loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 270 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:فضای رمان کاملا واقعی ودر بستر خانواده های معمولی وسنتی وصمیمی روایت می شود!رمان از زبان دختر شاد ومهربانی به نام ایرن است .استخوانبندی اصلی داستان را عشق ایرن به سروش پسرعمویش تشکیل می دهد اما در کنار این عشق، ایرن باورهایش به مرور تغییر می کند که این تغییر مثبت را مدیون چند نفر است.

.

رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم

رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم

 

بخشی از رمان:

محبوبه با حرص لباس را روی تخـ ـتم پرت کرد و عصبی سرتاپایم را برانداز کرد وبا خشم گفت:خجالت بکش ایرن!
دستم را زیر چانه ام گذاشتم با خونسردی لبخندی به چهره برافروخته اش کردم وگفتم :چرا؟
از خونسردیم خشمش دوچندان شد وغرید: چرا!؟ لخـ ـت بری سنگین تری!
پفی کردم وبی حوصله گفتم :بس کن محبوب!
غصبناک گفت :بس کنم تا هرگندی که دلت میخواد به زندگیت بزنی؟! آخه به چه قیمتی این دل این پسرو بدست بیاری؟ با بیرون ریختن تن وبدنت؟!مگه اون چی داره که خودتو داری بخاطرش به آب وآتیش میزنی؟
دیگر نتوانستم خودم رو کنترل کنم وعصبی گفتم:دوسش دارم بفهم!
سرش رو به نشانه تاسف تکان داد با ناراحتی چادروکیفش را برداشت وقبل از اینکه اتاق را ترک کند با بغضی که در صدایش بود گفت:عشق این پسر کورت کرده، حواست به کارات نیست ،نگرانتم!
وقبل از اینکه اجازه دفاع به من بدهد در را محکم بست ورفت !طبق معمول قهر کرده بود ،عاشق نبود حال من را بفهمد.نمی دانم تا کی باید سراین مسئله با شیدا ومحبوبه بحث جدل می کردم؟!
صدای اصرار مادر برای اینکه شام محبوبه را نگه دارد از پذیرایی شنیده می شد ،مادر علاقه زیادی به محبوبه داشت وبدش نمی آمد او را برای امید در نظر بگیرد ودر لفافه این پیشنهاد رابه امید داده بود ولی امید درسش را بهانه کرده بود وهمچنان مجرد آویزان پدر ومادرم بود.بی توجه به تعارفات آنها به قاب عکس منبت کاری روی عسلی کنار تخـ ـتم زل زدم .

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 9,962
  • بازدید سال : 115,232
  • بازدید کلی : 2,498,811