loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 123 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo 2.1.1 – برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو اندروید

Gallery Vault-Hide Video&Photo یک برنامه عالی و کاربردی در زمینه ی مخفی کردن ویدئوها و عکس های گالری از استودیوی ThinkYeah برای سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های Media & Video قرار دارد و با استفاده از ان می توانید به آسانی از گالری موبایل خود در برابر افراد دیگر محافظت به عمل بیاورید! بدون شک شما نیز به برنامه ای برای مخفی کردن عکس ها و ویدئوهای گالری خود نیاز دارید که در صورت مفقود شدن گوشی و حتی دادن گوشی به دیگران بتوانید ان ها را از دیدشان مخفی کنید ما به شما اپلیکیشن عالی فوق را پیشنهاد می دهیم.

برنامه Gallery Vault-Hide Video&Photo به صورت حرفه ای و ابتکاری طراحی گردیده است به گونه ای که می توانید آیکون ان را نیز مخفی کنید تا دیگران اصلا به وجود ان برروی موبایلتان پی نبرند! حتی این امکان نیز فراهم شده است که در حالت مخفی نیز برروی نرم افزار قفل بگذارید که تنها با رمز عبور امکان دسترسی به ان وجود داشته باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Gallery Vault-Hide Video&Photo اندروید :

* مخفی ماندن عکس ها برای همه بجز شما!

* امکان مخفی کردن عکس ها و ویدئوها به طور مستقیم

* مخفی سازی فایل های رسانه ای به صورت رمزگذاری شده

* پشتیبانی از بازیابی فایل پس از نصب مجدد

* شیک کردن دستگاه خود برای بستن گالری در مواقغ ضروری!

برنامه Gallery Vault-Hide Video&Photo هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.1.1: (نسخه آنلاک شده)

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo - برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو اندروید

 

ادامه مطلب

Music Player (Remix) 20,030 بازدید5 اردیبهشت 1394۲۰ دیدگاه
Update

دانلود Music Player (Remix) 1.6.5 – بهترین موزیک ریمیکس پلیر اندروید

Music Player (Remix) یکی از بهترین ، قدرتمندترین و زیباترین موزیک پلیر برای سیستم عامل اندروید است که دارای محیط کاربری آسان و کلاسیکی است و با آن می توانید با قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده به موزیک های خود گوش دهید. جالب است بدانید این موزیک پلیر علی رغم قیمت بالای آن در مقایسه با پلیر های موجود (۴.۹۹ دلار) به تعداد بسیار زیادی خریداری شده است و امتیاز ۵ از ۵ را در مارکت اندروید دارد !

برخی از ویژگی های برنامه Music Player (Remix) اندروید :

* رابط کاربری یوزر فرندلی و بسیار زیبا

* کلیدهای کنترلی بزرگ و زیباتر

* کنترل آسان پخش موزیک

* دارا بودن ویجت های زیبا

* قابلیت دانلود لیریک آهنگ

* دارای لاک اسکرین های زیبا و متفاوت

* لمس آلبوم آرت برای کنترل موزیک

برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی موزیک پلیر زیبای Music Player (Remix به صورت رایگان و لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v1.6.5:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

Music Player (Remix)  - بهترین موزیک پلیر اندروید

 

ادامه مطلب LAUNCHER 8 PRO Android 38,688 بازدید5 اردیبهشت 1394۱۴۱ دیدگاه
Update

دانلود LAUNCHER 8 PRO 2.6.8 – لانچر فوق العاده ویندوز فون 8 اندروید

شبیه سازی حرفه ای ویندوز فون هشت در اندروید با LAUNCHER 8 PRO v2.6.8 (نسخه ی پچ شده – Patched) – درخواستی کاربران

LAUNCHER 8 PRO یک لانچر فوق حرفه ای و بسیار زیبا با اینترفیس واقعا شگفت انگیز مخصوص اندروید می باشد که با نصب آن برروی موبایل و یا تبلت خود می توانید شبیه ترین ظاهر ویندوز فون ۸ یا آی اُ اس ۷ را به ظاهر دستگاهتان هدیه دهید! اگر از افراد و کاربرانی هستید که از محیط کاربری و اینترفیس تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به دنبال تنوع هستید پیشنهاد ما به شما لانچر ویندوز فون ۸ می باشد که با استفاده از آن می توانید پوسته های مختلفی در رنگ های متفاوت را برای ظاهر موبایل خود انتخاب نمایید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی نمایید.

