loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 610 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود رمان دریای عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:داستان درباره ی دختری به اسم دریاست که مشکل قلبی داره و در نوبت گیرنده ی قلب اهداییه…از طرفی پسر عموی دریا درگیر یه عشق ممنوع شده…عشقی که هرگز نمیتونه به واقعیت تبدیل بشه و همین عشق باعث میشه که شخصی قلبشو به دریا بده…برادر دوست دریا(وحید)عاشق دریاست و به خواستگاریش می آید اما اتفاقاتی مانع رسیدن آنها بهم میشه…

.

رمان دریای عشق

رمان دریای عشق

.

 

صفحه ی اول رمان:

از وقتی یادمه ازش میترسیدم نمیدونم چرا اخه اون ترس نداشت اما یه جذبه ی خاصی توی وجودشه که باعث میشه بهش احترام بذارم.امروز صدای دادش از جا پریدم که دیدم رفت تو ماشین و سریع از در باغ زد بیرون…خدا به خیر کنه…….معلوم نیشت چشه…تا حالا سر باباش داد نزده
بود….اسم من دریاست…۱۸سالمه و امسال کنکور دارم.رشته ام تجربی و خیلی هم بهش علاقه دارم.توی یه باغ خیلی بزرگ که از پدر بابام به بابام و عموم ارث رسیده زندگی میکنیم.دو تا خ و نه ی ۵۰۰ متری ویلایی با کمی فاصله و یه باغ بزرگ پر از گل وگیاه این خ و نه رو شامل میشه…..من تک دخترم و درواقع سوگلی خانواده.عموم فقط یه پسر داره به اسم سپهرو زن عموم هم قبل از اینکه به دنیا بیام فوت شده…درست وقتی که سپهر ۵ سالش بود…در اثر سرطان خ و ن…سپهر با مامان بابای من خیلی جوره و البته پدرش هم همه ی زندگیشه نمیدونم امروز سرچی اینطور دعوا میکردن….ولی حتما مسأله ی جدیه که اینطور عصبی شده.. بگذریم…همه میگن اسمم به شخصیتم میاد……گاهی طوفانی گاهی آرام…اگه عصبانی بشم کسی نمیتونه جلومو بگیره…..به عشق اعتقاد ندارم اما دوست داشتن رو میتونم باور کنم…چشمام آبیه به رنگ دریا مادربزرگ مادریم روس بود ولی پدربزگم ایرانی بود.من خیلی شبیه مادربزگم هستم برعکس مادرم که شبیه باباش بود و چشم و ابرو مشکیه…..موهای صاف و قهوه ای روشن دارم و پوستی سفید به رنگ برف…..بینی متوسط و لب های کمی کوچک و صورتی درکل چهره ام بدک نیست…همه میگن خوشگلم….لاغرم ولی نه مثل اسکلت و قد متوسطی دارم……اتاقم هم یه اتاق تقریبا بزرگ به رنگ آبی پررنگ و وسایل بنفش…لپ تاب و به کامپیوتر ترجیح میدم اما هر دو رو دارم.راستی یادم رفت بگم سپهر مهندسیه پزشکی داره(مامانم صدام کرد از اتاق رفتم…

.

.

لینک های دانلود رمان

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 459
  • بازدید ماه : 10,150
  • بازدید سال : 115,420
  • بازدید کلی : 2,498,999