loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 137 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Amaranthine Voyage The Obsidian Book برای PC

552 بازدید

ماه ها انتظار، تنش های زیاد و سکوت مطلق گذشته است. هنوز هم مساله حل نشده است و گروه تحقیقات اشعه ای هنوز دارای تقدیری ناشناخته می باشند. گروه تحقیقاتی CCP در نظر دارد تا یکی از متخصصین خود را برای شفافیت این موضوع اعزام کند، که کسی نیست جز شما! وقتی که شما بر روی کوه های یخی ایسلند فرود می آیید، هلیکوپتری مرموز از بالای سر شما می گذرد. CCPP نیروی کمکی نمی فرستد و سئوالی پیش می آید: آیا کس دیگری نیز از تحقیقات مهم تیم علمی شما مطلع است؟

Amaranthine Voyage The Obsidian Book Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Amaranthine Voyage The Obsidian Book Collectors Edition pc cover دانلود بازی Amaranthine Voyage The Obsidian Book برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
حسین
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود بازی Sky Force Anniversary برای PC

591 بازدید

Sky Force Anniversary یک بازی جدید با سبک اکشن و ایندی در سال ۲۰۱۵ توسط Infinite Dreams sp. z o.o برای پلتفرم کامپیوتر تولید شده است. این بازی در ۱۰ سال پیش نمره ی ۹.۵ از ۱۰ را از وبسایت IGN دریافت کرده است . اگر شما برای نخستین بار است که این بازی را انجام می‌دهید نقش خلبان یک جنگنده را خواهید داشت که در یک محیط ۳ بعدی با یک سیستم نمره‌دهی برای از بین بردن درصد معینی از دشمنان به منظور پیشرفت و همچنین برداشتن بازماندگان انسان‌های پراکنده به انجام وظیفه خواهید پرداخت و حتی بعد از سال‌ها که اسکای فورس به اپ استور نیز راه یافت بازهم دارای همان درجه سرگرم کنندگی است.

Sky Force Anniversary PC-TiNYiSO

 

Sky Force Anniversary pc cover small دانلود بازی Sky Force Anniversary برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Rite of Passage The Lost Tides برای PC

653 بازدید

پس از موفقیت دو بازی محبوب Nevertales و Cadenza، این بار کمپانی MadHead Games با بازی The Lost Tidles پا به عرصه بازی های سبنک هیدن آبجکت گذاشته است. پدر و مادر شما حدود ۲۰سال پیش برای همیشه از بین شما رفته اند و دیگر آن ها را ندیده اید. اما امروز که شما می خواهید تا سالگرد ناپدیدی آن ها را زنده نگه دارید، دوباره کشتی گم شده به لنگرگاه باز می گردد! ورود کشتی به لنگرگاه خود مساله است ولی شما باید متوجه شوید که این همه سال چه بر سر پدر و مادرتان آمده است.

Rite of Passage The Lost Tides Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Rite of Passage The Lost Tides Collectors Edition pc cover دانلود بازی Rite of Passage The Lost Tides برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
حسین
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

9,201 بازدید

نسخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به علت انتشار آن برای کنسول های نسل هشتمی، کمی با تاخیر مواجه شد. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود.

WWE 2K15 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۳۱ نظر
حسین
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود مجموعه ۵۷ والپیپر طبیعت زیبای جهان Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers

دسته بندی: والپیپر, گرافیک
608 بازدید

در این مجموعه از تصاویر زمینه تصاویری از طبیعت زیبا و آرام بخش طبیعت را که مناسب دسکتاپ می باشد برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این مجموعه شامل بهترین و با کیفیت ترین تصاویر از مناظر زیبا و طبیعی جهان می باشد که شامل تصاویری از جنگل ها و سواحل اروپا و آفریقای مرکزی می باشد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را با کیفیت عالی و سایز مناسب از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Most Wanted Nature Widescreen %28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 57 والپیپر طبیعت زیبای جهان Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
بهنام
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های ادن هازارد در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴

