loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 97 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Treasures of Montezuma 3 1.4.0 – بازی گنجینه های معبد 3 اندروید!

Treasures of Montezuma 3 v1.4.0 FULL – بازی فوق العاده زیبای گنجینه های معبد ۳ اندروید – آفلاین
نسخه فول و پرمیوم با تمامی سطوح

Treasures of Montezuma 3 یک بازی جدید و فوق العاده زیبای گنجینه های معبد مونتزوما ۳ در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی معروف Alawar Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +۱۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. این بازی با دارا بودن بیش از ۲۰۰ سطح متنوع، جلوه های بصری شگفت انگیز، موسیقی بسیار زیبا و کنترلرهای لمسی عالی تجربه ای متفاوت از بازی های پازل match-3 را برایتان به ارمغان می اورد. داستان اصلی بازی فوق در مورد دختر باهوش و زرنگی با نام Emily Jones می باشد که در موزه باستان شناسی مشغول تحقیق و اکتشاف درباره فرعون ها توسط کتاب های موجود است؛ در صبح یکی از روز های سال ۱۹۳۵ میلادی او به ملاقات شما در موزه می آید! به همراه او به اسناد موجود در مورد قبیله های مختلفی که در گذشته وجود داشته می روید و پس از اکتشافات وسیعی در مورد این موزه ی تاریخی به گفته ی یکی از پروفسور های دانشگاه می رسید که اسرار تمامی گنجینه های موجود در معبد بر روی کوزه ها و مجمسمه های موجود در آن جا نشانه گذاری شده است و …!

به طور کلی وظیفه ی اصلی شما این است که با استفاده از دقت و سرعت عمل بالا، اشیاء گران بهای مشابه را در کنار یکدیگر بچیند تا یکی یکی اسرار گنجینه های معبد فاش شود و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به بازی های پازل از نوع match-3 علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین های این سبک هستید به هیچ وجه Treasures of Montezuma 3 را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی پازل Treasures of Montezuma 3 اندروید:

* بیش از ۲۰۰ مرحله ی مختلف آرکید

* ۴۲ سطح mind-melting puzzle

* دو حالت بازی: Casual و Expert

* پنج اتاق گنج برای اکتشاف

* ۴۰ صندوق گنج + ۲۲ غنائم مختلف

* تصاویری خیره کننده به همراه موسیقی عالی

بازی Treasures of Montezuma 3 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب اقدام به دانلود آن نمایید. برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید.

تغییرات نسخه ی v1.1.0 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Treasures of Montezuma 3 - بازی گنجینه های معبد 3 اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب

Motorsport Manager AndroidMotorsport Manager Android 14,547 بازدید9 اردیبهشت 1394۱۷ دیدگاه
Update

دانلود Motorsport Manager 1.1.5 – بازی ماشین سواری اندروید + دیتا + مود

Motorsport Manager v1.1.5 + Mod – بازی ماشین سواری از نوع مدیریتی برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
نسخه ی معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Motorsport Manager یک بازی بسیار زیبا و پرطرفدار در زمینه ماشین سواری و رسینگ این بار از نوع مدیریتی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Christian West با قیمت ۱.۹۹ دلار در پلی استور عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و با استقبال بی نظیری روبرو شده است! در این بازی شما در نقش مدیر یک تیم اتومبیلرانی قرار میگیرید که می بایستی به مدیریت و کنترل اتومبیل ها و مسابقبات بپردازید و برای پیروزی در مسابقه ها و قرار گرفتن در صدر جایگاه تلاش می کنید. با پیروزی در مسابقات مختلف به امتیاز و پول شما افزوده خواهد شد که با استفاده از این پول و امتیاز قادر هستید اتومبیل خود را ارتقا دهید و هیجان را دوچندان کنید. گرافیک اچ دی، گیم پلی اعتیاداور و صداگذاری مهیج بازی همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی Racing متفاوت را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Motorsport Manager اندروید:

