loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1844 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود رمان فقط مال من باش با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه:داستان راجع به دختری جذاب و مغرور به اسم آرلاست که تو یه مهمونی نامزدشو در حال خیانت به خودش میبینه … واسه همین ، همون موقع مهمونی رو ترک میکنه و در حالی که با وضعیت پریشون داره از تو بزرگراه رد میشه ، نزدیکه که یه ماشین با سرعت بهش بزنه که یه پسر جوون نجاتش میده و از این راه با هم آشنا میشن …

.

رمان فقط مال من باش

رمان فقط مال من باش

صفحه ی اول رمان:

هم صدا با بارون گریه می کردم… بارون با شدت میبارید و به قلب زخمیم می تازید…از به یاد اوردن اون لحظه شدت گریه ام بیشتر می شد …
کیان … نامزد رسمیه من … تو ب**و*سه هاش با یه دختره ه+رز+-ه غرق شده بود … با لذت دختره رو تو بقلش گرفته بود … و اونو میب**و*سید … نخواستم خوشیاشو خراب کنم ..
.ولی طاقت نیاوردم و رفتم جلو … اینقدر مست بود که حتی منو نشناخت … و از روی هوس نگاهی بهم انداخت …دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم
….یه کشیده ی محکم بهش زدم … که حس کردم دستمم همراه اون کشیده از بدنم جدا شد …. تازه منو دید … اومد جلو که توضیح بده … ولی دیگه چیو؟!
اشکام فرصت ندادن … باسرعت از اون مهمونیه کوفتی اومدم بیرون … دختره رو ول کرد و اومد دنبالم …صدام میکرد و من بی توجه به اون هق هق می کردمو میدویدم …
حالم افتضاح بود … چیزیو جلو چشام نمیدیدم … اومدم با سرعت از بزرگراه رد شم که … دو تا دست قوی منو به عقب کشوند…

.

.

لینک های دانلود رمان

.


دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.


دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,437
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,872
  • بازدید ماه : 2,872
  • بازدید سال : 166,471
  • بازدید کلی : 2,550,050