loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 119 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Township 2.7.1 – بازی شبیه ساز مزرعه اندروید!

Township v2.7.1 – یک بازی مزرعه داری و مدیریت شهر فوق العاده اندروید با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و میلیون ها بازیکن انلاین جهانی

بازی های سبک استراتژیک و از نواع مزرعه داری و مدیریت مزرعه از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی هستند که تا به امروز ده ها مورد از ان ها را معرفی کرده ایم و اتفاقا با استقبال بی نظیر روبرو گردیده اند و اما امروز به درخواست کاربران عزیز قصد معرفی بازی جدید و اما محبوب Township را داریم که با ان می توانید بهترین بازی شبیه سازی مزرعه را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. در این بازی یک مزرعه به شما داده می شود که مدیریت ان را بر عهده می گیرید و برای گسترش و توسعه ان تلاش می کنید! بله شما باید با کاشت و برداشت محصولات و فروش ان ها به کسب ثروت بپردازید و یا در انواع معدن های مختلف آثارهای باستانی را کشف کنید و رویای خود را در یک بازی مزرعه داری اندرویدی بسازید. اگر به بازی های مزرعه داری علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Township اندروید :

* استفاده از انواع ساختمان ها و دکوراسیون های متعدد

* کاشت انواع محصولات کشاورزی با امکان برداشت محصول

* شامل انواع شخصیت کاریزماتیک و سرگرم کننده دوست داشتنی

* امکان ارتباط با دوستان و به اشتراک گذاری کالاهای مفید در فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Township هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار میدهیم.

توجه داشته باشید که :

۱ - بازی Township آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز است.

۲ - این بازی در چندین وبسایت و مارکت معرفی شده که هیچکدام از ان ها اقدام به قرار دادن دیتا نکرده اند و بازی به هیچ وجه اجرا نمیشود و در ضمن دیتا با خود بازی هم دانلود نمیشود! ما دیتای بازی را نیز برای شما قرار داده ایم.

تغییرات نسخه ی v2.7.1:

* ده ها قابلیت و ویژگی جدید به نسخه ۲.۷.۱بازی اضافه شده است.

* مشکلات بازی رفع گردیده و بهینه سازی هایی صورت گرفته شده است.

 

دانلود Township - بازی شبیه ساز مزرعه اندروید!

 

ادامه مطلب

Elements: Epic Heroes Android 21,022 بازدید11 اردیبهشت 1394۷۲ دیدگاه
Update

دانلود Elements: Epic Heroes 1.2.6 – بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

Elements: Epic Heroes v1.2.6  – بازی نقش آفرینی آنلاین و پرطرفدار “قهرمانان حماسه” اندروید همراه دیتا + تریلر

Elements: Epic Heroes – محیط طبیعی: قهرمانان حماسه یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های آر پی جی و ایفای نقش از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL مخصوص دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر گردید. نیروهای تاریکی کنترل قلمروی شما را به دست گرفته اند و شما باید قهرمانان حماسی را جمع آوری کرده و با گروهی از آن ها Dark Lord را شکست دهید و جهان و قلمروی خودتان را از چنگ آن ها بیرون بکشید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را تجربه کنید!

گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج، محیط های کاملا طبیعی و واقعی، کنترلرهای ساده و عالی به همراه گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند و بازی زیبای Elements: Epic Heroes را ساخته اند.

برخی از ویژگی های بازی حماسی Elements: Epic Heroes اندروید :

* کنترلرهای عالی برای حمله به سمت دشمن با لمس صفحه نمایش

* تشکیل یک تیم چهار نفره برای شکست دادن دشمنان مختلف

* به دست آوردن بالاترین امتیاز ممکن برای دریافت پاداش های شگفت انگیز

* امکان صحبت کردن (چت) با دوستان از طریق سرویس Skyrock به صورت واقعی

* جمع آوری جواهرات موجود در بازی برای ارتقاء قهرمانان و افزایش قدرت آن ها

* پشتیبانی از گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Elements: Epic Heroes با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

 توجه داشته باشید که : بازی Elements: Epic Heroes برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و این اتصال می تواند اینترنت سیمکارت های اهمراه اول، رایتل و ایرانسل و حتی وای فای باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.6:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود Elements: Epic Heroes - بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

 

ادامه مطلب Chrome Beta Android 17,716 بازدید11 اردیبهشت 1394۶۶ دیدگاه
Update

دانلود Chrome Beta 43.0.2357.45 – مرورگر گوگل کروم بتا اندروید

نسخه آزمایشی مرورگر معروف گوگل کروم Chrome Beta v43.0.2357.38 اندروید – درخواستی کاربران فارسرویدی

