loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1876 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عشق برنامه ریزی شده با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه : داستانی پلیسی ،عاشقانه و بسیار هیجانی درباره دختری به نام شیده که مادرش را در کودکی از دست داده و با پدرش به ظاهر زندگی آرومی رو می گذراند و در آموزشگاه ،زبان انگلیسی تدریس می کند. شیده بزودی عاشق پسر همسایه مادربزرگش می شود که این همسایه تازگی به انجا نقل مکان کردن. همه چیز با شروع این آشنایی شکل دیگری به خود می گیرد. ….

.

رمان عشق برنامه ریزی شده

رمان عشق برنامه ریزی شده

.

قسمتی از رمان:

اه خدايا بازم شب زنده داريهاى بابا و قمار ومشروب و… حالم از اين كاراش به هم ميخوره ولى چاره ايى ندارم نه كسى رو دارم كه برم پيشش و نه جايى رو. البته خونه دارم ولى شرط بابا اينه كه بعد از ازدواجم اجازه دارم برم توش زندگى كنم. اخلاق بابا در مورد من يه كم غير عادى هست با اينكه مرد پايبندى نيست يعنى مشروب و قمار و هزار جور خلاف انجام ميده ولى وقتى دوستاش ميان خونه حق بيرون اومدن از اتاقم رو ندارم زيادمه يه بار بخاطر حس كنجكاويم بيرون رفتم ولى بابا فهميد و تا چند وقت نه پول تو جيبى داشتم نه لپ تاپ نه ماشين واى غذا هم كه ديگه نپرسيد اونم مجبور بودم خودم بپزم و بعد از كلى معذرت خواهى و خواهش بابا منو بخشيد و به من فهموند كه همه اينها واسه آينده خودم لازم هست. منم بچه مثبت قول دادم كه هميشه تو اينطور مواقع تو اتاقم باشم و در رو از داخل قفل كنم.واى چه سر و صدايى راه انداختن معمولا تا نيمه هاى شب دوستاش هستن يه قرص مسكن خوردم و رو تخت دراز كشيدم و فورى خوابم برد.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,269
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,704
  • بازدید ماه : 2,704
  • بازدید سال : 166,303
  • بازدید کلی : 2,549,882