* استخدام راننده های مختلف برای اتومبیل های تیم خود

* تماشای مسابقات اتومبیلرانی به صورت زنده و واقعی

* واکنش های مختلف تصادفات، شرایط آب و هوایی و غیره

* مسابقات قهرمانی در سارسر جهان برای رسیدن به اوج

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Motorsport Manager هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی پولی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا عکس هایی از بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان ان نمایید.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی مود شده از بازی Motorsport Manager ؛ پول بی نهایت در اختیار دارید و در نسخه معمولی باید با تلاش و زحمت خود پول جمع اوری نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.1.5:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و باگ های بازی

 

دانلود Motorsport Manager - بازی ماشین سواری اندروید + دیتا + مود

 

ادامه مطلب TTPod 52,657 بازدید9 اردیبهشت 1394۱۵۷ دیدگاه
Update

دانلود TTPod 7.9.2 – موزیک پلیر تی تی پود محبوب اندروید

TTPod v7.9.2 + Skins – جدیدترین ورژن موزیک پلیر عالی تی تی پو همراه مجموعه اسکین (پوسته)

TTPod یکی از بهترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۱۰ میلیون دانلود از مارکت اندروید بعنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های پلیر معرفی شده است و با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید .

این پلیر دارای پوسته های متعددی است که می توانید از آن ها استفاده کنید و از ویژگی های آن می توان رمز گشایی با کیفیت بالای mp3، mp4/m4a، WMA، FLAC و APE و دارا بودن گرافیک بالا را نام برد .

برخی از قابلیت ها و امکانات TTPod اندروید :

* جستجو و دانلود اتوماتیک لیریک با توجه به اسم خواننده و آهنگ

* بهترین در نمایش لیریک آهنگ های خارجی

* صدها پوسته ی زیبا با امکان دانلود از برنامه

* هوشمند در تشخیص فولدرهای موزیک

* ویجت زیبا با قابلیت نمایش لیریک در هوم اسکرین

* رقص نور گرافیکی زیبا در حالت landscape

* دارا بودن لاک اسکرین با قابلیت کنترل آهنگ

* کنترل پخش آهنگ به صورت ریموت توسط هدست

* امکان ویرایش تگ های موسیقی

برای دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار پخش موسیقی TTPod به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v7.9.2:

* بهینه سازی مختلف و رفع مشکلات

 

TTPod For Android

 

ادامه مطلب Full Screen Caller ID - BIG! PRO 14,672 بازدید9 اردیبهشت 1394۱۷ دیدگاه
Update

دانلود Full Screen Caller ID – BIG! 3.4.7 – برنامه کاربردی اندروید

اپلیکیشن تمام صفحه کردن عکس مخاطبین اندروید – Full Screen Caller ID – BIG PRO v3.4.7 – نسخه ی جدید و آنلاک شده بدون نیاز به Key

Full Screen Caller ID – BIG اپلیکیشنی پرطرفدار و کاربردی در زمینه ی نمایش فول اچ دی عکس مخاطبین از استودویوی Wro Claw مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد و با استفاده از آن می توانید برای همه ی مخاطبین خود عکس هایی با کیفیت اچ دی قرار دهید تا در صورت برقراری و یا دریافت تماس و یا اس ام اس از آن ها عکسشان به صورت بزرگ و تمام صفحه به نمایش در بیاید. همانطور که مستحضرید این امکان در دستگاه های اندرویدی فراهم آمده است که بتوانید برای مخاطبین عکس انتخاب کنید ولی در صورت دریافت تماس خواهید دید که عکس ها کوچک بوده و به صورت فول اسکرین نیستند ؛ پس اگر دوست دارید عکس مخاطبین خود را به صورت تمام صفحه و یا به اصلاح Full Hd نمایید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن محبوب Full Screen Caller ID – BIG می باشد!