مرورگر کروم – Chrome یکی از پرطرفدارترین، بهترین و قدرتمندترین مرورگرهای طراحی شده برای انواع سیستم عامل هاست که توسط کمپانی مشهور گوگل عرضه شده است و نسخه ی رسمی اندرویدی ان را چند سالی است که ما در اختیار شما قرار داده ایم و با هر بروزرسانی اخرین ورژن را در اختیارتان قرار می دهیم. و اما… امروز به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم نسخه ی بتای این مرورگر عالی با نام Chrome Beta را برای اندروید معرفی نماییم که تمامی ویژگی های نسخه رسمی به علاوه ویژگی های بیشتر را داراست. تفاوت اصلی نسخه ی بتای گوگل کروم با نسخه رسمی ان در این است که کمپانی گوگل وقتی میخواهد امکانات جدیدی را به مرورگر رسمی خودش اضافه کند ابتدا ان را به صورت آزمایشی برروی کروم بتا قرار می دهد تا توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرد و در صورت داشتن باگ و مشکلات با اطلاع دادن برطرف گردد و در اخر که همه باگ ها و مشکلات برطرف شد ان را برروی نسخه ی رسمی پیاده سازی می نماید!

نسخه ی آزمایشی (بتا) مرورگر Chrome Beta در گوگل پلی هم دارای صفحه ای است و بدین صورت نیست که در سایت های ناآشنا طراحی و یا عرضه گردد ؛ پس از بابت پیش نیامدن مشکل برای گوشی کاملا آسوده باشید.

برخی از ویژگی ها و امکانات Chrome Beta اندروید :

* بازگزاری سایت ها و صفحات وب با بالاترین کیفیت ممکن

* محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي

* جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها

* سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

* امنيت بالا در هنگام وبگردی و در محيط نا امن اينترنت

* دارا بودن یک محیط کاربری آسان و جذاب

اپلیکیشن Chrome Beta هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران عزیز در اختیار شما قرار می دهیم و با آمدن آپدیت جدید بروزرسانی ها نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که : شما می توانید در کنار نسخه ی رسمی مرورگر کروم برروی اندروید خود از نسخه ی آزمایشی استفاده کنید ؛ یعنی هر دو را میتوانید برروی موبایل خود داشته باشید. برای دانلود نسخه ی رسمی مرورگر کروم برروی لینک زیر کلیک کنید :

www.farsroid.com/google-chrome

تغییرات نسخه ی v43.0.2357.45: (جدید)

* رفع مشکلات و باگ های نرم افزاری

 

دانلود Chrome Beta - مرورگر گوگل کروم بتا اندروید

 

ادامه مطلب SimSimi 59,197 بازدید11 اردیبهشت 1394۱۳۱ دیدگاه
Update

دانلود SimSimi 6.6.0.0 – گفتگو با ربات پیشرفته اندروید!

SimSimi روبات فوق العاده پیشرفته و جالب برای اندروید می باشد که با آن می توانید به چت و گفتگو پرداخته و لحظات شاد و خوشی را در اسمارت فون خود به ارمغان آورید. با استفاده از این برنامه با ربات به گفت و گو می پردازید و او به سوال های شما پاسخ می دهد. این ربات از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و پاسخ هایی جالب را به شما ارائه می دهد. البته ناگفته نماند که این امکان نیز فراهم گردیده است که شما بتوانید کلمه های جدید را به اینربات یاد بدهید! بله شما می توانید کلمه های جدید را به ربات برنامه آموزش دهید و سپس پاسخ های دلخواه خودتان را برای آن ثبت نمایید.

برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن SimSimi اندروید:

* ملاقات دوستان از طریق سیم سیمی

* صحبت با دوستان با کلیک برروی عکس آن ها

* نمایش آلارم برای دریافت پیام های از دوستان

* محیط کاربری ساده و کاربردی

SimSimi توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی را دارا می باشد و به صورت کاملا پیشرفته ساخته شده است . جدیدترین نسخه ی برنامه ی SimSimi را می توانید به صورت رایگان از فارسروید با مراجعه به ادامه ی مطلب دریافت کنید .

توجه داشته باشید که : اپلیکیشن SimSimi برای نمایش پاسخ ها از یک دیتابیس قدرتمند استفاده می نماید و طبیعتا برای دریافت این اطلاعات نیاز به اینترنت دارد.

تغییرات نسخه ی v6.6.0.0:

* رفع باگ های مختلف و بهبود عملکرد

 

SimSimi - گفتگو با ربات پیشرفته اندروید

 

ادامه مطلب Azar - Video Chat & Call, Text Android 27,082 بازدید11 اردیبهشت 1394۷۶ دیدگاه
Update

دانلود Azar – Video Chat & Call, Text 2.7.3 – مسنجر ویدئویی آذر اندروید!