405 بازدید

ادن هازارد بازیکنی که با نمایش خیره کننده خودش در فصل جاری برای تیم چلسی خود را به عنوان یکی ۱۰ استعداد برتر سال ۲۰۱۵ معرفی کرده است و یکی از مهمترین عوامل قهرمانی احتمالی چلسی در این فصل پریمر لیگ می باشد. در این کلیپ مهیج گلچینی از بهترین گل های هازارد برای چلسی در فصل جاری به نمایش در آمده و تاثیرگذاری وی در پیروزی های این تیم نیز بررسی می شود. تکنیک های ناب و منحصربفرد وی نیز از دیگر بخش های کلیپ می باشد. هم اکنون این کلیپ زیبا آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

 

Eden Hazard Magic Goals and Skills Cover %28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ گل ها و مهارت های ادن هازارد در فصل 2015   2014

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود کلیپ مهارت های جادویی رونالدینیو در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴

527 بازدید

در این کلیپ مهیج مهارت ها و گل های اسطوره دنیای فوتبال یعنی رونالدینیو در تیم فصل جدید وی یعنی کوئرتارو به نمایش در می آید. گل های زیبای وی برای این تیم و همچنین تکنیک های حمل توپ وی که همواره از شاخصه های اصلی وی بوده است از قسمت های مهیج این کلیپ می باشد. رونالدینیو تاکنون در ۶ بازی برای این تیم مکزیکی سه گل توانسته است به ثمر برساند. هم اکنون می توانید این کلیپ مهیج را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Ronaldinho Magic Skills 2014 2015 Cover %28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ مهارت های جادویی رونالدینیو در فصل 2015   2014

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
بهنام
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

دانلود کلاه قرمزی ۹۴ ویژه برنامه روز پدر

1,439 بازدید

 

Kolah Ghermezi 94: Father's Day Special WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Kolah Germezi 94 دانلود کلاه قرمزی 94 ویژه برنامه روز پدر

 

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۴ – ویژه برنامه روز پدر

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: ۴۸ دقیقه

حجم: ۲۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت روز پتر، به عنوان هفدهمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۴ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، موضوعاتی پیرامون اعترافات عروسک های دوست داشتنی این مجموعه قرار داده شده است و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۲۲ نظر
حسین
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

بازی فکری ماین کرافت Minecraft – Pocket Edition v0.9.5 مخصوص آیفون و آیپد

222 بازدید

Minecraft – Pocket Edition یک بازی سرگرم کننده در سبک ساخت و ساز برای iOS است . وظیفه شما در بازی Minecraft – Pocket Edition با استفاده از بلوک های مختلف سازه هایی را بسازید که همه را شگفت زده کند. شما باید در این بازی یک شهر را به بهترین شکل ممکن بسازید با استفاده از مصالح گوناگون شهر خود را زیبا کنید و باید دقت داشته باشید که از مصالح با کیفیت و مقاوم استفاده کنید و بلوک هایی در ابعاد مختلف با رنگ های متنوع می توانید چهره شهر شما را زیباتر کند. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Minecraft %96 Pocket Edition  0.9.5 بازی فکری ماین کرافت Minecraft – Pocket Edition v0.9.5 مخصوص آیفون و آیپد

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
مهران
۱۳م اردیبهشت, ۱۳۹۴
 

بازی اکشن اسلندر من SlenderMan Origins 3 Full Paid v1.0 مخصوص اندروید

280 بازدید

SlenderMan Origins بازی زیبا در سبک اکشن و ترسناک مخصوص اندروید است . داستان بازی هم به این گونه است که دانش آموزان مدرسه ناگهانی ناپدید میشوند و جستجو های پلیس هم بی فایده است و چیزی نیافته اند ، وظیفه شما هم این است که با تمام تلاش خود آن دانش آموزان را پیدا کرده و خود را از دست کسایی که میخواهند به شما صدمه بزنند نجات دهید . ویژگی های این بازی موسیقی فوق العاده طبیعی ، مکان های ترسناک ، گیم پلی اعتیاد آور ، سرنخ های زیاد میباشد . این بازی محصول استدیو BIGZUR میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

SlenderMan Origins 3 Full Paid v1.0 بازی اکشن اسلندر من SlenderMan Origins 3 Full Paid v1.0 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 289
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,312
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,314
  • بازدید ماه : 5,314
  • بازدید سال : 168,913
  • بازدید کلی : 2,552,492