تمامی امکانات نرم افزار Full Screen Caller ID – BIG به همین یک مورد ختم نخواهد شد ؛ برنامه به شما امکاناتی را می دهد که به شبکه ی اجتماعی فیسبوک متصل شوید و عکس های مخاطبین خود را به صورت خودکار از پروفایل آن ها بگیرید و از داشتن یک برنامه ی کاربردی Screen Caller ID قدرتمند لذت ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Full Screen Caller ID – BIG اندروید:

* نمایش عکس تمام صفحه برای تماس های دریافتی

* نمایش عکس تمام صفحه برای تماس های خروجی

* نمایش عکس تمام صفحه مخاطب هنگام دریافت پیامک

* نمایش لیست تماس ها به صورت زیبا با ۳ حالت صفحه نمایش

* دارا بودن تم های شیک و بسیار زیبا با امکان دانلود از گوگل پلی

* امکان همگام سازی عکس مخاطبین از شبکه اجتماعی فیسبوک و گوگل پلاس و دراپ باکس

اپلیکیشن Full Screen Caller ID – BIG به صورت رایگان عرضه شده و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه آن را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

 توجه داشته باشید که : نسخه ی رایگان این برنامه به شما این امکان را می دهد که تنها ۵ مورد از عکس مخاطبین را به صورت فول اسکرین نمایید که با نصب آنلاکر این محدودیت از بین می روید! ما در فارسروید آخرین نسخه ی این برنامه را به که به صورت پچ شده است را برای دانلود قرار داده ایم.

تغییرات نسخه ی v3.4.7:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Full Screen Caller ID - BIG! PRO - برنامه کاربردی اندروید

 

ادامه مطلب Download Daily Yoga - Fitness On-the-Go Android Unlocked - Google Play 4,792 بازدید9 اردیبهشت 1394۶ دیدگاه
Update

دانلود Daily Yoga – Fitness On-the-Go 5.2.6 – برنامه مربی یوگا اندروید

Daily Yoga – Fitness On-the-Go v5.2.6 Pro unlocked – بهترین اپلیکیشن ورزش یوگا با ویدئوها و عکس مخصوص اندروید
نسخه پولی، پرمیوم، PRO و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

Daily Yoga – Fitness On-the-Go برنامه ای فوق العاده عالی در زمینه ی مربیگیری یوگا برای تمامی افراد مبتدی، حرفه ای و متوسط مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی IMOBLIFE Co. Ltd در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵.۰۰۰.۰۰۰ بار دریافت شده است. قبل از اینکه به سراغ توضیحاتی در مورد برنامه برویم بهتر است بدانید که یوگا ورزشی جسمی و روانی (روحی) است که ابتدا توسط هندوها در قاره هند بوجود امده است و در ان با روح و جسم سر و کار دارید [برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد ورزش یوگا از ویکی پدیا کلیک کنید] ؛ حالا شما کاربران دارنده دستگاه اندرویدی می توانید از طریق برنامه پیش رو به +۴۰۰ حالت انجام ورزش یوگا از عکس و فیلم دسترسی داشته باشید و در خانه حرکات را به شکل صحیح انجام دهید و روح و جسمتان را تقویت نمایید. اگربه دنبال یک برنامه عالی برای کاهش ورزن، سوزاندن چربی، رسیدن به ارامش و … هستید ما به شما نسخه آنلاک و پولی اپلیکیشن Daily Yoga را پیشنهاد می دهیم که بدون شک مورد پسندتان واقع خواهد شد.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Daily Yoga – Fitness On-the-Go اندروید :

* شامل +۵۰ کلاس یوگا و +۴۰۰ حالت و حرکت یوگا

* شامل فیلم های اچ دی نمایش حرکات به شکل صحیح

* ۸ برنامه یوگا برای مبتدیان، تناسب اندام، کاهش وزن و غیره

* مناسب برای تمام توانایی ها: مبتدی، متوسط و پیشرفته

* ۳ شدت تمرین مختلف (casual/moderate/intense)

* مدت زمان مختلف (از ۵ تا ۴۵ دقیقه) با امکان انتخاب توسط شما

* انتخاب موسیقی دلخواه برای تسکین استرس و رسیدن به ارامش

* ده ها ویژگی عالی دیگر به همراه محیط کاربرای ساده

اپلیکیشن Daily Yoga – Fitness On-the-Go هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را برای اولین بار حضور شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید .

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از برنامه Daily Yoga – Fitness On-the-Go با نسخه موجود در گوگل پلی تفاوت دارد به گونه ای که آنلاک شده و پولی است و تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند!

تغییرات نسخه ی v5.2.6:

* در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دانلود Daily Yoga - Fitness On-the-Go - برنامه مربی یوگا اندروید

 

ادامه مطلب GO Weather EX 148,119 بازدید9 اردیبهشت 1394۸۸ دیدگاه
Update

دانلود GO Weather Forecast & Widgets 5.30 – برنامه هواشناسی اندروید

GO Weather Forecast & Widgets Premium v5.30 Unlocked – جدیدترین نسخه ی پرمیوم نرم افزار گو ودر اندروید

GO Weather EX بهترین و محبوب ترین نرم افزار هواشناسی برای سیستم عامل اندروید می باشد که یکی دیگر از شاهکارهای گروه مطرح GO می باشد . با این برنامه می توانید به آسانی به آب و هوای ده ها هزار شهر و کشور دسترسی داشته باشید. . این نرم افزار که از ده ها هزار شهر کره خاکی پشتیبانی می کند قادر است اطلاعات آب و هوایی به روز را در قالب هایی بسیار زیبا و در یک محیط ساده به نظر شما برساند . اگر از برنامه های آب و هوایی پیش فرض گوشی خود خسته شده و می خواهید تا فضایی جدید را تجربه کنید این برنامه را از دست ندهید .

برخی از ویژگی های نرم افزار GO Weather Forecast & Widgets اندروید :

* پیش بینی وضعیت هوا تا ۵ روز آینده

* نمایش وضعیت آب و هوا در ۲۴ ساعت آینده

* ویدئوهای ۳ بعدی حیرت‌انگیز آب و هوا

* دسترسی به ده‌ها هزار نقطه از جهان

* نمایش وضعیت آب و هوا با جزئیات

* پشتیبانی از تم های متعدد

* پشتیبانی از ویجت های لانچر GO

* محیط کاربری آسان و ساده

برای دانلود جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکشن هواشناسی GO Weather Forecast & Widgets  به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v5.30:

رفع مشکلات دیگر و بهبود عملکرد (بهینه سازی)

 

GO Weather EX Android

 

ادامه مطلب Tweetings for Twitter Android 19,017 بازدید9 اردیبهشت 1394۲۷ دیدگاه
Update

دانلود Tweetings for Twitter 7.8.4.1 – کلاینت قدرتمند توییتر اندروید !

Twitter| توئیتر یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین شبکه های اجتماعی می باشد که در آن فقط و فقط می بایستی به این سوال جواب دهید که دارید چیکار می کنید آن هم در ۱۴۰ کاراکتر یعنی مینی بلاگینیگ! در توییتر اعضای خلیی مهمی عضو هستند تا دوستان و همکاراتون، از باراک اباما تا بازیگران مشهور هالیورد و خوانندگان! لازم نیست هر کاری که می کنید را در توییتر بنویسید، اگر دارید یک مقاله ی جالب در وب را می خوانید ؛ میتوانید در پیج توییتر خودتان آن را ذکر نمایید یا اگر در موبایل اندرویدی خود به مشکلی برخوردید و راه حل برطرف کردن آن را نمی دانستید می توانید در توییتر بنویسید تا اگر افراد حرفه ای با شما در ارتباط هستند به شما کمک کنند و برای شما Reply بزنند!