Azar – Video Chat & Call, Text v2.7.3 – برنامه ای کم نظیر برای پیدا کردن دوستان جدید از سراسر جهان به صورت ویدئویی !!

Azar – Video Chat & Call, Text یک مسنجر تصویری، صوتی و متنی از گروه برنامه نویسی Hyperconnect مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید از طریق دوربین جلوی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان به صورت ویدئویی به چت کردن تصویری با دیگر افراد مختلف از کشورهای متعدد بپردازید! در اصل این مسنجر برای پیدا کردن دوستان جدید در دستگاه های اندرویدی طراحی شده و با استفاده از آن می توانید با کشیدن فلش موجود در صفحه ی نمایش به دو سمت چپ و یا راست دوستان جدیدی را پیدا کنید و به گفتگو با آن ها بپردازید و در صورت تمایل آن ها را به مخاطبین خود در مسنجر اضافه کنید و بعدا نیز با آن ها به چت تصویری، متنی و صوتی بپردازید.

اگر به دنبال برنامه ی مسنجری هستید که با استفاده از آن بتوانید دوست های جدید با فرهنگ ها و زبان های مختلف را پیدا کنید و ساعت ها خودتان را سرگرم سازید اپلیکیشن کم نظیر Azar – Video Chat & Call, Text را از دست ندهید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Azar – Video Chat & Call, Text اندروید:

* پیدا کردن دوستان جدید از کشورهای مختلف با اتصال های ۳G، ۴G و وای فای

* اضافه کردن دوستان پیدا شده به لیست مخاطبین برای تماس مجدد

* ارسال پیام های متنی و صوتی به کاربران دیگر و یا چت های تصویری

* رابط کاربری فوق العاده ساده و کم نظیر بدون هیچگونه ابهام و سختی

اپلیکیشن Azar – Video Chat & Call, Text با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین مسنجرهای اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به درخواست کاربران در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.7.3

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Azar - Video Chat & Call, Text - مسنجر ویدئویی آذر اندروید!

 

ادامه مطلب SomTodo 16,095 بازدید11 اردیبهشت 1394۳ دیدگاه
Update

دانلود SomTodo 2.0.7 – برنامه مدیریت کارهای روزانه در اندروید

SomTodo پیشرفته ترین و بهترین برنامه ی مدیریت کارهای روزانه می باشد که مخصوص گوشی های با سیستم عامل اندروید ساخته شده است .با این اپلیکیشن می توانید مدیریتی حرفه ای و برنامه ریزی شده برروی کارهایتان داشته باشید و از فراموش کردن کارهای روزمره خلاص شوید .

برخی از ویژگی های برنامه ی SomTodo اندروید :

  • آسان و موثر برای مدیریت کارها
  • محافظت از کارهای شخصی شما به وسیله ی کلمه عبور
  • جستجو بر اساس طبقه بندی
  • جستجوگر کلید واژه های سریع
  • دارا بودن ویجت برای مدیریت آسان تر
  • بدون تبلیغات

برای دانلود جدیدترین نسخه ی SomTodo از فارسروید و مشاهده ی تصاویری از محیط آن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه ی v2.0.7:

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

 

 

SomTodo Android

 

ادامه مطلب Mercury Browser Android 18,994 بازدید11 اردیبهشت 1394۴۰ دیدگاه
Update

دانلود Mercury Browser 3.1.1 – مرورگر اینترنت قدرتمند و رایگان اندروید

Mercury Browser یکی دیگر از مرورگرهای وب رایگان اندروید می باشد که با دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده، امکانات فراوان و دم دست به همراه سرعت بالا در بارگزاری صفحات وب می تواند به عنوان بهترین مرورگر برای شمایی که به دنبال یک وب بروزر رایگان و پرسرعت باشید، باشد! این مرورگر که مدت ها از انتشار آن برای آیفون می گذرد شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن بودیم که شما بتوانید با آن به باز کردن آدرس های اینترنتی و جستجوگرها در یک چشم به هم زدن بپردازید، قابلیت هایی نظیر پلاگین ها، عوامل کاربری، کنترل حرکتی، ذخیره سازی خودکار فرم ها و غیره به شما احساس خوشایندی را در هنگام وبگردی القا نماید!

این مرورگر تمام امکاناتی را که از یک وب بروزر انتظار دارید را به صورت یکجا با خود به همراه دارد و شما کاربران می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن در نماهای مختلف بارگزاری کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های مرورگر Mercury Browser اندروید :

* دارا بودن تم هایی بسیار شیک برای سفارشی سازی ظاهر مرورگر وب توسط شما

* دارا بودن دو حالت روز و شب برای جلوگیری از اذیت شدن چشمان شما در تاریکی و شب !