بدون شک و به قطع LAUNCHER 8 PRO اپلیکیشنی عالی برای شبیه سازی استایل صفحه شروع ویندوز فون ۸ و سایر استایل ها بر روی گوشی و تبلت شماست که به طور کامل قابل شخصی سازی بوده و دارای تنوع زیادی از پوسته هاست!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن LAUNCHER 8 PRO اندروید:

* دارا بودن صدها تم متنوع با امکان دانلود توسط کاربرا از سرور برنامه

* امکان ایجاد کاشی در اندازه و رنگ های مختلف توسط کاربران و شما

* دارا بودن توابع اضافی ذخیره/بازیابی و به اشتراک گذاری تم ها، تغییر پس زمینه، ایجاد لیست برنامه، طرح بندی صفحه نمایش، استفاده از ویجت ها در کاشی ها و غیره

* دارا بودن محیط کاربری و اینترفیس فوق العاده زیبا برای تجربه کامل از تمامی ویژگی های لانچر ویندوز فون ۸

اپلیکیشن LAUNCHER 8 PRO هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۵۰ دلار به فروش می رود و با ده ها هزار خرید توسط کاربران دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v2.6.8: (آپدیت جدید)

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود LAUNCHER 8 PRO - لانچر فوق العاده ویندوز فون 8 اندروید

 

ادامه مطلب Clean Master Android 78,295 بازدید5 اردیبهشت 1394۲۳۸ دیدگاه
Update

دانلود Clean Master – Free Optimizer 5.9.7 – برنامه بهینه ساز اندروید

Clean Master برنامه ای همه کاره و قدرتمند با مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی و پاکسازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده و اضافی ، تاریخچه ی مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و در زمینه ی بهینه سازی اسمارت فون خود گامی بردارید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید. همچنین ؛ این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که با بستن برنامه های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنبد.

به صور کلی این برنامه تمام ابزارهای خود را در چهار بخش دسته بندی کرده است که عبارتند از :

۱ – History Eraser : این ابزار به شما کمک می کند که با یک کلیک تاریخچه ی برنامه ها و فایل های کش را حذف کنید و سرعت گوشی خود را بالا ببرید .

۲ – Privacy : این بخش به شما کمک می کند که در زمینه ی امنیت و حفط حریم خصوصی گامی اساسی را بردارید.

۳ – Task Killer : همانطور که می دانید برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند نه تنها باعث اشغال رم گوشی می شود بلکه عمر باتری اسمارت فون شما را کاهش می دهد بنابراین با این ابزار می توانید به صورت یک کلیکی اقدام به بستن برنامه ها کنید.

۴ – App Manager : این بخش نیز به شما کمک می کند که از برنامه ها و بازی های خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید و یا به حذف برنامه های غیرضروروی بپردازید.

 

دانلود Clean Master - برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت اندروید

 

برنامه ی Clean Master دارای محیطی زیبا و کاربرپسند می باشد و آن  را به همه ی یوزرهای اندروید پیشنهاد می کنیم و می توانید جدیدترین نسخه ی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنیـد .

 تغییرات نسخه ی v5.9.7:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی و رفع مشکلات مختلف

 

ادامه مطلب My Scans, PDF Document Scanner Android 9,032 بازدید5 اردیبهشت 1394۱۱ دیدگاه
Update

دانلود My Scans, PDF Document Scanner 2.1.1 – اسکنر اندروید!

