loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 605 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود رمان کیمیای عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان : ماهرخ دختر یک مرد معتاد است که به علت بدهی پدرش مجبور به ازدواج با یک مرد قاچاقچی میشود. حوادت روزگار او را در مسیر یک سرگرد بیمار قرار میدهد…….پایان خوش

.

رمان کیمیای عشق

رمان کیمیای عشق

من فکر میکنم
هرگز نبوده قلب من
اینگونه گرم و سرخ
احساس میکنم
در بدترین دقایق این شام مرگزای
چندین هزار چشمه ی خورشید
در دلم
میجوشد از یقین
احساس می کنم
در هر گوشه ای از این شوره زار یاس
چندین هزار جنگل شاداب
ناگهان میروید از زمین.

خلاصه:
ماهرخ دختر یک مرد معتاد است که به علت بدهی پدرش مجبور به ازدواج با یک مرد قاچاقچی میشود.
حوادت روزگار او را در مسیر یک سرگرد بیمار قرار میدهد…….پایان خوش

این کتاب پر است از احساسات لطیف زنانه، محبت، دوست داشتن، از خود گذشتگی
در این کتاب شاهد لج و لجبازی احساسات و رنجهای مردم دردکشیده سرزمینم هستیم.
……………………………………..
دوستان عزیز !

این کتاب در عین رمان بودن، نوشته ای است که سیر تکاملی روحی، فکری و معنوی یک انسان را نشان میدهد.
سیر تکاملی که برای رسیدن به آخرین منزل از گردنه های حیران زندگی باید گذشت.

.

.

لینک های دانلود رمان:

.


دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.


دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 897
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,332
  • بازدید ماه : 2,332
  • بازدید سال : 165,931
  • بازدید کلی : 2,549,510