loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 3708 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رمان اگرچه اجبار بود با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان: همه چیز من شده بود یک بازی تلخ ،  بی فکر به نتیجه بدی که روی زندگی من و اون میذاره .. به تنها چیزی که فکر میکردم آبروی بابام بود .. بیخیال اون …نمیتونستم در مقابل نگاه های بی احساسش عکس العملی بجز سکوت داشته باشم .. حس میکردم شخصیت و غرورش زیر پاهام داره تیکه تیکه و خورد میشه ولی کاری از دست من بر نمیومد .. منم یه سر بازی بودم ..

.

رمان اگرچه اجبار بود

رمان اگرچه اجبار بود

.

قسمتی از متن رمان اگرچه اجبار بود:

یه کمی فکر کردم..مریم..مریم..آریا…آها… .پس همونه…پس حق داشت آروین اون وضعی بیاد خونه! پس شب جمعه، عروسیه مریم بود!! عشقآروین!! اونطوریکه تو پاکت نوشته بود پنجشنبه شب، یه شام خونواده ی دوماد میدادن و جمعه شبم یه شام خونواده ی عروس..عروسیم تو باغگرفته بودن..رمان اگرچه اجبار بود

********

پوزخندی زد و گفت: انقده ترسناکم؟!! چرا انقدر از من وحشت داری راویس؟ یعنی من از رامینم پست ترم…یه لحظه حس کردم ناراحت شده..من چرا انقدر از آروین میترسیدم؟..ترسناک نبود اما..اما تصویر اون شب پارتی، هنوزم تو ذهنم بود و نمیتونستماون شب و از یاد ببرم..خیلی بهم سخت گذشته بود.رمان اگرچه اجبار بود

********

عمه خانوم لبخندی زد و گفت: بچم از صبح بیداره! آروین باید قدرشو بدونه..هم کدبانوئه هم یه زن نمونه س!لبخندی زدم و از عمه خانوم تشکر کردم! همه مشغول گپ زدن شدن و شهریارم که ماشالا، تازه فکش گرم شده بود داشت مزه میپروند!رمان اگرچه اجبار بود

********

این جمله شو آروم گفت و مطمئن بودم به جز من، کسی نشنید! از حرفش خیلی خوشم اومده بود..آروین خم شد و چشای قهوه ای و درشترونیکا رو بوسید و رونیکا رو به شیرین برگردوند..من و آروین برای احوالپرسی با بقیه، از آرسام و شیرین دور شدیم..گیسو و انیس جون و رادین وپدر جون گوشه ای وایساده بودن.رمان اگرچه اجبار بود

********

.

لینک های دانلود :

.


دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.


دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,106
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,541
  • بازدید ماه : 2,541
  • بازدید سال : 166,140
  • بازدید کلی : 2,549,719