My Scans, PDF Document Scanner یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های اسکنر فاکتور، کارت ویزیت، قرارداد ، یادداشتی و … از استودیوی معروف Mobile Software برای اندروید است که با بیش از ۵ میلیون کاربر از سراسر جهان از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی به شمار می رود! با استفاده از این برنامه و داشتنش برروی موبایل خود کافیست که از برگه، یادداشت و هر چیزی که مدنظر دارید عکس بگیرید ! بله برنامه به صورت خودکار لبه ها را تشخیص می دهد و همه کارها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و در نهایت فایل را به صورت پی دی اف در اختیار شما قرار می دهد که ان را برروی حافظه خود ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن My Scans, PDF Document Scanner اندروید:

* بدون هیچ دشواری و محیط کاربری اسان

* تشخیص خودکار لبه های اسناد

* امکان سازماندهی پوشه ها و فایل ها

* امکان اشتراک گذاری فایل بصورت عکس و PDF

* امکان پرینت (چاپ) اسناد با گوشی

اپلیکیشن My Scans, PDF Document Scanner هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ان را که نسخه آنلاک شده با تمامی امکانات است را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه پیش رو از My Scans, PDF Document Scanner نسخه حرفه ای (PRO) و آنلاک شده با تمامی ویزگی هاست.

تغییرات نسخه ی V2.1.1:

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

 

دانلود My Scans, PDF Document Scanner - اسکنر اندروید!

 

ادامه مطلب KK Launcher ( Android L UI ) Android 39,699 بازدید5 اردیبهشت 1394۹۸ دیدگاه
Update

دانلود KK Launcher (Lollipop &KitKat) 6.1 – لانچر اندروید!

KK Launcher (Lollipop &KitKat v6.1 Unlocked – لانچر با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و میلیون ها دریافت از گوگل پلی – نسخه ی آنلاک شده و پرایم با تمامی امکانات

KK Launcher (Lollipop &KitKat یک لانچر فوق العاده زیبا و پرطرفدار با اینترفیس دوست داشتنی و عالی از جدیدترین آپدیت اندروید یعنی آندروید L مخصوص گوشی های اندرویدی است که طبق حرف های طراح آن اگر بخواهیم سه مورد از بهترین لانچرهای اندرویدی را نام ببریم بدون شک یکی از آن ها همین لانچر پیش رو خواهد بود! با استفاده از این لانچر شما می توانید ابتدا اینترفیس اندروید ۵.۰ را به دستگاه خود هدیه دهید و سپس براحتی تمامی بخش های ظاهر کاربری آن را مطاق با سلیقه ی خود شخصی سازی نمایید. به طور کلی اگر به دنیال یک لانچر زیبا با محیط کاربری حرفه ای اما ساده هستید می توانید لانچر زیبای KK Launcher (Lollipop &KitKat را امتحان کنید.

البته ناگفته نماند که لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat نسبت به تمامی لانچرهای عرضه شده از جمله آپکس، نوآ و … دارای ویژگی های بیشتری (+۲۰ مورد) است و آن را به تمامی دوستداران اندرویدی ۵.۰ پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن KK Launcher (Lollipop &KitKat اندروید:

* دارا بودن تم زیبای Android L theme از آخرین آپدیت اندروید یعنی آندروید ۵.۰

* پشتیبانی از آیکون پک های بسیار زیبا با +۱۰۰۰ مورد در گوگل پلی (بیشتر رایگان)

* سفارشی سازی بسیار پیشرفته با +۲۰۰ تنظیمات برای شخصی سازی ظاهر دستگاه

* ۴ کشو مرتب سازی برای مرتب سازی برنامه بر اساس پارامترهای نام، زمان و دیگر موارد

* امکان گرفتن نسخه ی پشتیبان از تنظیمات و طرح های لانچر با قابلیت بازیابی سریع

* به همراه ده ها ویژگی دیگر همچون Launcher Drawer، Launcher Dock، ویرایش آیکون و …

لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه ای از لانچر KK Launcher (KitKat,L launcher را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی پرایم – Prime با تمامی امکانات در دسترس هست :)

تغییرات نسخه ی v6.1:

* اضافه شدن : KK calendar widget

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود KK Launcher ( Android L UI ) - لانچر کیت کت (اندروید ال)

 

ادامه مطلب Scanner Radio Pro Android 10,909 بازدید5 اردیبهشت 1394۱۴ دیدگاه
Update