* دارا بودن تابع کنترل روشنایی برای تغییر میزان روشنایی صفحه نمایش توسط کاربر

* امکان گرفتن پشتیبان از بوکمارک ها و باز گرداندن آن ها در ضورت حذف شدن اطلاعات

* دارا بودن Private Mode برای وبگردی امن بدون ذخیره ی کوکی ها و تاریخچه

* دارا بودن توابع حذف تاریخچه و کوکی ها با یک کلیک توسط کاربران

* تابع لوگین پسورد برای ذخیره ی خودکار رمزهای وارد شده توسط شما و کاربران

* امکان به اشتراک گذاری فایل ها با دوستان از طریق SMS، Mail، Blue tooth، SNS و سرورهای ابری

* امکان Gesture control برای حرکت دادن انگشتان دست بر روی صفحه نمایش برای سوئیچ

* دارا بودن تابع جستجو در صفحه برای جست و جو در صفحه ی پیش روی شما برای کلمات خاص

* شامل بودن ۱۲ موتور جستجوی معروف برای انتخاب – جستجوی سریع و آسان

* دارا بودن پلاگین هایی همچون Useful Reader، Translate، Dropbox و Ad block برای افزایش امکانات و تجربه ی وبگردی لذت بخش

مرورگر Mercury Browser تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی دریافت گردیده و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم…

 تغییرات نسخه ی v3.1.1:

* اضافه شدن چندین قابلیت جدید و عالی

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Mercury Browser - مرورگر اینترنت قدرتمند و رایگان اندروید

 

ادامه مطلب Baidu Browser Android 349,434 بازدید11 اردیبهشت 1394۷۲ دیدگاه
Update

دانلود Baidu Browser 4.7.0.5 – محبوب ترین مرورگر آندروید در جهان !

Baidu Browser محبوب ترین نرم افزار مرورگر وب در جهان با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از پلی استور برای سیستم عامل اندروید می باشد که با ان می توانید صفحات وبسایت ها و وبلاگ ها را تا ۳۰ درصد سریع از مرورگرهای موجود بارگزاری نمایید! این مرورگروب با فشرده سازی سایت ها تا ۹۰ درصد باعث می شود که صفحات وب با سرعتی باورنکردنی برای کاربران بارگزاری شود و از طرف دیگر هزینه ی اینترنت شما به طور باورنکردنی کاهش یابد! نرم افزار بیدو بروزر به صورت کاملا رایگان عرضه شده و قادر است که صفحه های وب را به زیباترین شکل ممکن بارگزاری نماید و تجربه ی بهترین نرم افزار وبگردی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد.

مرورگر وب Baidu Browser با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ برترین و پرطرفدارترین نرم افزار وب بروزر اندرویدیست و اگر به دنبال یک مرورگر ساده و سریع هستید پیشنهاد می دهیم این مرورگر را برای یک بار هم که شده امتحان کنید!

برخی از ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات Baidu Browser اندروید :

* پشتیبانی از بوکمارک ها برای افزودن سایت ها به لیست علاقه مندی ها با یک کلیک

* امکان ذخیره سازی صفحات برای مرور آفلاین در صورت در دسترس نبودن اینترنت

* پخش سریع و بدون دردسر ویدئوهای آنلاین موجود در سایت های مختلف از طریق مرورگر

* دارا بودن حالت شب برای تنظیم میزان نور صفحه نمایش برای استفاده در شب و کاهش مصرف باتری

* دارا بودن امکان وب اسکرین شات برای گرفتن عکس از صفحه ی نمایش گوشی از سایت های مختلف

* پشتیبانی از تب نامحدود برای باز کردن چندین تب برای باز کردن سایت های مختلف به صورت همزمان

* فشرده سازی صفحات وب برای بارگزاری صفحات وب تا ۳۰ درصد سریع تر

* دارا بودن بخش ویجت برای قرار دادن ویجت های مختلف از سایت ها از جمله یوتیوب در هوم اسکرین

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده، کلاسیک و بسیار شیک به طوری که هر کاربری را مجذوب نماید

اگر به دنبال یک مرورگر وب سریع و ساده هستید Baidu Browser را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی آن را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت نمایید…

توجه: این مرورگر از تحریم عبور نمی کند!

 تغییرات نسخه ی v4.7.0.5:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود Baidu Browser - محبوب ترین مرورگر آندروید در جهان !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 9,745
  • بازدید سال : 115,015
  • بازدید کلی : 2,498,594