از طرفی در توییتر میتوانید مفید واقع شوید، یعنی پای درد و دل اعضایی که شما دنبال توییترشان هستید بشینید و یا از اولین خبرها و اتفاق های غیر رسمی حتی زودتر از خبرگزاری ها در توییتر باخبر شوید! هم اکنون توییتر میلیون ها کاربر از کشورهای مختلف را به خود جذب نموده و شاید شما نیز یکی از اعضای این شبکه اجتماعی باشید ؛ اگر دارای یک اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی هستید و می خواهید از طریق آن به راحتی پیج توییترتان را مدیریت نمایید و کارها را به راحتی هرچه تمام تر انجام دهید می توانید اپلیکیشن قدرتمند Tweetings for Twitter را امتحان کنید! نرم افزار فوق به شما این امکان را می دهد که به آسان به توییتر دسترسی داشته باشید و به مدیریت صفحه ی شخصی خودان بپردازید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Tweetings for Twitter اندروید :

* امکان آپلود عکس های خود برای قراردادن در صفحه ی توییتر از طریق برنامه

* امکان سفارشی کردن، ویرایش، اعمال فیلترهای مختلف و متنوع بر روی عکس ها

* برچسب گذاری جغرافیایی به صورت آسان وسریع توسط کاربران و شما

* امکان قرار دادن عکس برای توییتر خود و یا ویرایش و تغییر آن توسط کاربر

* امکان فعال یا غیر فعال نمودن retweets برای کاربران توسط شما و کاربر

* امکان حذف تویت ها و پیام های مستقیم و توابع دیگری همچون پشتیبانی از فهرست

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار آسان و کلاسی کبرای مدیریت کلی برروی اکانت

اپلییکشن Tweetings for Twitter هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ده هزار بار خریداری شده و می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان از فارسروید دریافت نمایید.

 تغییرات نسخه ی v7.8.4.1:

* رفع اشکالات و باگ های برنامه + بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Tweetings for Twitter - کلاینت قدرتمند توییتر اندروید !

 

ادامه مطلب CM Keyboard Android 11,040 بازدید9 اردیبهشت 1394۲۵ دیدگاه
Update

دانلود CM Keyboard 1.4.2 – کیبورد Cheetah Mobile اندروید!

CM Keyboard v1.4.2 – کیبورد سریع، کم حجم و ساده از استودیوی معروف Cheetah Mobile اندروید با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

پس از معرفی اپلیکیشن های مختلفی از استودیوی معروف و نام آشنای Cheetah Mobile در زمینه های مختلف مرورگر وب، ابزارها، امنیتی و غیره این بار نوبه به معرفی کیبورد عالی این استودیو با نام CM Keyboard – Emoji, ASCII Art رسید که به صورت صد در صد رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و در مدت زمان محدود بیش از ۵۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. این کیبورد با هدف دسترسی آسان به تمامی حروف و اعداد طراحی شده است و با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید شکلک هایی اختصاصی را داشته باشید و همچنین به اعداد بدون نیاز به تغییر صفحه در یک ردیف دسترسی داشته باشید! این کیبورد بر خلاف کیبوردهای دیگر با حجمی بسیار کم و در حد ۱ مگابایت عرضه شده است و از زبان های مختلف دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و آن را به همه دوستان و کاربرانی که به دنبال یک کیبورد ساده، سریع و کم حجم هستند پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CM Keyboard اندروید:

* در اختیار قرار دادن طیف گسترده ای از شکلک های زیبا

* سوئیچ آسان و سریع بین صفحه های کیبورد بدون سردرگمی

* استفاده از اعداد در یک ردیف برای وارد کردن سریع اعداد

* دارا بودن بخش شکلک های متنی برای استفاده در مسیج ها

* طراحی منحصر به فرد، کم حجم، سریع و استفاده ناچیز از رم دستگاه

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، یونانی، عربی، فارسی، ترکی

اپلیکیشن CM Keyboard هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به درخواست کاربران عزیز معرفی نموده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت رایگان و با لینک مستقیم آن را دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.4.2 :

* اضافه شدن ده ها قابلیت جدید

* رفع اشکالات و بهبود های مختلف

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,963
  • بازدید ماه : 3,963
  • بازدید سال : 167,562
  • بازدید کلی : 2,551,141