دانلود Scanner Radio Pro 4.3.1.3 – برنامه دریافت امواج رادیویی اندروید

Scanner Radio Pro نرم افزاری عالی و پرطرفدار در زمینه دریافت امواج رادیویی مربوط به بیسیم های پلیس و اداره اتش نشانی برای اندروید است که گروه برنامه نویسی Gordon Edwards ان را با قیمت ۲.۹۹ دلار در مارکت اندروید عرضه نموده است و تا به این لحظه ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی تمامی امواج و فرکانس های رادیویی اطرافتان را دریافت کنید و به ان ها گوش دهید ؛ برای این کار تنها اتصال اینترنت مورد نیاز است که با اینترنت های سیمکارت ها نیز کار می کند.

محیط کاربری Scanner Radio Pro بسیار اسان است به گونه ای که می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن و تنها با یک جست و جو به تمامی امواج رادیویی اطراف خود دسترسی داشته باشید و به گوش دادن آن ها بپردازید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Scanner Radio Pro اندروید :

* گوش دادن به بیش از ۴۷۰۰ فرکانس مربوط به پلیس و دیگر سازمان ها

* نمایش و طبقه بندی فرکانس های پیدا شده با اطلاعای همچون فاصله تا شما

* نمایش ۵۰ مورد از محبوب ترین فرکانس هایی که توسط کاربران دریافت شده

لیست علاقه مندی ها برای اضافه کردن فرکانس های دلخواه برای دسترسی سریع

* ده ها قابلیت دیگر که ان ها را کشف خواهید کرد + بدون هیچگونه تبلیغات

اپلیکیشن Scanner Radio Pro هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران و به عنوان اولین وبسایت ایرانی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.3.1.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات + بهبود عملکرد

 

دانلود Scanner Radio Pro - برنامه دریافت امواج رادیویی اندروید

 

ادامه مطلب Total Commander Android 13,319 بازدید5 اردیبهشت 1394۱۲ دیدگاه
Update

دانلود Total Commander 2.60 Final – فایل منجر قدرتمند اندروید

بدون شک برنامه های مدیریت فایل مختلفی برای اعمال تغییرات دلخواه بر روی پوشه ها و فایل ها برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ده مورد از آن ها را معرفی کرده بودیم. امروز قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار Total Commander را داریم که با نصب آن برروی اسمارت فونتان می توانید تمام ویژگی های کامپیوتر و برنامه های مدیریت فایل دیگر را به طور یکجا در گوشی خود به ارمغان بیاورید.

این فایل منیجر که برروی همه ی گوشی های اندروید +۱.۵ قابل نصب و اجرا می باشد هم اکنون دارای امتیاز ۴.۹ در مارکت اندروید می باشد و از امکانات و قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* اعمال تغییرات تغییرنام، انتقال و کپی پوشه ها و فایل ها

* امکان استخراج فایل های فشرده ی زیپ و رار از حالت فشرده

* دارا بودن یک ویرایشگر متن اختصاصی برای ادیت فایل های متنی

* دارا بودن یک تابع قدرتمند جست و جو برای سرچ دقیق

* امکان فرستادن مستقیم فایل های دلخواه به صورت مستقیم

* نمایش تصاویر به صورت لیست شده به همراه بندانگشتی

* پشتیبانی از پلاگین های متعدد برای افزایش کارایی برنامه

* امکان نمایش به صورت مجازی و دو پنل کنار هم

* پشتیبانی از FTP برای آپلود و مدیریت هاست

* رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات اضافی

محیط کاربری برنامه ی Total Commander نیز به صورت کاملا ساده و تمیز طراحی شده است و تجربه ی بهترین فایل منیجر را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد. برای مشاهده ی تصاویری از محیط این فایل منیجر و دانلود آن با یک کلیک و به صورت رایگان با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v2.60 Final:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد + بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Total Commander - فایل منجر قدرتمند اندروید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 3,838
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7,840
  • بازدید ماه : 7,840
  • بازدید سال : 171,439
  • بازدید کلی : 2,555,018