این نرم افزار محصول کمپانی BlackMagic Design است .

 

Davinci Resolve 11.2 نرم‌افزار اصلاح رنگ فیلم ها Davinci Resolve v11.2.1

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار زمان بندی کارها VisualCron 7.6.5

130 بازدید

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل ویندوز قابلیت زمان بندی یا schedule است. VisualCron یک نرم افزار اتوماتیک است که برای زمان بندی وظایف برای ویندوز طراحی شده است. نرم افزاری بسیار قدرتمند و کارآمد که توانایی اجرای بیش از ۱۰۰۰ مدل از دستورات و عملکردها را دارد. با استفاده از VisualCron میتوانید در زمان های از پیش تعیین شده وظایفی چون اجرای اسکریپت و فایل های پیشرفته، انتقال فایل ها، اجرای دستورات SQL ، وظایف جهت دهی فعال، رمز گذاری و … انجام دهید . همچنین این قابلیت را دارید که دستوراتی را به مدت طولانی به نرم افزار دهید که در صورت نداشتن دسترسی به سیستم خود نرم افزار به صورت خودکار همه کارها را انجام دهد.

 

VisualCron%207.6.5 نرم افزار زمان بندی کارها VisualCron 7.6.5

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
مهران
۱۴م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

نرم افزار حذف درایور های کارت گرافیک Display Driver Uninstaller 15.1.0.2

267 بازدید

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای به روز رسانی درایور کارت گرافیک ، آن را حذف و نسخه جدید درایور را نصب کرده باشید و معمولا پس از نصب مجدد آنها تمامی اثرات در رجیستری باقی میماند. Display Driver Uninstaller نرم افزار ای برای حذف کامل درایورهای سیستم شامل درایور کارت گرافیک شرکت‌ های معروف AMD/NVIDIA می‌باشد . همچنین Display Driver Uninstaller از زبان های متعددی پشتیبانی کرده و به کارایی بهتر و بالاتر کارت گرافیکی و سیستم کمک می کند . پاک کردن اطلاعات درایور از رجیستر ، بسیار کم حجم ، حذف نمایش خط فرمان ، پشتیبانی از تمامی کارت گرافیک ها و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Display%20Driver%20Uninstaller%2015.1.0.2 نرم افزار حذف درایور های کارت گرافیک Display Driver Uninstaller 15.1.0.2

 

دانلود + ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,536
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,538
  • بازدید ماه : 5,538
  • بازدید سال : 169,137
  • بازدید کلی : 2,552,716